Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
Gaz 12/20/51 õlifiltri korpusele käis teatavasti venekeelsete kirjadega silt mis sisaldas soovitust teatud kilometraaži tagant filterelementi vahetada jne. Mul on olemas autentne filtrile käinud sildi tekst aga pole andmeid millistes mõõtudes ja värvides silt ise originaalis välja nägi. Kas kellelgi on andmeid?
Samuti on mul olemas M400/401 õhufiltri korpuse kaanele käinud kolmnurksel sildil sisalduv tekst kui mõnd mossemeest huvitab.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 560
Teemad: 58
Liitus: Oct 2002
Maine:
5
mulle oleks otse 4 eksemplari vaja...
Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Postitused: 173
Teemad: 30
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
Telliks endalegi nii Pobi kui ka Mosse sildid.
Tikkurila värvitabeli järgi on Mosse sildi taustvärv Y157,RAL-i tabelit kahjuks ei ole.(kiri ja raam valge)
Pobi signaali paunplekil olev silt on mul sinepikollane ja kiri+raam pruun aga vist on pleekinud,mingit värvinumbrit välja pakkuda ei julge.
...ne meshai mehhanizmu rabotat.
Postitused: 755
Teemad: 23
Liitus: Sep 2004
Maine:
13
Minu Pobi signaali paunplekil on punase taustaga, musta tekstiga hoiatuskirjad, õlifiltril samuti, kuigi kolmandik sildist kulunud. Nii et ka mina oleks ühest komplektist sillas.
Analoogsed must punasel hoiatussildid on ju veel ka muhksapikal õhupuhastil, vanematel vanavolgadel õhupuhasti korpusel küljel (esineb ka prantsus- ja ingliskeelseid), \"uuematel\" vanavolgadel õhufiltri kaanel, volgadel veel ka radikaesisel plekil. Kui läheb suuremaks trükitööks, võiks ka ju nendele markidele sildikesi valmistada. Usun, et huvilisi jätkuks.
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
Juurikaz Kirjutas:Telliks endalegi nii Pobi kui ka Mosse sildid.
Tikkurila värvitabeli järgi on Mosse sildi taustvärv Y157,RAL-i tabelit kahjuks ei ole.(kiri ja raam valge)
Pobi signaali paunplekil olev silt on mul sinepikollane ja kiri+raam pruun aga vist on pleekinud,mingit värvinumbrit välja pakkuda ei julge.
Soojendaksin selle vana teema jälle üles:
Kas jutt käib ikka M400/401 õhufiltril käinud kolmnurksest sildist ja tema värvusest?
Ega Gaz 12/20/51 õlifiltri korpusele käinud sildi mõõte pole kellelgi vahepeal tekkinud?
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 206
Teemad: 1
Liitus: Jul 2003
Maine:
0
[quote=eberhard]
[quote=Juurikaz]
Oleks ka üks 69 omanik neist huvitatud. Kurtnas pakkus üks leedukas 69 plekksiltide komplekti (järgi tehtud muidugi) hinnaga 100 eurot- pidasin kalliks, kuid samas kui selle mallijärgi õnnestuks neid juurde teha siis oleks asjal jumet. Ühelt lätlaselt ostsin 67 tehase sildi mis oli ise tsinkplekist tsingi välja sõõvitamisega tehtud. Sain teada et tolle aja masinatel oli nii koostamise kui väljalaskmise kuupäev.
Tegel pandi Põlvas kapis käinud 69 tele ka kõik uued kollasel alusel kleepsud. Kambja 69 taastajal olid kahest isegi pildiid üleval. Aga kas ei ole kedagi Põlvast, et saaks ka näit eesti keelsete siltide komplekti kokku. Sest eks enamusd 69 on ju kapist tulnud ja siis võiks neid ju ikkagi originaaliks pidada.
Tegel veel küsimus musta numbri ja auto vanuse kohta- kappist käinud autol uued sildid ja uus sünni aasta ? (51 Nuia ja Tartu, 69 Põlva, 24 Koeru)
Postitused: 34
Teemad: 11
Liitus: Nov 2004
Maine:
0
kui nende siltide tegemiseks läheb,siis huvitaks mindki gaz 20 komplekt
maailmas ei pidavat olema rumalaid küsimusi
Postitused: 1,157
Teemad: 245
Liitus: Jan 2003
Maine:
8
Eberhard, muuhulgas pööran su tähelepanu sellele, et originaalis oli tegemist mitte kleepsuga, vaid n.n. \"ülekantava pildiga\" millel polnud kõva aluskihi. Minul on olemas Venemaalt toodud komplektid GAZ 21 kapotialuse jaoks, kuid nende välimus ei ole selline nagu originaalil.
Ka srifti tuleb jälgida.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
denis23 Kirjutas:Eberhard, muuhulgas pööran su tähelepanu sellele, et originaalis oli tegemist mitte kleepsuga, vaid n.n. \"ülekantava pildiga\" millel polnud kõva aluskihi. Minul on olemas Venemaalt toodud komplektid GAZ 21 kapotialuse jaoks, kuid nende välimus ei ole selline nagu originaalil.
Ka srifti tuleb jälgida.
Jah ma mäletan lapsepõlvest-Vene ajast neid \"vesipilte\" küll! Aga see vesipildi tehnoloogia on vist juba ammu unustusehõlmas, nii et tuleb nähtavasti orienteeruda tänasele kleepsutehnikale.
Praegu Venes tehtavate replikasiltide mõõtude, värvuse ja šrifti osas on mul samuti suured kahtlused ja ka hind on neil komplektidel selline, et lihtsalt huvipärast ei osta. Nagu juba varasemates postitustes mainitud, kõnealuste siltide autentne tekst ja šrift ja sildi kujundus on mul tehasejoonistena olemas aga siltide värvi osas pole 100%-list selgust.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 1,157
Teemad: 245
Liitus: Jan 2003
Maine:
8
Ei, tuleb ikka vesipiltide alusel asja teha, muidu ei ole mõtet - siis on fake-iga tegemist, siis võib lihtsalt need asjad tegemata jätta...
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.
Postitused: 1,157
Teemad: 245
Liitus: Jan 2003
Maine:
8
Tegelikult, praegu mulle meenub sublimatsiooni põhimõttel trükitud laseprinteri värvipildid (olid populaarsed enne seda kui laserprinterid massiliselt levisid) siis nende töö sarnanes suurel määral vesipiltidega, ainult et seda ei ole võimalik trükida õlifiltrile. Aga ega vesipiltide tehnoloogia ei ole vist väga raske taastada...
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
denis23 Kirjutas:Näed, Venemaal on täiesti olemas nii tehnoloogia kui ka teenus. Alates 50 tk. maksab 70 eek/A4 leht, täitmise tähtaeg 1 päev.
http://www.mug.ru/1011
Oh seda silmade pööritamist kui ma üle leti Tanjale või Galjale vähe õlise filtri korpuse ulatan! Vaja on ikka klassikalist vesipildi trükikoda kus kirjad paberile kantakse.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 1,157
Teemad: 245
Liitus: Jan 2003
Maine:
8
Ma arvan et kleepida sina saad ise, sulle antakse üle paberi.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.
Postitused: 755
Teemad: 23
Liitus: Sep 2004
Maine:
13
Teema keerleb siin vesipiltide ümber. Vesipiltide liim on vees lahustuv liim. Kuigi tehnoloogia võib sama olla, kahtlen väga, et hoiatussiltidel on kasutatud vesilahustuvat liimi,sest masina pesemisel oleksid neil servades liim sulama hakkanud, kirjed üles puhitunud ja tükikaupa eraldunud. Oma volga radikaesisel plekil asetsevat silti olen pesnud korduvalt ning võin kinnitada, et liim sel vees küll ei lahustu, samas küll juba kangemad kemikaalid nagu white-spirt jne. ettevaatamatul kästlemisel.
Samas paljud mäletavad kindlasti nõuka-aegseid Eest Riikliku Kindlustuse aastakäikude ja Automi tõelsi vesipilte, mis niiskuse mõjul väga kergesti pinnalt lahti lõid ja lagunesid.