Postitused: 228
Teemad: 28
Liitus: Sep 2003
Maine:
1
Näh, täpselt jälle ei mäleta.
Aga kuskilt ma nagu lugesin kunagi, et yks taoline caterpillari lindikas oli yks esimesi taolisi isendeid esimeses Eesti Vabariigis ning rygas kovasti tööd teha.
Nõuka ajal oli peidus ning taasiseseisvunud Eestis tõi omanik selle taas päevavalgele, remontis selle töökorda ja nyyd olla see seisev mälestusmärk kuskil vastaval alal tegutseva firma juures. Midagi oli vist mainitud ka seoses mingite juppide tellimisest tootjatehase kaudu.
Ehk tuletab see hägune jutt mõnele teisele foorumlasele midagi meelde?
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
Sellest samast kollasest Catist oli juttu ka ühes viimase paari aasta jooksul ilmunud TMis (numbrit peast ei mäleta).Roheline esimese postituse lingil toodud piltidel tundub mulle vähemalt mingi muu eksemplar olevat.
Postitused: 1,836
Teemad: 30
Liitus: Apr 2003
Maine:
24
04-04-2005, 17:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2005, 17:37 PM ja muutjaks oli
Sillu.)
Mrali poolt mainitud lugu ilmus TM-s nr. 3/2003 ,lk. 86. Samuti võib lugeda Maaleht nr. 3(641)/20. 01. 2000 ,lk. 15.
Postitused: 2,133
Teemad: 74
Liitus: Jan 2004
Maine:
14
Seesinane jutuksolnud kollane traktor peaks olema Wihuri OY (Caterpillari maaletooja) käes kusagil akna pääl näitamiseks. D5 oli see mudel vist, ise nägin seda mõni aasta tagasi soomes aga peaks vist Eestis olema nüüd. \"Mobilistis\" oli kunagi väga asine artikkel sellest uhkete piltidega.
loll on loll olla.
Postitused: 1,836
Teemad: 30
Liitus: Apr 2003
Maine:
24
Konkreetne mudel oli Caterpillar D4.
Postitused: 48
Teemad: 13
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
Masin peaks seisma praegu vist tabasalus, asutuse juures (käisin suvel vaatamas) Traktor oli ainuke omataoline eestis kuni tuli vene aeg ja omanik kartis traktorist ilma jääda. Masin võeti laiali määriti osad ära ning maeti Vaida lähedale metsa. Kui rasked ajad möödas kaevas omanik traktori uuesti välja tegi, korda ja andis või müüs selle cat firmale.
Postitused: 5,868
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Mõned täpsustavad faktid. Herra Paalberg tuli ainult Eesti NSV meistriks, 1948 ja 1951. Ja seda 750 cm3 masinatel. Esimesel aastal oli kaassõitjaks E.Laane, teisel korral O.Bachmann.
Ja 131 kilomeetrit tunnis ei saa olla keskmine kiirus, esimese eestlasena sõitis üle 100 km/h Pirita ringrajal Olev Kaseorg oma 750-sel (1952).
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 670
Teemad: 33
Liitus: Mar 2004
Maine:
1
Erakordselt nunnu masin. Aint veidi niilast värvi.
Postitused: 2,679
Teemad: 268
Liitus: Mar 2004
Maine:
30
Kas keegi teab , kas sellel traktoril on käivitusmootor käivitamiseks? Kui on , kas siis käivitusmootorist mõnda pilti saaks näha? Mul nimelt ühel tuttaval seisab mingi mootor , mis pidada olema Jossi eelkäija oma. See on kahesilindriline vesijahutusega bensiinimootor. Töökorras. Karburaatoril on inglis-keelsed kirjad peal. Kahjuks on see mootor muu kola all ja fotosid ei ole võimalik teha. Kuid lähemas tulevikus ootab seda sara suurpuhastus ja omanik tahab mootorist lahti saada. Nüüd siis üritaks identifitseerida, millega tegu on.
Postitused: 5,868
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Käivitusmootor on küll, vähemalt Yuutuubi videotel selle abil käivitakse. Võid otsida info märksõnade D4 pony engine või pony motor abil.
See mootor võib olla mõnelt suuremalt elukalt - kas ei olnud Jossi prototüüp mitte D6 või D8?
Parimat
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 816
Teemad: 30
Liitus: Aug 2006
Maine:
5
Antud isend (D4) tiksus sel aastal maamessil. Päris põhjalik jutt oli ka juures.
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.