Postitused: 91
Teemad: 55
Liitus: Feb 2004
Maine:
0
04-02-2006, 20:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-02-2006, 20:36 PM ja muutjaks oli
Arni.)
Sattus kätte vana K-750 paak, väliselt heas korras aga seisnud korgita-sisemuses koorub värv ja roostet on näha. Kuulsin et on olemas mingi kemikaal paakida puhastamiseks ja mingi kemikaal mis tekitab paaki sisse lakikihi. Kas ja kuidas neid kasutada ja kas on vajadust? Kas on võimalik paaki ka muul moel seest puhastada peale lahtilõikamise? Kõik ideed on teretulnud.
Postitused: 548
Teemad: 33
Liitus: Dec 2002
Maine:
1
Paagi sisemuses ei saa Sul küll mingit värvi kooruda, bensiin lahustaks igasuguse värvi ja laki mõne hetkega. Nii et paagi siseküljel saabki olla ainult haljas metall. Väike rooste ei tohiks tegelikult segada, kui filter korralik on. Kui kütus sees on, siis ta ei tohiks vähemalt edasi roostetada.
Postitused: 2,453
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
31
Kuskilt on meelde jäänud ,et sidrunhape tuleb sisse panna ja lasta seista, seejärel pesta hoolikalt seebiveega ja puhat veega.
Raamatutes soovitatakse paagis hoida koguaeg võimalikult kõrget bensiini taset ,et roostetamist vältida. Talveks, kui ei kasuta paak ääreni bensiini täis.
Bling Bling
Registreerimata
Tere
Tuli selline mõte. Räägitakse, et kui panna coca-cola sisse roostes nael siis rooste kaob, ehk on see müüt, mina seda ei tea. Kui aga tõesti on vaja proovida rooste eemaldamist, siis võid ju katsetada.
Mayby tegin just omal maine languse, aga pole hullu elan üle.
Postitused: 5,114
Teemad: 212
Liitus: Mar 2005
Maine:
167
Kas teema mitte foorumist läbi käinud pole? Kokakola sisse pandud raudnaelast ja hammastest oli Postimehes äsja juttu. Bensiin ei lahusta mitte igasugust värvi. Kas mitte paakide sisemuse värvimiseks ei kasutatud bituumenlakki, justkui Palu raamatus on mainitud. Läänes pakutakse 2-komponentseid (epo-laadseid?) möginaid paagisisemuse töötlemiseks, maksab raha ja pole proovinud.
Postitused: 57
Teemad: 3
Liitus: Aug 2003
Maine:
2
Pihutäis peenemat sorti mutreid-polte-kruvisid teeb sama töö mis liiv, aga pärast on kergem puhtaks saada. Vee asemel võib kasutada ka diislikütet. Ja loksutada käsitsi. Vaeva nõuab, aga asja saab.
Postitused: 249
Teemad: 29
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Oma tööjuures kasutasime diiselpuhuri paagi puhastamiseks Cillit Bang-i vesilahust. Paagi tegi korralikult puhtaks kuid kuidas see edasisele korrosioonile mõjub ei oska ennustada. Hetkel käivad antud seadmed rendil ja pole probleeme olnud.
kui leiad naftat, lõpeta puurimine ja alusta pumpamist
urmas.raidlo@gmail.com
SKYPE: volvoclub
Postitused: 30
Teemad: 0
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Tean, et nõuka-aeg pesti paake seebikivilahuse ja veega. See eemaldas peale saasta ka bensiiniaurud. Sai kiirelt jootma-keevitama hakata. Pärast värviti seest-väljast. Kuidas ja millise värviga sisemine värvimine võis toimuda, ...?!
Sattusin ühte vana autode remondi raamatut lugema: pesu kuuma vee ja suruõhuga, seejärel peitsitakse paaki seebikivilahuse vannis (temp 50-60 kraadi), lõpuks pestakse veega. Paagi sisepind tinutatud.
Vaevalt sellest erilist abi on, aga huvitav teadagi.
KUI ON VALIDA KAHE HALVA VAHEL, SIIS VALI UUEM !
Postitused: 47
Teemad: 21
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
Tere.
Kunagi tuttav ostis bensiinikanistri. Tõi kodu, tegi lahti ja nuusutas- igavene kõva nitrovärvi hais. Kanistrile oli peale värvimist kohe kork peale löödud. Pani siis kanistri pliidi serva peale sooja/kuivama. Törtsu aja pärast otsustas kuivamise protsessi kontrollida. Tõmbas tikku... Õnneks ei jõudnud nina juurde pista. Kanister sai poole õhemaks.
Sellest järeldus: 1. Ära topi põlevat tikku bensukanistri (isegi tühja) juurde.
2. Bensiini paagi võib värvida nitrolaki või värviga.
Mida ütlevad targemad?
Lugupidamisega
Toomas.