Nimelt on mul probleeme võrriga. Väntvõlli siduri poolses osas on üks pronksist puks ja sealt vahelt ajab bensiini välja kui kallutada ratast veidi külje peale. Kas sellest võib olla põhjustatud see, et mootor ei lähe tööle ja kas see bensiini väljaajamine on põhjustatud sellest, et puks on lihtsalt ära kulunud või on mingi muu põhjus?? Olen 2 korda saanud võrri tööle ja minek oli võrril väga hea, siis suri aga järsku välja ja avastasin, et küünal on kuiv. Puhastasin siis karbussi ära, aga küünal jäi ikka kuivaks, siis hakkas järsku jälle bensiini tulema, aga mootor enam tööle ei läinud. Süütemomenti on igatpidi keeratud, aga pole tulemusi andnud. Praegust on selline seis, et küünal on märg ja säde on, aga isegi ei paugu. Enam oma mõistus ei aita, äkki oskab keegi aidata? Mootoriks on D-6 välise süütepooliga.
Postitused: 2,851
Teemad: 202
Liitus: Jan 2004
Maine:
48
Millegipärast jookseb sul bensiin solinal karterisse. karteri kuivakslaskmiseks on mootori all väike kruvi. Vea parandamiseks pead karpa nii korda tegema, et ujuk bensiini pealevoolu sulgeks.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Kas oleks äkki võimalik puksi parandada nii, kui ajada puks kuumaks ja siis panna tina sinna peale, siis peaks ilusti kõik laiali sulama ja puks tihedamaks minema. Või on äkki mõningaid muid võimalusi?
Postitused: 2,851
Teemad: 202
Liitus: Jan 2004
Maine:
48
Loomulikult on tore, kui see puks hästi tihe on, kuid antud hetkel on viga ikkagi karburaatoris.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Kas siis ei jookse bensiini karterisse, kui ma karburaatori üle ujutan?
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
seda tinanõksu on venemaal tehtud ja pole kuulda olnud et ei toimi .
karpa võtad küljest ära ja teed sellega neid toiminguid , mida süütega tegid , seni kuni jalad ülespidi asendis sisendavast puhudes toimub õhu läbivool ainult uput usnupule vajutades , soovitav on viilimata mootoril kasutada düüset. kui karpaga oled ühelepoole saanud siis soovitav süütemoment mingi pisut teaduslikuma nõksuga õigeks sättida ja pajehhali .
see lisaõhu võtmine pöördsiibri vahelt ei takista kuidagi käimaminekut , kui muud parameetrid paigas , ennemini tekitab suur lõtk probleeme väljasuretamisega . halvim ,mis lekkest tuleneb , on siduri libisemine , kui õlisegu piisavalt siduriruumi on kogunenud . eeldusel , et kasutad kaant ja tihendit muidugi .
uue puksi tegu karterisse ei ole paraku niisama lihtne , kui võib tunduda , siin foorumis võibolla kaks-kolm meest on kes seda laksust ja mõtlemata on võimelised edukalt teostama .
Postitused: 5,281
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
67
Mnjah,eks ta ole. Neid pukse olen treinud ja vahetatud. Ma olen ka korra läinud laisa mehe teed-pinnisin pronkspuksi ümber võlli tihedamaks....nii seestpoolt kui ka väljast. Selle puksi eesmärk ei ole ju see,et võll selle peal kannaks. Malmpuksiga selliseid võtteid ei saa kasutada. Pean ütlema,et selle pinnimisega võib rahule küll jääda,sest asi läheb ikka paremaks. Eks ta üks häda asi ole. Korra saab teha küll. Ja kestab senikaua,kuni laagrid ära kuluvad ja võll puksi augu ka suuremaks kulutab.