otsisin siin bagide kohta teemasid, aga ei leidnud midagi selle sarnast. niisiis tahaks teada kuidas mahutada bagi tagaossa mootor ja käigukast? kuidas saada käigukasti käigud õige kohapeale, et ikka esimen läheks ette ja neljas taha. kui sa käigukasti ka teistpidi keerad, siis ju käigud ka muutuvad.
muidugi võib pakkuda ka siia müüa mõnda bagi. võiks liikuv ja tagaveoline olla. siis ei pea ise hakkama aretama kui üldse viitsiks.
Postitused: 5,782
Teemad: 734
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Miks Sul käigud just õiget pidi peavad olema? Täiesti edukalt õpid ka pööratud käikudega sõitma. Kaks korda vahetad käiku valesti, kolmas kord on juba käpas.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
aga mootor peab olema siis autol ju originaalis piki autoga. sest kui on risti siis ta on ju liiga lai ega mahu taga torude vahele??
aga muidu tänud vastuste eest.
Mahub ikka. Näiteks enamus pisikesi sõiduautosid- Fiestad,Polod,Pandad jne, on reeglina esiveolised ja mootor risti vahel. Ja neil pole mootor ka servast servani,vaid ümber mootori peab mahtuma veel ka ju nt. vedrustus ja lanzeronid. Kui aga tahad et mootor ikkagi piki autot on siis soovitaks vaadata 80\'date keskpaiga audisid ja vw-sid. Nende kasuks räägib muidugi ka see et neile on palju osi saada nii poest kui lammutustest.
Kui sa tahad ehitada hästi väikest bagi siis piki mootorit on tegelikult vast raskemgi ära mahutada. Kui risti mootor asub tagarataste vahel (juht istub seljaga peaaegu vastu mootorit), siis pikimootoril on ratastevahel käigukast ja mootor ise ratastest eespool- just seal kus võiks istuda juht. Võib ju küll istet ettepoole nihutada, aga siis tekib jama bagi ninas,kuhu peavad ju ära mahtuma pidu-sidur ja pedaalid..
Postitused: 22
Teemad: 3
Liitus: Dec 2004
Maine:
0
tee sapikast tegime isegi ja sõidab siiamaani
´vot ei taha sapperi tehnikal baseeruvat bagi teha.
nii nüüd olen mootori koha pealt targem. pead vaevab nüüd veel taga vedrustus ja ratta kinnitu raami külge. kuidas see lahendatud on??
tee vazi mootorist ja käigukastist. mul oleks pakkuda vazi mootor 1,2 ja käigukast ning lühike kardaan+tagasild mosse oma.raami pead ise tegema
Postitused: 3,001
Teemad: 68
Liitus: Sep 2002
Maine:
50
Vedrustuse projekteerimisel soovitaks lugeda Fred Puhn\'i raamatut \"How to Make Your Car Handle\". Üsna lihtsalt ja arusaadavalt on kogu auto vedrustusse ja juhitavusse puutuv lahti seletatud. Maksab kriso.ee-st tellides 252kr.
tänan vastuste eest. olen targemaks saand.
aga üks asi veel. taha saab teha samamoodi vedrustuse nagu ette(A-tähe kujulise). lihtsalt amort tuleb ees konnitada alumisele A-le ja taga ülemisele, sest siis saab taguratta juurde ka veovõlli viia(loodan et saite aru mida ma mõtlen). kumba bagi on kergem teha, kas kahekohalist või ühekohalist. ja mis vaadata amortide valikul, kas sobivad ükskõik mis auto omad. ning kuidas saada bagi võimalikult kõrge?
Postitused: 3,001
Teemad: 68
Liitus: Sep 2002
Maine:
50
Vabandust, ma ei viitsinud hetke hinda vaadata ja vaatasin ostude ajaloost selle hinna, mis mina ta eest maksin. On jah kallimaks läinud.
Kuupäev: 15.09.2004
Summa: 252.00
How to Make Your Car Handle 1 tk. Hind: 252.00
ISBN: 0912656468; Autor: Puhn, Fred; Kirjastus: HP Books (automotive titles only)
Aga see raamat on ka seda kõrgemat hinda raudselt väärt. See on nagu aabits, eriti keeruliseks ei minda, aga kõik põhiasjad on sees.
Võrreldes autojuppide hindadega on raamatud vägagi odavad.
Postitused: 1,485
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Tagasillas soovitaks kahte varianti - põikimootori puhul võiks kasutada kas sapaka vms tagumisi õõtshoobasid, mis liiguvad ratta teljega paralleelselt (kinnitus on rattast eespool), jääb rohkem ruumi ja juppide saadavus on parem. Kui on pikimootor, siis võiks kaaluda topelt-A õõtshoobadega.
Üks variant mootri ja kasti osas oleks kasutada Lada mootorit Estonia käigukastiga. Neid kaste kasutati ka kunagi bagidel, tegu on \"kõht ülespidi\" pööratud sapaka kasti korpusega, millel on racing sisu (5 käiku, otsehambumus) ja hea lihtne käiguvahetushoovastikku teha (vormeli jaoks konstrueeritud lülitusmehhanism).