super major
#21

Ilmselt on sinu masinal ketaspidurid, vähemalt käsipidur on mitmekettaline.
Leidsin ühe varuosadega tegeleva lehe, seal mõned pildid ka olemas.
Jubinad

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#22

Kas kinnikiilumise hetkel on kuulda/tunda ka nõksakat? Kas kiildumine sõltub ratta koormusest?

Kuigi pidur ja hammasülekande probleem on võimalikud, kõlab täpselt samamoodi ka puruneva rattalaagri kuulide kiildumine...

Hammasülekande probleemi peaks olema võimalik taasluua (vedu rakendades). Piduriprobleem võiks sõltuda kiirenduses või traktori asendist.
Vasta
#23

Informatsiooniks mainin, et täna sai Tartu Refondas sellist masinat seismas nähtud, küll kergelt kõver paistis olevat aga suuresti komplektne. Äkki kulub selline info ära.
Vasta
#24

Tere!
Kas keegi oskaks pakkuda kui palju peaks õlisüsteemis surve olema!
Äi mõõtis mingi näitajaga ja sai 1-1,5. viskab õlitulukese põlema aeg ajalt...ei tea kas on siis tulema vähe suurem remont!!!
Vasta
#25

Kuniks rõhku on, pole väga hullu.

Õli on vahetatud ja filter puhas? Sel vist veel ei ole vahetatav paberelement?

Remondivajadusest annab nii vana mootor üsna häälekalt teada enne, kui kahjustus väga suureks läheb.
Vasta
#26

Imelik, väiksel NH täpselt sama probleem piduriga- hommikul kippelt sõites paar korda parempoolne pidur võtab hoo maha. Nõks tagasi, kõik kaob ja varsti jälle. Pidurivärk õlis, tundub, nagu tahab soojakshõõrumist- pärast pole terve päev midagi häda. Kas Super Major terve päeva nöögib niiviisi piduriga?
Vasta
#27

Pidurid tegid ikka jah tihti sedasi päeva jooksul...vahetasin pidurikettad ja vedrud ära ja asi on korras nüüdseks!!! Vähemalt pidurite osas!
Vasta
#28

Netis väidetakse, et uuel mootoril peaks olema 45 PSI (kas Sinu omal on näidikul bar või psi?). Kasutajad näikse pidavat täiesti talutavaks ka numbrit 10 soojal mootoril. See teeb 0,7 bar...

Samas käib äge vaidlus selle üle, kas madal rõhk on probleem või mitte...

Näiteks siin:
http://www.yesterdaystractors.com/cgi-bi...son&th=937
Vasta
#29

Mul oli ka Super Major, küll 6-pütase Perkinsiga. Pidurid olid trumlitega.
Taha kasti sisse saab vaadata päris lihtsalt, tuleb ainult kasti kaan enne puhtaks rookida. Siis kaan maha ja kõik, mis "nuku kõhus" on näha nagu peo peal. See kinnikiilumine võib jah tulla "raudvarast" - mõnel hammasrattal kiku pooleks vms.
Fordson on üks ilus masin.


Vasta
#30

       
Tervist!
Minu vana sõber hakkab kah vaikselt ära väsima. Kuna pole originaale vist enam saada siis küsiks, kas kellegil oleks aimu, millise traktori varuosadega oleks võimalik asendada pildil punases ringis olevat detaili! Oleksin tänulik abistava info eest! Tahaks ikka pikendada oma sõbra elukest kaua kaua veel!!!
Vasta
#31

kui ma tööriistamarketi lehel fordi sillaosade kataloogi lahti tegin, siis esimese asjana on ju just sinu ringi sees olev liigend pildil.
kas siis päriselus ei saa sealt osta? või on mingi muu teema?
Vasta
#32

Mis seal ikka- auk hõõritsaga uuesti ümmarguseks, sõrm lasta uus treida ja puks(messing, tefloon) sisse pressida. Hõõritsaga siis puksi siseava sõrmega ühte ajada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne