04-03-2005, 20:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-03-2005, 14:45 PM ja muutjaks oli
valdo.)
Tere kas keegi oskab aitada kuidas viga parandada,et ei peaks hakkama plokki vahetama.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
Milleks plokki vahetama?? mõtetu. Plokk tuleb maha võtta ning küünlaauk puuritakse suuremaks ja pannakse puks sisse,faas tehakse ka sissepoole, et ta koos küünlaga minema ei lendaks. Ploki vahetus oleks minuarust küll viimane asi mida soovitada. Samas küünlavindi taastamine minuteada üle 200eegu ei maksa.
Targemad palun täpsustage - tean teooriat praktikas pole kogemusi.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 206
Teemad: 31
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
04-03-2005, 23:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-03-2005, 23:43 PM ja muutjaks oli
0liver.)
Ole hea ja ütle millisel mootoril küünlad käivad plokis?!
Ja mis silindrivahetus? Ma ei saa midagi varsti enam aru.
Küünlad käivad ikka plokikaanes. Tuleb see kaas maha kruvida (kui ise ei oska siis lasta kellelgi teha), kaenlasse võtta ja minna mõnda remonditöökotta. Seal tehakse asi korda.
Kas me sellist Eestit tahtsimegi?
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
0liver Kirjutas:Küünlad käivad ikka plokikaanes.
sorry, siin pean vabandama, mõtlesin üht kirjutasin teist. Küünlavint jah ikka plokikaantes.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 2,536
Teemad: 259
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
On võimalik ka panna suurem küünal, selleks tuleb muidugi lõigata uus vint plokikaande või silindripeasse ja eelduseks see ,et on olemas sobiv jämedam küünal ,mis ka tööle hakkab.Kunagi sai Minskile selle nipiga poogitud Ford Taunuse küünal,aeg-ajalt pidi puhastama ,aga üldiselt töötas hästi.Sellel oli 4 külgelektroodi, hea oli siis teiste ees uhkustada, et küünal 4 korda võimsam, tagantjärele mõeldes täitsa idiootlik uhkustamine muidugi...
Postitused: 659
Teemad: 40
Liitus: Oct 2003
Maine:
10
Sai just sellise asjaga just tegeletud. Mosse plokikaane ühe küünlakeerme taastamine 400 eek. Muidu hind pidi kõikuma 300-400 vahel. Töö lasin teha OÜ Tõukuris, Asub TVMK juures Tallinnas. Tänapäeval ei kasutata enam puksi vahele panemist, vaid on tegu nn spetsiaalkeermega. Küünlaava puuritakse üle ja keermestatakse ning sinna sisse siis paigutatakse vastava mõõduga keere. Põhimõtteliselt on tegu väga õhukese puksiga, mida ei treita välja vaid keeratakse sprtsiaalse ristlõikega traadist (seda muidugi juba tehases). Segane jutt, kuid paremini seletada ei oska.
Postitused: 1,255
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
Selliseid spiraalse traadiga keermetaastamise komplekte peaks isegi mõnes tööriistapoes müügil olema. Nii et on võimalik ka ise see töö ära teha.