16-01-2005, 00:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-01-2005, 11:47 AM ja muutjaks oli
valdo.)
Mure siis selline et kuidas se zablooni kasutamine täpselt käib kui tahan näiteks auto ustele mingi kujutise või teksti värvida. Kas zablooni liimimine plekile näiteks kummiliimiga tuleks kõne alla või on selleks hoopis mingid erilised võtted. äkki keegi oskab aidata????!!!
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Shabloon hoitakse lihtsalt vastu plekki ja lastakse väikese survega sinna suunda. Suure survega pihustab värvi ka shablooni alla ja kujutis tuleb ebamäärane. Ei pea palju laskma värvi. Seal nii väike pind, et vead ei paistagi välja (kirjade puhul). Shabloon peab olema kõvasti suurem, et värvi kõrvalpinnale ei pritsiks. Materjaliks kasutati tavaliselt pappi.
Auto ARK numbri taastamiseks kasutati tinast välja lõigatud shabloone. Siis ei lennanud need ära. Värviti horisontaalasendis.
Täpsemalt siis.... Nimelt tahaks siksi ustele miskit kirja teha. Ei tea veel täpselt mida aga mingit teksti ja kui selgeks saab kuidas siis tahaks teha ka mõne naljaka kujundi(Leegid vms.)
Postitused: 244
Teemad: 19
Liitus: Sep 2003
Maine:
1
Vanasti tehti majandites embleeme auto ustele nii, et määriti sabloon vedelseebiga (ka tavotiga) ühelt poolt kokku et see ukse külge kleepuks ja oleks parem värvida nii ning peale värvi kuivamist seepi kerge eemaldada.
Antud juhul värvitakse leegid ja muu selline peale spetsiaalsete pliiatspüstolitega ilma igasuguste sabloonideta.
Tom.
Postitused: 3,114
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
ee... lööge mind, kui eksin, aga arvan, et reklaamide jms teksti, piltide ja sümboolika kandmine tehnikale värvimise abil on jäänud sinna sovhooside aega. Kui kuskil üks tuttav reklaamitegija inimene leidub, siis krips-kraps kleepsud valmis ja peale. Pärast lihtsam eemaldada, mitmevärvilisem, jäävad ära AOD tähtede probleemid ja muidu ka mugavam.
Aga kui ikka sabluni järgi värvida tahad, siis tugevam, õhuke kartong, juba mainitud vedelseep/tavott (mis iganes) ja õhuke värv mitu kihti. vertikaal pindadega tuleb ettevaatlik olla, et serva alla ei valguks.
Kunagi ammu-ammu sai veokatele tagumiste numbrite värvimiseks terve raam koos numbrite ja tähtedega valmis tehtud, mitu päeva andis nokitseda.
Postitused: 380
Teemad: 10
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
sest kui värv on kuivanud siis sa teipi enam sedasi ära ei saa, et kujutise servad terevad on
I'm so broke I can't even pay attention [Jimi Hendrix - Taking Care Of No Business]
Postitused: 3,114
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
sry, nüüd tabasin ära, Sinu teravmeelse märkuse raadio värvimise kohta. Kahjuks on Sul tõsi, ei ole mul rohkema vanatehnikaga eputada kui vana raadioga aastast 61, (mis muide oli viie-kuuekümnendatel nii mõnegi pere unistus, ja ka ainus maailma asjade kojutooja. maksis ta pool mõne inimese kuupalka ja oli ilma kaunistamatagi selle ajajärgu üks klassikalisemaid disaini ja stiilinäiteid.
Postitused: 249
Teemad: 29
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Firmas kus autode disainimine pole mitte võõras tegevus
http://www.sys.ee/?kontakt
Siin mõned näited nende töödest
http://www.sys.ee/images/Transport/page_01.htm?pildid=
kui leiad naftat, lõpeta puurimine ja alusta pumpamist
urmas.raidlo@gmail.com
SKYPE: volvoclub
Kus kohast saaksin ma leegide shabloone ??
Mina pakun välja et tee kõigepealt täpne shabloon ja siis pane see teibiga igast vähegi lahtisest küljest kinni ja pihusta pärastpoole on ilus pilt, kirki vms. olemas ja proobleeme ei teki (omad kogemused) ainult ära tepi ennem äravõta kui värv kuivand pole (soovitan seda teipi mis on paberefektiga, nimi ei meenu)
Postitused: 275
Teemad: 34
Liitus: Sep 2004
Maine:
3
\"joonista\" teibi abil vajalikud kujundid, värvi ära, võta teip maha, värvitav pind karesta eelnevalt, pärast võid peene liivapaberiga üle teha ja lakk kõige peale panna. Aga ilma lakita jääb ka eemalt vaadates täitsa ok