Dnepri 500w genekas ei hakka tööle
#21

Puhasta ära ka harjahoidja klemmid, mis on kinnituspoltide all.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#22

Üks väikestest dioodidest on läbi
Vasta
#23

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=9533 vaata ka seda. Masinad küll erinevad aga gene tööpõhimõte on täpselt sama
Vasta
#24

Jätkan teemat.

Võtsin geneka küljest ning asusin tavalise multimeetriga mõõtma.
Väikeste lisadioodide (kõigi kolme) kohta ütles tester midagi kummalist. Ühtepidi ühendades näitas tabloo pingeläveks umbes 0.600 volti ning teistpidi ühendades umbes 1.400 volti. Nii palju, kui ma koolis elektrisüsteemide tunnis õppinud olen, peaks multimeeter näitama dioodide testis vaid ühtepidi mõistlikku numbrit. Valetpidi ühendades peaks tablool seisma vaid number 1.

Kas mõõtetulemust võib segada asjaolu, et väikesed lisadioodid veel geneka külge ühendatud on?

PS. Suured pluss- ning miinusdioodid tunduvad olevat terved, kuivõrd tester näitas ühtpidi ühendades numbrit 1 ning teistpidi erinevaid numbreid (mida praegu peast ei mäleta).

Pots ja postivahe.


Vasta
#25

Dioode ei ole mõtet mõõta, kui nad on vooluringi ühendatud. rõhk sõnal vooluRING. Kas laadimine ikka ei toimi? Klemmid puhastasid ära? Mul oli ka selle genega korra jama, peale harjahoidja eemaldamist ning klemmide puhastust jätkas ta tööd nagu enne.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#26

Laadimine toimib, kuid ikka veel jääb laadimise indikaatorlamp madalatel pööretel põlema.

Harjahoidja klemmi (kui sa mõtled sedasama, mis toetub vastu geneka korpust) puhastasin korralikult peene liivapaberiga ära, kuid midagi paremaks ei läinud.

Käesolev viga ilmneski siis, kui suve alguses läks genekalt tulev plussjuhe katki ning töötas natuke aega (umbes 5km sõitu) ilma koormuseta.

Muidu pole häda midagi, aga kui dioodid katki on, satub ju ratta elektrisüsteemi vahelduvvool, mis tapab vaikselt akut ning ka muid seadmeid...

Pots ja postivahe.


Vasta
#27

Kui kardad vahelduvvoolu, siis aitab üks lihtne vahend - võta ühenda mingi paarikümne mikrofaradine elektrolüütkondekas elektrisüsteemi plussi ja miinuse vahele. See konde lühistab vahelduvvoolu ning ka muud kõrgemad sagedused ning alles peaks jääma ainult alaliskomponent ning üliväiksed kõikumised. Kui kondekas kuumeneb liialt, siis tähendab see, et sul tuleb genekast tõesti liigset jama. Noh üldjuhul lõppeb see kondeka plahvatamisega aga midagi p....se ei keera.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#28

Hakkasin siin vaikselt Tevalost väikeseid dioode tellima, et need ära vahetada, kuid tekkis küsimus, kas sinna sobivad samad dioodid, mis eelpoolmainitud ladaklubi.ee foorumis mainitud on? http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_store.c...nr=310-047

Äkki keegi oskab aidata?

Pots ja postivahe.


Vasta
#29

Okei, vastan ise.
Tundub, et sellel uuema tüübi genekale sobivad ikkagi 2A väikesed lisadioodid.
Väike tsitaat esimesel lehel avaldatud "artiklist".
Также в электрическую схему введено дополнительное плечо выпрямителя. Три маленьких диода (каждый на ток 2АWink расположены на пластмассовой "подкове", обрамляющей внутренний край "подковы" силового выпрямителя.

Sellega seoses ikkagi tekkis küsimus, kas võib sinna asemel joota järgmised dioodid? http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_store.c...nr=310-024

Pots ja postivahe.


Vasta
#30

lase ikka dioodidel vähemalt üks ots lahti mõõtmise ajaks. 0,6-0,7V päripingelangu on ränidioodil normaalne, sarnane peaks ta olema ka suurtel dioodidel. vastassuunas peaks tõepoolest 1 ehk lõpmatust näitama.
Vasta
#31

Okei.
Jootsin just väikestel dioodidel ühe otsa lahti ning mõõtsin testriga. Kõik dioodid näitasid kenasti ühtpidi 0,612 V ning vastassuunas mõõtes lõpmatust. Ehk siis järelikult on väikesed dioodid terved.

Ka harjahoidja klemmid puhastatud korralikult.

Äkki on kellelgi veel idee, miks madalatel pööretel jääb indikaatorlamp põlema?

Pots ja postivahe.


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne