GAZ 53F ja 52 erinevustest ja üksikasjadest
#21

Martti Kirjutas:
flanagan Kirjutas:Eile oli vahva päev.Olin just ARK-is kui taskus helises/värises telefon.Keegi härrasmees rääkis midagi GAZ-kallajast.Algul mõtlesin,et on numbriga eksitud,aga ei .Jutt kestis meil pea 40 minutit ja jutu teemaks oli GAZ-53F.Vanahärra oli foorumit uurides,ühelt fotolt  ära tundnud oma endise auto.Jutt sellest lühikesest kallajast millel 53F iluvõre.Väitsin siin eespool ühes kirjatükis,et tehas pole kunagi teinud 53F-ist kallaja versioone,liiati siis veel lühikese raami peale.Ja nii oligi,vana jutustas mulle mismoodi ta selle auto EHITAS.Alguse sai asi 51 pütist,millele oli juba aretatud 52/53 kabiin,Ehitas siis sellest kallaja ja kuna ta sai autoga kabiini tükke,siis ehitas ka selle ise,paigaldades ka kaasaantud 53F-i pruugitud ja korraliku  esivõre.Vana oli ka ise sõitnud nooruses 53F-iga,aga juba siis(60-ndate keskpaik) oli mootorivahetuse käigus sinna paigaldatud 51 mootor.Nüüdseks see isekootud auto müüdud,aga teenib truult oma uut peremeest Virumaal
Tervitades,Flanagan
Kas tegemist võib olla sama autoga, GAZ 53F, see asus/asub Ida-Virumaal.
Jah on.
Flanagan
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne