18-10-2018, 12:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-10-2018, 12:13 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(17-10-2018, 20:05 PM)diesel Kirjutas: miks tänapäevane peab olema? miks väikemootor ei sobi?
õli ju ikka õli. või on ehituslikult miskit muutunud ja nüüdse aja vändad rikuvad õli ja vanad mitte?
Sa ometi ei taha öelda, et tänane puuduliku silindrite arvuga kergsulamist ning topeltturboga mootor esitab määrimisele täpselt samad nõuded, nagu ilmasõjajärgne Kenti pada näituseks? Kusjuures mul on õnnestunud kaks Kenti pada Fiesta peal ära rikkuda sellega, et ma ei jälginud õlivarda õigesti pesasse surumise vajadust noore ja äkilisena ning sai mootorisse valatud liiter õli rohkem. Mõlemal mootoril läks 3. silindri vändasaale... Tõsi, selle äravormistamiseks läks vaja "sportlikku ja dünaamilist" sõidustiili...
Samas on see päris hea nali: vänt on vänt ja õlil pole vahet.
Väikemootor ei sobi seepärast, et koormused on hoopis teisest klassist. Või tahad öelda, et Honda GX200 ja tema kloonid on sama kõrgelt koormatud vänt-kepsmehhanismiga, kui näituseks sama tootja mõni tänapäevastest V-Tecidest?