1958.aastal konserveeritud M-400 kabrio
#6

Olen üsna suur võhik Nõukogude tehnika osas, kuid mõned korrad kokku puutunud enne II MS toodetud muude sõidukitega. Ajal, kui endast lugupidav mees ülikonna ja kaabuta kodust välja ei läinud ning ka daamid üldjuhul kostüümides liikusid, olid enamikel (Saksa) autodel ukselukud vaid paremal pool.

Vanemad inimesed on mulle selgitanud, et see oli vajalik selleks, et härrasmees kindlasti kõigepealt avaks daamile ukse ning alles siis avades seestpool juhiukse, istub ise autosse.

Eks tegelikud põhjused võivad peituda ka mujal, kuid arvestades M400 päritolu (Opeli koopia), on üsna tõenäoline, et sellel sõidukil ei peagi juhiuks võtmest lukustatav olema.

Indrek
Vasta


Sõnumeid selles teemas
1958.aastal konserveeritud M-400 kabrio - Autor: Aspelund - 01-12-2005, 17:05 PM
RE: 1958.aastal konserveeritud M-400 kabrio - Autor: väike-tom - 02-12-2005, 08:54 AM
RE: 1958.aastal konserveeritud M-400 kabrio - Autor: tamar99 - 02-12-2005, 15:51 PM
RE: 1958.aastal konserveeritud M-400 kabrio - Autor: pkuldsaar - 02-12-2005, 15:47 PM
RE: 1958.aastal konserveeritud M-400 kabrio - Autor: valdo - 02-12-2005, 16:19 PM
RE: 1958.aastal konserveeritud M-400 kabrio - Autor: indreksirk - 02-12-2005, 16:47 PM
RE: 1958.aastal konserveeritud M-400 kabrio - Autor: Jesper - 02-12-2005, 17:49 PM
RE: 1958.aastal konserveeritud M-400 kabrio - Autor: Martti - 02-12-2005, 19:25 PM
RE: 1958.aastal konserveeritud M-400 kabrio - Autor: gornholio - 02-12-2005, 20:31 PM
RE: 1958.aastal konserveeritud M-400 kabrio - Autor: motamees - 02-12-2005, 21:07 PM
RE: 1958.aastal konserveeritud M-400 kabrio - Autor: väike-tom - 02-12-2005, 22:55 PM
RE: 1958.aastal konserveeritud M-400 kabrio - Autor: vanapagan - 03-12-2005, 22:49 PM
RE: 1958.aastal konserveeritud M-400 kabrio - Autor: siimik - 03-12-2005, 23:14 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne