11-12-2013, 21:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-12-2013, 01:08 AM ja muutjaks oli v126.)
(11-12-2013, 11:12 AM)v6sa Kirjutas:(11-12-2013, 10:57 AM)v126 Kirjutas:(11-12-2013, 02:16 AM)Mossemees Kirjutas:(10-12-2013, 21:34 PM)h2rra Kirjutas: Vanad MAZ 200 läksid ikka "lõhkuma" ja vatijope, mis õhutorule peale visati, olla sealt kiiresti sisse pugenud... "Jõud on taga" ütles karu, kui suvel suusatas.OT: Huvitav, palju sellisel lõhkuma läinud diislil pöördeid võiks olla? Kõrva järgi ütleks, et vähemalt 3 korda enam kui maksimaalselt ette nähtud, st. kusagil 6000-7000rpm?
Jaga see kõrva järgi kuuldud arv kahega, 2 taktiline mootor ju. Aga kui peopesa sisselasketoru ära katab siis saab ilusti käega seisma jätta, muidugi juhul kui mujalt õhku juurde ei tõmba.
Oled selles soovituses kindel? Mina oma kätt ei julgeks lõhkumaläinud diisli sisselaskesse toppida - osa sellest võib läbi mootori käia. Kui suur osa, sõltub õhutoru servade teravusest...
Ikka mingi suurem kalts või lauatükk... Ning ega lõhkumaläinud mootor seiskuda taha...
Mis siin ikka kindel olla, korduvalt jäetud, eks ta peopesa punaseks tõmbab natuke. Sisepõlemismootori hõrendus jääb ju absoluutsest vaakumist kaugele maha. Ja kui mujalt õhku ei saa siis jääb kähku seisma.
Eks see eeldab muidugi, et oleks koht kuhu käsi peale panna, õhupuhastile ei pane muidugi. MTZ-l kui kuivtolmueraldi ära võtta selle toru peale kannatab kätt panna küll.