13-08-2010, 21:04 PM
(13-08-2010, 16:32 PM)Ishijupp Kirjutas: Kurb, et nii läks, aga samas ääretult stiilne lahkumine ühele lahingratsu jõukatlale Uue projekti osas hoia ikka fotokas käepärast ja postitused tulemas- väga huvitav teema.
Uut projekti ei tule sest selle külka putitamine on üks eluaegne projekt. Loodetavasti kaovad bemmi katla installeerimisega mootoriprobleemid, kuid kuna kavatsen käigukasti ja tagasilla jätta vene omad, siis remondipuudust tõenäoliselt ei tule.
Dnepraali katlast on mul omal ka ilgelt kahju, see tõmbas juba enne korralike kolbide sissepanekut (ja hoonimist) seda kolakat edasi nagu loom. Mõõtsin siis maanteel GPS-iga maksimumkiiruseks 114km/h, kiiremini ei läinud, kuna ühest kraanist ei voolanud lihtsalt rohkem bensiini peale
See rahvas, kelle käes masin otsad andis, rääkis, et minek oli veel parem kui enne. Muidugi teada oli, et silindris on väike mõra, kuid ükski alu-keevitust omav tegelane, kellega kontakti sai võetud, ei nõustunud (loe: julgenud) seda parandada.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.