23-01-2018, 11:27 AM
Diiselmootoris toimub kütuse süttimine siiski mitte hapniku kontsentratsiooni tõusu vaid kiirel kokkusurumisel temperatuuri tõusust üle isesüttimistemperatuuri.
Ilmselt ka hapniku keskkonnas ei piisa ainult survest vaid on vajalik ka temperatuuri tõus.
Näiteks õlise tihendiga liitepinnale koputamisest.
Märksa ohtlikum on aga atsetüleeni balloon sest soojendades on sel kalduvus reageerida ja jõmakas teha.
Täpselt ei mäleta aga kuidagi nii oli et kui atsetüleeni balloon on tulest välja toodud pidi seda tükk aega jahutama et jõmakat ei käiks?
Ilmselt ka hapniku keskkonnas ei piisa ainult survest vaid on vajalik ka temperatuuri tõus.
Näiteks õlise tihendiga liitepinnale koputamisest.
Märksa ohtlikum on aga atsetüleeni balloon sest soojendades on sel kalduvus reageerida ja jõmakas teha.
Täpselt ei mäleta aga kuidagi nii oli et kui atsetüleeni balloon on tulest välja toodud pidi seda tükk aega jahutama et jõmakat ei käiks?