23-12-2012, 21:13 PM
(23-12-2012, 17:36 PM)Basilio Kirjutas: Selle peale tekkis minul küsimus, et nahujaa seda ratast siis üldse vaja oli? Kas tõesti ei olnud terast ja kummi kuhugi panna, samal ajal kui miinikesti tehti puust, klaasist ja tsemendist!No mis küsimus see selline on? Ega natsid lollid polnud. Asi siililegi selge. Mootorratta ratas ees, sest mootorrataste kindlustus on oluliselt odavam
Esimene (võibolla loll) mõte tekkis seda videot vaadates. Kraavist läbi sõites keeras riist oma tagumendi püsti ja esiratas justkui toetas seda, nii et päris üle nipli ei käinud.
Teine võimalus oleks parem juhitavus suurel kiirusel. Ehk on külgsiduritega suunamuutmine sellise kitsa sõiduki jaoks liiga äkiline? Pakun puusalt, et maanteel juhiti sirgematel lõikudel rohkem esirattaga, manööverdamisel aga roomikutega.
Mis ei tapa, teeb vigaseks!