Pobeda filtrid
#1

Venes hakati tegema Pobeda, Gaz 69 ja 21 filtreid. http://www.oldtimer-service.ru/technology/info_4058.stm Arvatavasti leiaks sobivas mõõdus filtri ka lääne filtrivalikust.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#2

Ei no kõik on õige, aga kus siis need filtrid on?
Kes on tootja, kus on ametlikud diilerid
Praegu see meenutab nõukogudeaegne TV saate \"Больше хороших товаров\"

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#3

Pobi filtrid = 51 filtrid. Neid ikka liigub siin-seal uuena. Ning regulaarset vahetamist tahab ju ainult peenfilter, jämefilter tahab ainult puhastamist.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#4

Gaz 51 filtreid muidugi veel liigub aga jutu tuum selles, et Ilja Sorokini tööstus pakub filtrielementi ka Pobeda õhufiltrile. Ma arvan, et vahetatav kuivfilter korjab tõhusamalt tolmu-ja liivaosakesi kui originaalne õliga täidetud õhufilter.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#5

Teadaolevalt on see mootor ju ameerika päritolu. Äkki müüvad ameerika autode varuosadega kauplevad ettevõtted sobilike filtrielemente?
Vasta
#6

ott45 Kirjutas:Teadaolevalt on see mootor ju ameerika päritolu. Äkki müüvad ameerika autode varuosadega kauplevad ettevõtted sobilike filtrielemente?

Asi ei ole nii lihtne, st asja ei võetud Meerikaamalt üle sugugi otse.

51/Pobi mootor on küll võetud üle Dodge D5 mootorilt (1928), kuid mitte otse. Esmalt toimusid masstootmise alustamise eel ja ajal mitmed modifitseerimised. Nende peamine eesmärk oli viia jänkide tollmõõdus asi meetermõõtu, kuid mitte ainult. Igatahes kui 1930ndatel hakati nn \"uut emkat\" ehk GAZ-11 selle mootoriga välja laskma, oli mootor sedavõrd muudetud, et vaevalt talle ükski algne Dodge osa külge oleks läinud.

Vrd nt bore/stroke \"emkal\"/51-l 82/110 mm, Dodgel 3 1/2 / 4 3/8 tolli (82,55/111,125 mm).

Kui sama mootor/modifikatsioon läks peale Pobile/51-le, toimusid järjekordsed muudatused ja eks ikka moodsamas suunas. Snitti võeti ma usun, et igalt poolt (nt Studebakerillt), aga otse ei kopeeritud jälle midagi.

Selles valguses ei usu ma, et filtrimõõdud jäid meerikamaa omadeks Smile

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

Vaatasin \"Albom konstruktsii Amerikanskih avtomobilei\": sõjaeelsete Dodge, Ford, Stude õli peenfiltrid välimuselt ja konstruktsioonilt 1:1 Gaz 51 peenfiltriga. Mõõte ei tea.
Filterelemendiks augustatud metallsilinder mille sees puuvillasarnane täidis. Dodge õhufiltrit album ei näita seetõttu ei saa väita, et seegi ameeriklastelt üle võeti.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne