Päästeaktsioonid peale Ikarus 66-t
#1

No kui asi nii läks, millest on kahju, siis ehk paneks BC Rendi omale käpa peale ? Selle bussi saab konkreetselt tühjalt kätte, 3-e istekohaga (1 juhi ja 2 kaasreisija). Sellesse ehk saab sisse midagi arendada või panna istmed tagasi.

Edit: Ikarus 66 päästeaktsiooni teema asub siin.
Vasta
#2

Regardman Kirjutas:No kui asi nii läks, millest on kahju, siis ehk paneks BC Rendi omale käpa peale ?
Tavai,teeme ära!

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#3

missugune see veel välja näeb ? Rolleyes

Vana tehnika ja veokite huviline
Vasta
#4

Nujah, saab tolle raha eest ehk miskit muud toredat?!?

loll on loll olla.
Vasta
#5

Selle raha eest saab veel TA-3763 Järva-Jaani.
Ikarus selline: http://auto24.delfi.ee/webcache_kasutatu...fi_ee.html
Vasta
#6

Üheks variandiks on siis jagada pott mitmele erinevale objektile. Üheks varandiks pakun välja Ida-Virumaal asuva täiesti komplektse TA-3763 konteinerveoki järvajaanitamist. Omanik on nõus loobuma vanaraua hinna eest ehk siis 4000 krooni. Auto on oma ea kohta üpriski korralik, mootorgi töökorras. Kaasa antakse ka paar originaalset leivakonteinerit.
Fotod ja lisainfo siin: http://kodu.pri.ee/ta/index.php?sisu=baas&ID=256

Samas tekib mul nüüd küsimus, kes otsustab, mis rahaga saab? Kas iga ühe käest eradi küsima hakata?
Vasta
#7

Njah,läks nagu läks.Aga enda summaga,mis annetada sai...selle paneks isegi heameelega kasvõi tolle Ida-Virumaa TA päästmiseks.
Vasta
#8

Korraliku puukerega Sämi TA-6 võiks kindlalt selle raha eest päästa. Mina oma osa tagasi ei taha, kui minuleitud Sämi isend endale korraliku peremehe ja katusealusega hoiupaiga (puukere!) peiab.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#9

Kuna ise raha ei and, siis poleks nagu oigust kobiseda ka. Aga samas siin kysiti et mida voiks rahaga edasi teha. Kui ma ei eksi siis siinsamas teemas oli kuskil pildid yhest zis bussist.
Minule, uuema polvkonna esindajale, oli yllatuseks, et selliseid busse veel eestis sailinud on. Kuni sinnani olin taolisi vaid za ruljomidest naind.
Akke saaks raha selle bussi elule toomiseks rakendada?
Vasta
#10

Mina jätan oma panuse tulevaste päästeaktsioonide tarbeks.
Hetkel ei oma tähtsust,kas x,y või z.

Gaz m20 Pobeda
Vasta
#11

Ka mina jätan oma summa uute aktsioonide tarbeks. Huvitav, kas Eestis mõnd muud 1970-nendate Ikarust seks otstarbeks ei leidu? Näitex 556 või 160 või vastav? Mõni teine peaaegu sama vana Ikarus oleks praeguses olukorras parim balsam haavadele.
Vasta
#12

Kõnelen siis enda ja Hr.Hardi Salmi eest.
Jäägu raha tulevaste objektide jaoks.



Vasta
#13

atman Kirjutas:Huvitav, kas Eestis mõnd muud 1970-nendate Ikarust seks otstarbeks ei leidu? Näitex 556 või 160 või vastav? Mõni teine peaaegu sama vana Ikarus oleks praeguses olukorras parim balsam haavadele.
No põhimõtteliselt võiks ju mõelda Sürgavere Ik 620 peale (Tõsi ,omanikuga pole asjast räägitud ,kuid asi mulle suht lähedal.) ,kuid sellega on hetkel teatud delikaatsed probleemid ,millest ka muuseumipapa on teadlik. Fakt on aga see ,et ära päästa see isend tuleks ja iseenesest võiks selleks just kasutada praegu kogutud raha. Jätan selle jaoks hea meelega ka enda annetatud summa. Või küsin kohe otse (esialgu puhtteoreetiliselt): kui paljud raha andnud inimesed oleks näiteks nõus lubama kasutada oma antud summat selleks ,et osta näiteks see Sürgavere isend välja LEVATEKi meestele ,et nemad selle siis ära taastaksid? Positiivne näide on ju olemas kõigile tuntud Luxi ,ja ka Saureri näol. Eriti teretulnud on muidugi muuseumipapa ja Krisi (kui kogumise algataja) arvamused selle kohta ,kuidas kujunenud olukorras edasi tegutseda. Iga juhul on minu arvates oluline ennekõike ,et isend ära päästetud ja soovitavalt ka taastatud saaks. Kelle poolt ,on juba teisejärguline. Hea oleks muidugi ,kui asi ka huvilistele näha jääb.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#14

Raha tagasi ei küsi.

Aga loeks üles asjad, mida ära vedada tasub ja teeks hääletuse? Ise pooldan ressursside koondamist Sürgavere Ikaruse peale ja mis üle jääb, kasutada sama Ikaruse juppide koondamisele (äkki on Türi rauahunnikus Selja Ikaruse juppe?`kast, sild vms). Näiteks et äkki leiab Sürgavere omale originaal tagaplekid tulekohtadega (näiteks selle vraki küljest, mille Valdo kuskilt mõisa juurest leidis... jne)
Vasta
#15

atman Kirjutas:Huvitav, kas Eestis mõnd muud 1970-nendate Ikarust seks otstarbeks ei leidu? Näitex 556 või 160 või vastav?

Raplamaal lausa 3 tükki erinevas komplektsuses- ka pildid olen siia foorumisse üles pannud. Omaniku soovist taastada / ära anda ei tea paraku midagi...

Ma rõhuks ikka esmalt korraliku kerega vanatüübilise TA-6 (a la Sämi) peale. Korralike keredega vana ninaga 6si on alles üksikuid.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#16

Ei ole küll anntetaja ja pole õigust kobiseda, kuid minu arvamus:
Nagu näha tekkisid 3 suurt haruldust nüüd Ikaruse asemele:
1)Ta-Leivaauto
2)Ta-6
3)Ikarus 620
x ,y ja z on ju põhimõtteliselt olemas. Nüüd piaks antud isendite hinnad järgi uurima. Seejärel iga annetaja ütleb ,millist autot ta oma summaga toetab. Kõige parem-utoopilisem oleks lahendus kus kõik 3 masinat mahuvad 15000.- eeki sisse ära.
Juhul kui kõiki ei saa oleva raha eest, siis tuleks teha annetajate seas hääletus, vastavalt rahasummale saab hääletaja vastava ühiku hääli.(Nt. 100.- eek = 1 hääl) Nüüd hääletamise tulemustena saadakse teada järjekord milline buss esimesena, milline viimasena ostetakse ning kui raha otsa saab jätkata korjandusega, kuni kõik soovitud autod olemas.
Ei tohi asjaga kiirustada, sest Maarjamaal võib leiduda veel palju haruldasemaidki busse mis päästmist vajavad ja kõigile ühtselt meeltmööda on(viimane vist võimatu)

MArek
Vasta
#17

mossepower Kirjutas:Ei ole küll anntetaja ja pole õigust kobiseda, kuid minu arvamus:
Nagu näha tekkisid 3 suurt haruldust nüüd Ikaruse asemele:
1)Ta-Leivaauto
2)Ta-6
3)Ikarus 620
x ,y ja z on ju põhimõtteliselt olemas. Nüüd piaks antud isendite hinnad järgi uurima.
TA-3763 4000.-
TA-6 3000.-
Ikarust tuleb uurida, kui omanik annab.
Selle rattabussi Ikarus 260.37 kohta saatsin meili firmale ja ootan täiendavat infot.
Vasta
#18

Sämis asuva vanemat tüüpi TA-6 bussi eest tahab omanik 3000 krooni, mis on sama summa, millega tema selle kunagi ostis. Konkreetsel bussil on puudu mootor ning käiguosa. See-eest on väga heas korras puitkarkass.
Vasta
#19

Jätan minagi oma panuse ootama tulevast sobivat pakkumist.

Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Vasta
#20

Kuremaal soomeveres seisab ka üks TA 6-1. Mootor oli peal, radikad jms pealt läinud, ühte esiratast ei olnud all, sisustus oli enam vähem ühes tükis. Kui kunagi aega saan otsin pildid ka üles. Kui õieti mäletan oli hind 3000-
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne