17-08-2016, 11:30 AM
Nüüd üks „folkloorne“ meenutus samast perioodist, mis just siia rubriiki paslik on.
Algatuseks peaks noorematele selgitama, et tol ajal polnud autode gabariidid ja massid liikluses piiratud. Ja selleks, et mingit mõistlikku raha teenida, olid juurdekirjutused hädavajalikud. Pehmelt öeldes.
Jutt käib ilmselt Popovi tänava (praegune Paavli) filiaali pihta. Olid seal sellised Maz-torisejad, millel kaks poolhaagis-tsisterni taga ja vedasid Maardust, naftabaasist, masuuti Haapsallu. Palju vedasid, väga palju.
Tulnud siis autobaasi uus peainsener. Otse ülikoolist tuli ja väga agar oli. Kutsunud siis ükspäev kolonni sohvrid koosolekule. Kiitnud mehi, et tublid on ja majandusnäitajad head. Et tonnid ja kilomeetrid kõik ilusti klapivad ja tööd on kõvasti tehtud.
Ainult seletagu nüüd mehed üks väike asi veel ära – kuidas see Maz- toriseja, kahe tsisterniga, keskmiselt 300km/h teeb...
Eks samu ämbreid kolistatakse ka tänapäeval...
Vabandan, kui keegi siin ennast ära tunneb! Tegu ju siiski rahvaliku jutuga.
Algatuseks peaks noorematele selgitama, et tol ajal polnud autode gabariidid ja massid liikluses piiratud. Ja selleks, et mingit mõistlikku raha teenida, olid juurdekirjutused hädavajalikud. Pehmelt öeldes.
Jutt käib ilmselt Popovi tänava (praegune Paavli) filiaali pihta. Olid seal sellised Maz-torisejad, millel kaks poolhaagis-tsisterni taga ja vedasid Maardust, naftabaasist, masuuti Haapsallu. Palju vedasid, väga palju.
Tulnud siis autobaasi uus peainsener. Otse ülikoolist tuli ja väga agar oli. Kutsunud siis ükspäev kolonni sohvrid koosolekule. Kiitnud mehi, et tublid on ja majandusnäitajad head. Et tonnid ja kilomeetrid kõik ilusti klapivad ja tööd on kõvasti tehtud.
Ainult seletagu nüüd mehed üks väike asi veel ära – kuidas see Maz- toriseja, kahe tsisterniga, keskmiselt 300km/h teeb...
Eks samu ämbreid kolistatakse ka tänapäeval...
Vabandan, kui keegi siin ennast ära tunneb! Tegu ju siiski rahvaliku jutuga.