Projekt Riga
#41

Masin hakkab vaikselt valmis saama.
Olin eile ja täna maal ning tänane päev möödus niisama ringi sõites.
Masin nüüd komplektne ja täiesti sõidukorras. Cool

Asjad, mis nüüdseks mõne kuuga tehtud:
1) Peale pandud traktorimagneetoga D- 6 mootor.
2) Raamiks Riga- 11, mis saanud uue värvikatte
3) Peal Lvovi tehase võrri 5l paak.(Nüüdseks ka korda tehtud ja ei lase enam läbi kuskilt).
4) Ees uus velg koos kummi ja pidurisüsteemiga.
5) Tagumine porikas 10 cm lühem ja kõrgemaks tõstetud.
6) Peal Riga- 16 lai lenks, Riga- 11 madala origanaali asemel.
7) Valmis ka kunstnahast iste.
8) Pedaalid asendatud jalatappidega.

Paari nädala pärast, kui jälle maale minek, saab loodetavasti alla ka korraliku pika sumpsi praeguse asemel, millega on väga korssika hääled. Lisan veel jalgratta digispido ja patareide pealt töötavad tuled. Siit- sealt tuleb teha veel mõned värviparandused, kuna esimene vasikas läheb ikka aiataha Toungue ja iste korralikult kinnitada, siis võib masina täiesti valminuks lugeda.

Pildid tulevad ka kunagi, kui digika käeulatusse saan.
Vasta
#42

Sain lõpuks mõned tavalise fotokaga tehtud pildid digikaga ümber pildistada. Seepärast on kvaliteet üsna kehv.

Minu võrr 2003. aasta suvel veel suht originaalina, vaid teine iste ja D-8 mootor peal. Eks võrrimees ise ka pildil Big Grin
www.hot.ee/mikk5/Vorr2.jpg

Võrr 2004. aasta suvel. Sel pildil veel \"rullnoka\" võrr Smile
www.hot.ee/mikk5/Vorr1.jpg

NB! pildid suht suured, niiet aeglasema netiühendusega tüübid varuge kannatust.

Mikk
Vasta
#43

Neid pilte oli küll kurb vaadata... esimesel ilus ja enamvähem komplektne ja originaalis võrr... teisel juba porikas maha lõigatud, puupulk pedaalide asemel jne...
igatahes jään huviga võrri praeguse olukorra pilte ootama, et kuhu poole arenenud on.
Vasta
#44

See 2004 pilt on jube. See oli hetkeline olukord. Big Grin
Praeguseks ikka paremuse poole liikunud. Puidust jalatapid on alles, kuid ilusti siledaks ja ümaraks lastud. Tagaporikas on nüüd hoopis teine. See pildil olev porikas kuskil prügimäel nüüdseks.

Praegusest projektist peaks pildid tulema paari nädala pärast.
Vasta
#45

Kahjuks teie kurvastuseks pean ütlema, et puupulk on taas tagasi, kuna keevitaja tegi praaki ja jalatoed tulid keevitusest lahti. Järgmine nädal läheb masin uuesti keevitusse ja seekord tulevad jalatoed mootori esimese kinniti juurde, sest praegu jalad suht kõveras. Põlved praktiliselt lõua all, kuna ma 185cm pikk ka. Arvatavasti tuleb ka uus värv paagile ja porikatele.

Eilne pilt masinast: [Pilt: projekt.jpg]

Kevadel tuleb porikatele ja paagile uus värv Wink
Vasta
#46

Miks kevadel uus värv tuleb?
See värv on küll minuarust väga ilus ja läheb sinisega kokku?

Kena masin,jõudu!
Vasta
#47

Masin jääb alles.
Plaan suvel minna võrrivõidusõidule selle mootoriga. Täna sain hääled sisse masinale jälle üle tüki aja, kuid kahjuks lõppes see käivitus mootori kokkujooksuga. Võtsin mootori maha ja mootorisse oli ilmselt sattunud üks võõrkeha, sest rõngas oleks nagu kinni sulatatud ning suur kriim sees. Silindril ka 2 sügavat kriimu. Õnneks sain sõbra käest suhteliselt uue kolvi ja silindri ning masin käivitus peale nende juppide vahetust paaril meetril. Madalatel pööretel ei taha tööle jääda. Tuleb veel karpat kruttida Toungue
Vasta
#48

Sõbra käest saadud kolb ja silinder ei pidanud kaua vastu. Laupäeval sai masinaga paar tiiru tehtud ja häälestamise ajal jooksis mootor jälle kinni. Alguses arvas sõber, et siduriga mingi jama. Võtsime kuuli ja selle pulga välja. Seal kõik korras. Siis selgus, et mootori juures olev veohammakas täiesti lahti. Hea on, et jaole saime, võibolla oleks see millalgi otsustanud oma koha pealt lahkuda ja palju kurja teha. Ladusime siduri kokku kuid ikka mootor kinni. Võtsime siis mootori raami pealt maha ja hakkan silindrit maha võtma. Silinder nii kõvasti kinni, et ei tulegi maha tõmmates. Saime kohe aru, et mingi jama. Võtsime jahutuse maha ja näeme, et üks splint enda kenasti silindri ja kolvi vahele surunud Sad
Siis tuli masendus peale, kuna mootor juba 2 kolvi ja silindrit ära lõhkunud ja nüüd seisab ta mul kuuris ja ootab paremaid päevi. Plaan oli mootori lahti võtta ja uus kolb+ silinder jälle peale osta, kui millalgi Voshodi ehituse kõrvalt aega leian.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne