gaz 53 ehitamine
#21

Roolisüsteemi omavoliline ümberehitus on keelatud. Kuigi, kas sellel uuemal 53-l (tegelikult küll vist Gaz 54) ei ole võimu peal? Uuri järgi. Võib-olla nii saab võimu tekitada, kui tehas on tootnud sellist mudelit.
Njahh ja kui sellel Nati mootoril ja Zili käimaril on vahel isetehtud sidurikoda siis ei lase ARK seda sul ka 53 peale panna enam. Vaheplaat võib olla, kui isetehtud kojaga enam läbi ei lasta. Millise Zili käigukast sul seal üldse all on?
Vasta
#22

Mis roolivõimu puudutab siis soovitan uurida Paz bussi lahendusi, seal 53 mootor ja roolivõim.

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta
#23

Veidi offtopic...
Uuem bella mootor, mis 80/82 peal - on võimeline 53 kasti kägarasse keerama.
Kas vanem 50/52 peal olev mootor(D-50) on ka selleks võimeline?
Vasta
#24

tervist. kas gaz 53 ele on taha võimalik panna zil vedrud või siis koguni zil tagasild? kandevõime parandamiseks siis rohkem, sest minu masinal vedrud juba väga väsinud-- arvatavasti kolhoosi ajast siis juba. kas zil il on kiirem sild või aeglasem?
Vasta
#25

Ostaks 52 . 53 astmelauad hea kui asuksid kusagil harjumaal.
Vasta
#26

(08-05-2010, 12:25 PM)mikumb Kirjutas:  Ostaks 52 . 53 astmelauad hea kui asuksid kusagil harjumaal.
GAZ- 52- gaasiseadmega läheb tükeldamisele. Juhipoolne astmelaud kulunud. Kundepoolne-ok

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#27

Skorpion3,kui see auto peab nii väga G53 meenutama, lõika jupp 53 raami kastiga ja tõsta ZiL`i peale(aknast taha vaadates paistab Gaz kast). Ja rooliratas vaheta ka ära, siis tunned Gaz`rooli koguaeg peos. Kõik unistused täidetud:ZiL´i tagsild, vedrud, toimiv roolivõim, diiselmootor sobiva käigukastiga, kandevõime ok jne
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne