AZLK 412
#21

Sama auto 2006.a. kevadel:
http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMG_0044
Vasta
#22

To Valdo : Eks see paistab .Kõik on võimalik .

Igasugune vanatehnika on teretulnud.
Vasta
#23

Nii . Täna sain siis mootori kätte . Eelmine omanik pakkis mulle kõik vajaliku mudru kaasa .
Lähipäevadel läheb siis suuremaks lammutamiseks , et saaks vända lihvimisse ja ploki puurimisse saata.
Nüüd selline mõte veel , et ARK ile serveerin seda kui 2,3 l mootorit .
Välimuselt on nad väga sarnased.

Igasugune vanatehnika on teretulnud.
Vasta
#24

Ma ise selle regamise peale ei mõelnudki esiti. Aga minu meelest ju ARKil suurt vahet ei ole, kas 2.3 või 2.6, peaks igal juhul minema "omavolilise ümberehitamise alla". Seda minu arusaamist mööda.
Vasta
#25

Kas seda Fordi mootorit tahad sellepärast sinna panna, et sihuke pikemat aega juba garaazhinurgas vedeleb? Ma muidugi Fordidest suurt midagi ei tea, aga samas mootoriperekonnas (Cologne) peaks ka 2-liitrine versioon olemas olema (esimestele Sierradele pandi näituseks).
Mis tagasilla paned (originaal läheb juba 412 mootori otsas laiali, kui vähegi tallata)?
Mis pidurid? Mis vedrud-amordid (see 6-silindriline malmjurakas peaks originaalist üksjagu raskem olema)?
Vasta
#26

Ära siis sellist elukat temast tee.
[Pilt: t1.jpg]

Mu arust on see V6 siiski veidi "overkill". Mosse enda mootor peaks korralikult koostatuna ka päris nobe astuja olema. Kõik see, mis jääb üle 100 hobuse, hakkab juba vedrustusest/piduritest jõuga üle käima. Eriti veel siis, kui ninas alumiiniummootorist raskem malmpott seisab. On ju tolle aja mossedel veel ees trummelpidurid.

Ma siiski mõõdaks enne üheksa korda, kui lõikama või lammutama asuks. Ja kui tõesti himu V6 järele on, siis võtaks mõne masina, millel see juba sünnist saadik mootoriruumis. Sest selliste ümberehitustega on algselt plaanitud raha ja vaimuväe kulu vaja tegelikult kolme-neljaga korrutada. Meenutagem või üht vanade Opelitega tegelejat, kelle suurepärased mootorivahetused ikka pooltoorestena uuesti müüki jõudma kippusid.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#27

Nii . Selgus järgmine tõsiasi. Mootor mille sain on hoopis 2,3 l ja 84 kw
Kuna sillad peavad pärinema ühelt autolt , siis alguses jäävad sillad originaalid . Ette lähevad toyota lc 70 tagumised cargo vedrud , ning 2140-ne pidurisüsteem .

Ümber ehitan autot nii vähe kui võimalik ja nii palju kui vaja , et see v6 ära mahutada .
Ei tule mingeid valuvelgi ja laie rehve ja "sportsummuteid"

Igasugune vanatehnika on teretulnud.
Vasta
#28

unic-härra Kirjutas:Ei tule mingeid valuvelgi ja laie rehve ja "sportsummuteid"

kahju Sad vanakooli valukad ja väike väljalaske muutus ei teeks paha. Smile

Kas turvapuuri sa sisse ei pea ehitama, kui sellise 2.3L V6 Mosse aiste vahele paned?

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#29

Arvan , et puuri pole vajalik , kuna see jääb lihtsalt iluasjaks , see auto peab seest ja väljast ning kapoti alt ilus olema .Rolleyes

Hullamiseks on mul vähe suuremate mootoritrega masinad .Cool

Igasugune vanatehnika on teretulnud.
Vasta
#30

Krt mõtlesin ja vaatasin seda mosset ja mootorit ja seda raha , et kõik korralikult jooksma panna . Kahju hakkas .
Ostsin selle asemel hoopis ühe 1963 aasta GAZ 63-me .

Mosse mootori projekt lõpetatud . Nüüd ainult väline korrastamine ja keretööd.

Igasugune vanatehnika on teretulnud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne