Teema on suletud

naljanurk 2

(07-12-2013, 19:35 PM)tcumen Kirjutas:  ...No asisema sohvri veoka sanga peaks enne panema...
Ei maksa teist halvustada, kui ise pole seal olnud. Muide Kamaz pole teap mis hea keeraja ka. Künnab vägisi otse.

(07-12-2013, 22:52 PM)motamees Kirjutas:  ...
Muide Kamaz pole teap mis hea keeraja ka. Künnab vägisi otse.

No tühi sadul peaks nüüd küll keerama. Iseasi, kui tühjal autol on järel raske vanker - siis kipub küll otse minna tahtma.Big Grin Kui üleüldse edasi liikuma nõus on. Enamasti kipub liikumine piirduma paarikümne sentimeetriga otse alla...

Nagu iga teine kahe veosillaga veduk...Toungue

Muide, panete tähele, kui julgustavalt sirm kõigub? Sellise haagise peale mahub laadima nii tonni 30 libedat palki...Rolleyes

Aga teemasse ka. Üks kogemata pealtkuuldud vestlus...
"Kuule, ega Sa Kenderi Kauri telefoninumbrit tea?"
"Ei, milleks Sulle seda"
"Pakuks talle Maalehe peatoimetaja kohta. Saaks ehk Seederist lahti..."

Sarjast: "Imeline Logistika"


Kas see 3-teljeline eurohaagis kamza jaoks natuke suur pole? Originaal-poolhaaked olid minu mäletamist mööda tunduvalt väiksemad, 1- ja 2- teljelised. Tean juhust, kus oli vaja liigutada ZIL-i poolhaagist. Sadulaga ZIL-i, MAZ-i või KaMaz-i polnud käepärast, aga sadul-Scaniale seda taha haakida ei saanud, kuna sel asus sadul sedavõrd ees, et ZIL-i käru tugijalad oleks ette jäänud. Põhimõtteliselt olnuks küll võimalus sadulat auto raamil tahapoole nihutada, aga selleks tulnuks hulk polte lahti ja pärast jälle kinni keerata (ja siis sadul jälle oma esialgsesse kohta tagasi nihutada) ja keegi ei viitsinud nii suurt tööd ette võtma hakata.

Puruks ja pool pööret tagasi!

(09-12-2013, 13:28 PM)Mossemees Kirjutas:  Kas see 3-teljeline eurohaagis kamza jaoks natuke suur pole? Originaal-poolhaaked olid minu mäletamist mööda tunduvalt väiksemad, 1- ja 2- teljelised...

OT:
Kolmeteljeline ühekordsete balloonidega (Näiteks krone)haage, jookseb oluliselt kergemalt, kui Minski tehase 12m kaheteljeline paarisratastega. Kui üle ei koormatud, st koormat kamazi/mazi jaoks sobivad 15-20 tn, siis kolmeteljelisega oli ka kütusekulu väiksem. Taha sobis kenaste...


Üks idee nädalavahetuse veetmiseks:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hqeyCECKQBk
Nagu ütles juba Paunvere köster: "Mõistlikku lõbu ehk ajaviidet noorrahvale ei keela keegi!" Big Grin

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

[Pilt: 0867.jpg]
veel üks rehv

võetud foorumist: http://fermer.ru/forum

(10-12-2013, 17:08 PM)reljo86 Kirjutas:  [Pilt: 0867.jpg]
veel üks rehv

võetud foorumist: http://fermer.ru/forum

Mul ongi nii paigatud üks T 16-ne tagarehvidest. Ja midagi naljakat ei näe. Tartu linnahoolduses töötaval russil oli lausa 3 sellist paika Toungue Kui peab ja tööd teha saab siis miks mitte.
Unustasin mainida et töötamine peaks ikka toimuma oma talu piires siis. ÜV onud saadaksid kohe korduvale......

Veel pole maha löödud

Vanad diislid lähevad vahel liigagi hästi pöördesse. Kõige naljakam on vaadata erinevatest generatsioonidest pärit mehhaanikute totaalselt erinevaid reaktsioone toimuvale Big Grin.

Puruks ja pool pööret tagasi!

Vanad MAZ 200 läksid ikka "lõhkuma" ja vatijope, mis õhutorule peale visati, olla sealt kiiresti sisse pugenud... "Jõud on taga" ütles karu, kui suvel suusatas. Toungue

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA

(10-12-2013, 20:37 PM)JaakH Kirjutas:  Unustasin mainida et töötamine peaks ikka toimuma oma talu piires siis. ÜV onud saadaksid kohe korduvale......
Naljakat tõesti pole ja teedele sellisega ka asja pole,sinikuued teevad kohe erakorralise ja kiiresti

(10-12-2013, 21:34 PM)h2rra Kirjutas:  Vanad MAZ 200 läksid ikka "lõhkuma" ...
nojah, sel MAZ-200 mootoril oli sama GMC "eeskujuks"

Vahest juhtub kui unustad ära..........
http://www.liveleak.com/view?i=596_1386554417

Arvatavasti juba see video läbi käinud, huumorit küllaga. Lõpp eriti hea.Big Grin

(10-12-2013, 21:34 PM)h2rra Kirjutas:  Vanad MAZ 200 läksid ikka "lõhkuma" ja vatijope, mis õhutorule peale visati, olla sealt kiiresti sisse pugenud... "Jõud on taga" ütles karu, kui suvel suusatas. Toungue
OT: Huvitav, palju sellisel lõhkuma läinud diislil pöördeid võiks olla? Kõrva järgi ütleks, et vähemalt 3 korda enam kui maksimaalselt ette nähtud, st. kusagil 6000-7000rpm?

Puruks ja pool pööret tagasi!

Külajutt räägib põldu mööda liinibussist mööda sõitnud linttraktorist...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Kas see liinibuss tegi peatuses parasjagu aega parajaks Big Grin

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

http://2nd2nada.net/wp-content/uploads/2...ts-hot.gif[/php]




(11-12-2013, 03:27 AM)viplala Kirjutas:  Kas see liinibuss tegi peatuses parasjagu aega parajaks Big Grin
Olla teeremondi pärast tigusammul veninud.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

(11-12-2013, 02:16 AM)Mossemees Kirjutas:  
(10-12-2013, 21:34 PM)h2rra Kirjutas:  Vanad MAZ 200 läksid ikka "lõhkuma" ja vatijope, mis õhutorule peale visati, olla sealt kiiresti sisse pugenud... "Jõud on taga" ütles karu, kui suvel suusatas. Toungue
OT: Huvitav, palju sellisel lõhkuma läinud diislil pöördeid võiks olla? Kõrva järgi ütleks, et vähemalt 3 korda enam kui maksimaalselt ette nähtud, st. kusagil 6000-7000rpm?

Jaga see kõrva järgi kuuldud arv kahega, 2 taktiline mootor ju. Aga kui peopesa sisselasketoru ära katab siis saab ilusti käega seisma jätta, muidugi juhul kui mujalt õhku juurde ei tõmba.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne