28-11-2008, 10:10 AM
Konks ruulib
TREV-is oli tööl tore ja heasüdamlik mees hüüdnimega Konks.Üsna noor oli ta tollel ajal veel, maalt pärit ja ... noh, ütleme et veidi kohtlane. Töötas ta vene hüdrolaaduri ehk kopa peal. Masin oli vana ja logu ja ega ta Konksu käeski uuemaks läinud. Konks oli mingil põhjusel keevitusefänn. Kui miski hakkas kopal küljest ära pudenema, keevitas Konks selle kinni. Paar korda oleks ta selle käigus peaaegu töökoja põlema pannud. Käigukasti poldid, mida pidi aeg-ajalt kontrollima ja üle pingutama, hakkasid varsti loksuma. Ega siis Konks lasknud ennast sellest häirida. Poldid kukkusid lõpuks välja, olles enne pesad korralikult p****e keeranud. Konks sai asjast aru alles siis, kui tooli pealt enam kange ei ulatunud katsuma. Loomulikult keevitas ta käigukasti raami külge kinni! Selline lahe mees oli Konks.
Kord sadas öö jooksul hirmus palju lund maha. Oli vaja kõik sahaga traktorid ja kopad tööle panna, et territoorium puhtaks saada ja autod välja pääseksid. Kuna Konks oli maale lumevangi jäänud, ei tulnud teda kohale. Läks üks vana lukksepp siis tema kopa rooli ja lükkas lume ilusti ära. Töö lõpetanud, ajas ta kopa tagurpidi kuuma vee võtmise kaevu juurde ja lasi vee radikast välja. Autode seisuplatsil oli nimelt selline püstak, kuhu tuli otse katlamajast kuumaveetoru. Püstak oli kaitseks ümbritsetud betoonist kaevurõngaga ja kõvasti isoleeritud et torud ära ei külmuks. Lukksepp, hea mees, tahtis, et Konksul oleks järgmisel päeval hea otse püstakust kuuma vett võtta ja radikasse valada, ei pea vett ämbriga üle platsi kuhugi kaugele vedama. Konks tuligi järgmisel hommikul tööle, võttis püstakust vett, valas sealsamas radikasse, pani traktori käima ja ronis kabiini. Edasi läks asi huvitavaks. Kuigi Konks oli just äsja kopa tagant vett võtnud, lülitas ta mingis meeltesegaduses sisse just tagurpidikäigu. Kopp ei tahtnud kuidagi kohalt võtta ja hakkas välja surema. Konks andis gaasi. Tagarattad hakkasid kaapima. Konks ei saanud aru, milles asi ja lülitas ka esisilla sisse ning andis juba jõhkralt gaasi. Kopa suured rattad jahvatasid asfaldil ringi ja siis pääses masin äkki liikuma, päästes valla tõelise atraktsiooni kuuma veega purskkaevu näol.
Konksuga sai tihti nalja, kahjuks ei mäleta enam neid asju, ainult mõned säravamad ülesasted on meeles.
TREV-is oli tööl tore ja heasüdamlik mees hüüdnimega Konks.Üsna noor oli ta tollel ajal veel, maalt pärit ja ... noh, ütleme et veidi kohtlane. Töötas ta vene hüdrolaaduri ehk kopa peal. Masin oli vana ja logu ja ega ta Konksu käeski uuemaks läinud. Konks oli mingil põhjusel keevitusefänn. Kui miski hakkas kopal küljest ära pudenema, keevitas Konks selle kinni. Paar korda oleks ta selle käigus peaaegu töökoja põlema pannud. Käigukasti poldid, mida pidi aeg-ajalt kontrollima ja üle pingutama, hakkasid varsti loksuma. Ega siis Konks lasknud ennast sellest häirida. Poldid kukkusid lõpuks välja, olles enne pesad korralikult p****e keeranud. Konks sai asjast aru alles siis, kui tooli pealt enam kange ei ulatunud katsuma. Loomulikult keevitas ta käigukasti raami külge kinni! Selline lahe mees oli Konks.
Kord sadas öö jooksul hirmus palju lund maha. Oli vaja kõik sahaga traktorid ja kopad tööle panna, et territoorium puhtaks saada ja autod välja pääseksid. Kuna Konks oli maale lumevangi jäänud, ei tulnud teda kohale. Läks üks vana lukksepp siis tema kopa rooli ja lükkas lume ilusti ära. Töö lõpetanud, ajas ta kopa tagurpidi kuuma vee võtmise kaevu juurde ja lasi vee radikast välja. Autode seisuplatsil oli nimelt selline püstak, kuhu tuli otse katlamajast kuumaveetoru. Püstak oli kaitseks ümbritsetud betoonist kaevurõngaga ja kõvasti isoleeritud et torud ära ei külmuks. Lukksepp, hea mees, tahtis, et Konksul oleks järgmisel päeval hea otse püstakust kuuma vett võtta ja radikasse valada, ei pea vett ämbriga üle platsi kuhugi kaugele vedama. Konks tuligi järgmisel hommikul tööle, võttis püstakust vett, valas sealsamas radikasse, pani traktori käima ja ronis kabiini. Edasi läks asi huvitavaks. Kuigi Konks oli just äsja kopa tagant vett võtnud, lülitas ta mingis meeltesegaduses sisse just tagurpidikäigu. Kopp ei tahtnud kuidagi kohalt võtta ja hakkas välja surema. Konks andis gaasi. Tagarattad hakkasid kaapima. Konks ei saanud aru, milles asi ja lülitas ka esisilla sisse ning andis juba jõhkralt gaasi. Kopa suured rattad jahvatasid asfaldil ringi ja siis pääses masin äkki liikuma, päästes valla tõelise atraktsiooni kuuma veega purskkaevu näol.
Konksuga sai tihti nalja, kahjuks ei mäleta enam neid asju, ainult mõned säravamad ülesasted on meeles.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.