Postitused: 22
Teemad: 7
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Mul on endal Tuula 200 mootor k-175 raamil aga Isa ütles et tema 175-e tõmme oli hulga parem. Ma tean Kahetaktilistest mootoritest üpris palju ja oskan neid arenda võimsamaks. Aga minu tegevus ei anna eriti tulemust (T-200) aga teistel küll. Mopeedil on võimalik kätte saada 80-kuubikulise jõudu- pikendades sisselaset ja suurendada surveastet jne. 200 kuubikuliselt peaks saama retsilt jõudu.
Kui oskate soovitage midagi. Ette tänades.
Postitused: 2,403
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
30
03-02-2006, 16:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-02-2006, 16:17 PM ja muutjaks oli
mossepower.)
Ja siis kui 350 kuubikulisele mootorile panna peale 750 kuubikulise summuti ja sisselaske pikkus, saab 550 kuubikulise, kui veel panna 750 kuubikulise tagahammakas ka siis tuleb umbes 600 kuubikut ja retsilt jõudu ka.
Soovitan!
Postitused: 764
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Niisama kodus põlve otsa viiliga kanaleid suurendades mootorit "tuunida" pole erilist mõtet. Kahetaktilise forsseerimine on terve teadus omaette. Rusikareeglid on, et kanaleid tõstes tõusevad pöörded ja laiemaks tehes tuleb jõudu juurde, kuid seda kõike suvaliselt tehes rikud ainult mootori ära. Isegi kogenud forsseerijatelt küsitakse peale mõne töö valmimist: "Kas sai sama hea kui originaal või läks hullemaks?"
Üks variant on veel sisselaskele klapp vahele panna, annab ka üksjagu juurde.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 139
Teemad: 15
Liitus: May 2005
Maine:
0
Oi kuidas ma vihkan selliseid inimesi, kes annavad mõtetut ja omaarust nii naljakat nõu!
Kui sa tead juba forsseerimisest üsna palju, siis hakka aga tegutsema..
Juttu forsseerimisest on A.Palu 59a. raamatus...
Postitused: 431
Teemad: 9
Liitus: Jan 2005
Maine:
1
Ma ise ka mõtlesin kuidas T-200 "tuunida" ja tulin välja sellise "geniaalse" lahendusega,et sellel mootoril on ju sundjahutus ja sealt siis suunata liikuvat õhku otse karpa õhupuhasi poolsesse otsa ja õhufilter üldse ää võtta.See siis peaks olema natuke turbo moodi asjandus.
Postitused: 139
Teemad: 15
Liitus: May 2005
Maine:
0
Kuidas sa seda õhku sinna suunaksid? Kõik õhk liigib silindri peale..?
Ma kardan, et sellest asjast ei tule midagi välja...
Liiga palju õhku ja kindlasti igasugu muid probleeme, mida mina seletada ei oska.
Postitused: 431
Teemad: 9
Liitus: Jan 2005
Maine:
1
04-02-2006, 18:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-02-2006, 18:54 PM ja muutjaks oli
siimik.)
Selle pärast see mõte oligi.Arvatavasti tuleks panna mingi suurem karpa.Õhku saaks võtta enne silindri katet,sealt kus on veel mootori alumiinium osa.
Postitused: 1,485
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Kahetaktilise forsserimisest on kirjutatud mõned head raamatud.
Ise soovitaks Gordon Jennings "2-stroke tuner's handbook", otsi ja googelda, see on netis olemas.
palju umbes mootorratastele koonusfiltrid maksavad?
Postitused: 22
Teemad: 7
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
mul on A. Palu raamat küll olemas aga ma ei tea mis aasta oma see on. Seal on mootori töö põhimõtted mis teada juba. kui kellegil on A. Palu raamatud siis kas neid kopeerida paljundada annab?