Teema on suletud

naljanurk 2

Rahvafolkloori...
Kunagi jutus sihuke lugu, et Tartu KeK-is oli üks kõva müürimees, kellel igasuguseid aukirju ja medaleid ja lõpuks anti veel autoostuluba ka…

Tõi siis ise Togliattist , tehasest ise ära ka, ilusa tumekollase pärla null kuue.
Üks reede õhtu kenal varasuvisel ajal tegi siis brigaadile Kasekese restos kõvasti välja.
Vaja koju sõita, mees elas Ihastes, kuid ise täis nagu lampkast.
Unustas pintsaku kõige rahakoti ja dokumentidega kõrtsi ja muudkui sõitma oma uue massinaga.
Kaunase puiesteel võmmid väljas ja sau ette.
Vend ei pannud kohe tähelegi ja udjas jupi maad mööda, enne kui jagas ja peatuma sai.
Võmmid kohe plaginal ligi ja pabereid nõudma…
No aga pabereid netu ja kahtlus ka, et mees täis, ning kästi siis võmmiauto juurde tulla, et panevad puhuma.
Toosama hetk käis viiskend meetrit tagapool hirmus laks, mosse sõitis taksole ette…
Võmmid plaginal sinna…
Mees vaatas, et tema jaoks aega nagu pole, istus autosse, sõitis koju, ajas masina garaaži ja keeras magama.
Mitu tundi magas, peris selgeks juba, kui kõvad kellad ukse taga.
Võmmid.
“Kus auto on???”
“Garaažis.”
“Davai, näita välja!!!”
Vend tegi uksed lahti ja pidi perseli kukkuma: garaažis seisis võmmi Žigull, kah kollane 06, vilkurid peal ja puha…

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

(14-08-2016, 18:42 PM)linnuke Kirjutas:  Tislerist jutt jah.Minu kummiboss oli tollal Feodor Poppel,kui tuleb ette,mõnus mees oli.
Kummivahetus käis ikka üldiselt töökojas,aga oli ka erandeid.Nimelt oli seal ainult 1 Kamsa mis vedas laiali Liviko kraami SmileNo vot selle eluka kumme sai vahetatud ilma mingi järjekorrata ka lumehanges Sadaga saate ju aru.... Toungue.
Üks pull lugu tuleb veel meelde.Nimelt vedasid sealsed Gaz id enamasti toidukaupu laiali.Ükskord aga otsustasid bossid kusagilt,et krusadele tuleks kongid selleteemalist reklaami täis sodida.A la leib,sai piim jne.krusamehed olid püha viha täis,kuidas Sa sellisega pärast Mööblimaja ees kundesi otsid.Mõeldud tehtud,parkisid krusad iga päev nii kõrvuti,et mingi kunstnik vahele ei mahuks.Aga kus sa võimu vastu saad.Tiriti nad üleühe välja ja maaliti ikka täis. Big Grin

Oled sa ikka kindel, et see Gazide lugu 1 filiaalist pärit? Lähim toiduveole tegevus oli seal taara vedu. Mingeid konge seal polnud. Toiduga tegeles 2 filiaal Lenska maanteel.

(15-08-2016, 09:03 AM)taxopets Kirjutas:  
(14-08-2016, 18:42 PM)linnuke Kirjutas:  Tislerist jutt jah.
Oled sa ikka kindel,
Nüüd on asi küll naljast kaugel! Big Grin  Vähemalt naljarubriigist.
Äkki tekitaks "Tallinna Autoveod" fil nr ## nimelise omaette rubriigi? Memuaaride tarvis, või nii...

Mina olin seal Gazikute kolonnis. Ei olnud meil midagi toiduainetega pistmist.
Minul oli algul 51 ja pärast suurte kõrgendustega 53F. Vedasin tühje tööstuskauba kaste.

Kuna teemad on natuke tõsisemaks muutunud, siis lisaks ka väikese tähelepaneku.

Pealkiri elektrilisest seitungist "Oliver Kruuda peeti maksukuriteos kahtlustatavana kinni"

Tähelepanelikumad vaatlejad küsiks selle peale - miks alles nüüd?

Enne tuleb ämma kappi lõivu maksta.

(16-08-2016, 11:05 AM)samodelkin Kirjutas:  Nüüd on asi küll naljast kaugel! Big Grin  Vähemalt naljarubriigist.
Äkki tekitaks "Tallinna Autoveod" fil nr ## nimelise omaette rubriigi? Memuaaride tarvis, või nii...

Mina olin seal Gazikute kolonnis. Ei olnud meil midagi toiduainetega pistmist.
Minul oli algul 51 ja pärast suurte kõrgendustega 53F. Vedasin tühje tööstuskauba kaste.

Võib teha küll. Smile
Ise vedasin ka neid kaste 3 kolonnis peale seda kui Kamazi rimakatest siiber sai.

Krt.Mina olin seal 3 kuud kummimees,aga sihuke lugu kõrvu jäi.Ilmselt siis rahvafolkloor Big Grin

Nüüd üks „folkloorne“ meenutus samast perioodist, mis just siia rubriiki paslik on.
Algatuseks peaks noorematele selgitama, et tol ajal polnud autode gabariidid ja massid liikluses piiratud. Ja selleks, et mingit mõistlikku raha teenida, olid juurdekirjutused hädavajalikud. Pehmelt öeldes.
Jutt käib ilmselt Popovi tänava (praegune Paavli) filiaali pihta. Olid seal sellised Maz-torisejad, millel kaks poolhaagis-tsisterni taga ja vedasid Maardust, naftabaasist, masuuti Haapsallu. Palju vedasid, väga palju.
Tulnud siis autobaasi uus peainsener. Otse ülikoolist tuli ja väga agar oli. Kutsunud siis ükspäev kolonni sohvrid koosolekule. Kiitnud mehi, et tublid on ja majandusnäitajad head. Et tonnid ja kilomeetrid kõik ilusti klapivad ja tööd on kõvasti tehtud.
Ainult seletagu nüüd mehed üks väike asi veel ära – kuidas see Maz- toriseja, kahe tsisterniga, keskmiselt 300km/h teeb...
Eks samu ämbreid kolistatakse ka tänapäeval...
Vabandan, kui keegi siin ennast ära tunneb! Tegu ju siiski rahvaliku jutuga.

Ühest FB lõimest jäid silma sellised lood (takso)viina ostmisest.

"Parim kogemus oli 85' säälsamas Raeplatsil lumekoristusmassina juhi käest kell 6 omiku viint ostetud. 6 ruublit putli eest nööris kurask. Trammijuhi kääst olen peedikat kah saand..."

"79 ostsime märjukest öösel Nõmmel Haapsalu rongi veduri juhilt, millest ka hiljem kujunenud väljend "veduri peet"."

"Majaka tänaval sai ostetud viina trammijuhilt 1975.Proovisime ja oligi olemas."

On kellelgi täindavaid seiklusi alkoholi ostmisega?

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

(17-08-2016, 13:14 PM)Aspelund Kirjutas:  ...
On kellelgi täindavaid seiklusi alkoholi ostmisega?
A.

Tõenäoliselt on tegu linnalegendiga, kuid olgu...
Ülikoolis tudengid võtsid napsi, mis aga kesköö liginedes otsa hakkas saama. Saatsid siis rebase taksoviina järele. Rebane ei jaganud ülesannet (ega Tartutki suurt veel) ja seega talle seletati, et tuleb taksopargi juurde minna ja kirjeldati ka, kuhu.
Rebane niisiis läks, marssis taksopargi uksest sisse ja küsis: "Kus teil siin puhvet on?"

Kui nüüd hästi meenutada, siis olen isegi riskikulleri ametit pidanud. Nii paarkümmend aastat tagasi. Naljakas on asi muidugi tagantjärgi, siis oli julk ikka suht püksis.
Õppeaeg, meeled on juba suht hellaks peksetud, nüüd ole veel päevnik laupäeva ööl ja "ülemused"(paar jaoülemat ja naaberkompanii jorsakas) peavad pidu. Hea on muidugi see, et sellest tunnike kestnud "kompanii magama-kompanii äratus" tsirkusest ainult kõrvalt vaadates sai osa võtta, kehv aga asjaolu, et nemad said lõpuks magama, endal aga veel paar tundi passimist ees, silmad niigi kinni vajumas. Õnneks tekib ülemustel idee, et peaks kedagi viina järele saatma, ja näe sihukese lolli mordaga päevnik sobiks osasse ju hästi. Üritasin midagi vastu kobiseda, aga peale sõbralikku psühholoogilise sisuga vestlust oli targem asi ära teha, kui hommikul kõigile seletada, miks nad minu pärast kella kahe paiku äratuse saama pidid.
Tehti siis kerge instruktaaz, anti seljakott, rahalised vahendid ja seiklus algas. Täpselt ei mäletagi kuidas, aga mõne minuti pärast olin öist sisepatrulli vältides üle aia roninud ja liikusin märkamatult trotuaari palistavate puude-põõsaste taga varjudes, tänava otsas asuva burksiputka poole. Õnneks oli liiklust vähe ja varsti olin päral. Millega aga keegi polnud osanud arvestada, oli see, et putka pidanuks küll 24h lahti olema, aga kõik oli pime, nagu oleks kinni olnud. Mõtlesin juba võimalikele karistusvariantidele, kui tühjalt tagasi lähen. Lõppeks ei pidanud asi üldse niikaugele minema, kuna tähelepanelikul vaatlusel liikusid putka seinad küllaltki järsus rütmis ja seest oli kuulda spetsiifilisi häälitsusi. Otsustasin viisakalt koputada. Sahinad jäid järgi ja vähese aja pärast tegi üsna higise näolapiga müüjapreili luugikese lahti ja küsib, et "sto naada". Kuskil tagapool mõmises mingi magomeedov midagi omas keeles ja oli kuulda sigareti läitmist. Selge, suguelu peab ka elama, muidu läheb ju umbe masinavärk.
Sai siis kõik kaasavõetud soovid ette kantud ja suurem hulk münte koos mõne paberiga aknakesest asja kinnituseks sisse kallatud, midagi anti veel tagasigi, selle sain hiljem vist omale.Tellimuse täitmise ajaks varjusin putka taha, et ekstsesse vältida, aga kõik läks  hästi.
Tagasitee oli juba lihtsam, tunne oli selline, nagu käiks iga päev hüppes, kuigi alla kuu veel teenitud. Üle aia, kuskilt sööklast sisse, siis vaikselt kägarkõnnis korrapidajaruumist mööda, trepid ja kodu. Tavaar üle antud, sain preemiaks veel ühe burksi ja väikese kiituse selle eest, et mul nii loll lõust on, aga tegelt ju päris mõnus vend või nii. Üldiselt võis päevaplaaniga rahule jääda, sest tänu seiklusele oli vahetuseaeg lähemale jõudnud ja varsti sai kotid kinni lasta. Need silmaalused siis.
Muide selle putka burksid olid üsna maitsvad, just tänu tollele erilisele tillikastmele. Kas selles kõiges oli mingi osa ka tundmatul kepimehel, ei tea, aga linna parimat asja pakuti seal kuni Tammsaare tee läbimurde valmimiseni, nüüd seisab umbes sama koha peal Lukoili tankla, Rahumäe tänava otsas siis tegevus toimus, aastal 95. Demblini jäi veel 330 päeva(umbes).

Üritaks vahepeale natuke nalja ka teha, kuigi tegu on vaid laenatud ajastuhõngulise ülesvõttega õhta lehest, 2002 aasta 29 jaanuari omast.
Kuulutus rubriigist-
meie maal,
kõik tööd on head


   

(19-08-2016, 20:48 PM)alfredo Kirjutas:  Üritaks vahepeale natuke nalja ka teha, kuigi tegu on vaid laenatud ajastuhõngulise ülesvõttega õhta lehest, 2002 aasta 29 jaanuari omast.
Kuulutus rubriigist-
meie maal,
kõik tööd on head

Selliseid töökohti leidub tänaselgi päeaval .... :Big Grin

pljuhkam@tööotsinguilmõndaaega

_____________________________________
Kuldsete kätega soss-sepp.

Konekeskosse hooldusmeheks kandideerimisel oli test kus küsiti  et mis aja jooksul tuleb lüpsist tulnud piim maha jahutada....  
Õnneks mees oli samuti maal üles kasvand ja teadis et nii kiirelt kui võimalik, ideaalis vähealt 15 minuti jooksul tuleks 8C peale saada, pikema käitlusaja puhul vist isegi 6C..... aga no kurat milleks remondimehele selline küsimus.


Hea et ei küsitud kas lüpsta oskad?  
Lehma oleks nagu lüpsnud küll aga noooooooo traktorit........ ? :Big Grin   Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

https://www.youtube.com/watch?v=e14venBcI7o

Seitsme mäe (munamägi, lasnamägi jne) ja seitsme mere tagant Svenssonite maalt jõudis mõni aasta tagasi meie kanti üks liiklusvahend, mille kohta legend väitis, et korralikult hoitud ja hooldatud, aga viimasel ajal natuke seisnud...
Korralise hoolduse käigus, avanes siuke pilt...
[Pilt: 1]
Mistahes viisil svensson ka seda kuupäeva ei kirjutanud, siis kindel on see, et viimane kord tehti sellele masinale hooldust täpselt 14 aastat tagasi... Sama kuupäev ka kompressori ja kütusefiltritel. Võib olla ka õlifiltritel, aga nende originaalpinnad olid kaetud sentimeetrise kultuurikihiga.
Aga liikus ikka omal jõul, sidurdas, pidurdas (ja suitses), karterist tuli ikka õlilaadne ollus välja ja muidu ka elu lill.

ps. hooldusmehel tuli huvitav mõte õhufiltrilt suurem s--t õhuga maha puhuda. Seda pilti milline ta peale seda välja nägi, ei lubatud avaldada Cool

editeeritud: nu loomulikult 14 ;( ju ma siis ajast paar aastat ees...


(20-08-2016, 10:28 AM)hulgus Kirjutas:  Mistahes viisil svensson ka seda kuupäeva ei kirjutanud, siis kindel on see, et viimane kord tehti sellele masinale hooldust täpselt 16 aastat tagasi... Sama kuupäev ka kompressori ja kütusefiltritel. 

Minu tagasihoilik arvutamisoskus annab tulemuseks küll 14 aastat (mitte, et see midagi väga muudaks). eeldusel, et kuupäev on kirjutatud formaadis AA/KK/PP.

Järsku on Volvo asemel tegu DeLoreaniga ja viimati vahetati filtreid 2. August 2020?

Ei oska isegi kommenteerida Big Grin 

   

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.

börsikus mingi seltsimees trollib üsna tihedalt, kohe näha, et aega on palju käes ja igavus tapab Rolleyes
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 11 külali(st)ne