Jawa 175
#1

Sai garage alt välja veetud vana Jawa 175. Aga sellel süütemäng natuke ümber tehtud, et ei lae enam aku pealt saab lükates käima ilma akuta.
Aga hetkel sädet ei ole, oskab keegi arvata milles viga?
Vasta
#2

jawa 175?
Kas äkki mõtled kavrovetsit või voshodi!
Vasta
#3

IamTheMan Kirjutas:ei lae enam aku pealt saab lükates käima ilma akuta.

Palun täpsusta...Wink

loll on loll olla.
Vasta
#4

175CZ-il oli minu teada selline süütelukk, kus ühele poole keerates oli süüde aku pealt (koos laadimisega loomulikult), teisele poole võtit keerates oli süüde geneka pealt. See oli mõeldud selleks puhuks, et sai lükates ka ilma akuta käima. Kui tahad koha peal sädet vaadata, peab kindlasti aku peal olema. Seda tüüpi genekad ilma akuta vändast lüües sädet ei anna.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#5

Ärge ajage segamini CZ ja Jawat. Mõlemal oli olemas oma 175-ne versioon. Erinevuseks üks leegitoru CZ ja kaks Jawal. Lisaks on Jawa veel tuntav nelikanttorust raami järgi, CZ aga ümara toru järele.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#6

Ma ei oska öelda. Igatahes genekale on selgelt peale kirjutatud, et Jawa oma. Ei usu, et seda keegi eriti vahetanud on. Ja sädet vaatasin suht lükates. Süütelukul on jah 2 astet + veel 0.
Vasta
#7

Tegelikult ma ise suht harimatu sellel alal. Aga ma mõtlesin, et kui ta sai sealt välja veetud, siis võiks ta käima ka panna Big Grin
Ma natuke uurisin, et selle mähisel on kaks harjast ja ühe harjasel oli tükk ära murdunud, kas see võib mõjutada nii palju? Juhtmed vahetasin kõik ära.
Vasta
#8

Kui hari ei ulatu ankruni, siis ei tule mingit voolu kusagilt.

Äkki paned mõned pildid aparaadist ja annad aastaarvu, siis ehk saab elektriskeemiga aidata. Raami esiosas olev silt on loodetavasti alles?

Asp.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#9

Aasta arv peaks olema 62 kui ma õigesti mäletan. Hetkel pilti teha ei saa, sest digikas andis otsad.
Vasta
#10

Anna siis vähemalt täpne mark, mis ees raami sildil kirjas. 1962 Jawa 175-t mu teada enam ei toodetud, ainult CZ-175.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#11

Võimalik,et genekal(tegelikult dünamol,tegu ju alalisvoolu masinaga)võis olla ka Jawa embleem.Igatahes olen seda ise näinud pisut suuremal CZ-etil ja omaniku väitel polnud ta midagi vahetanud.Nagu Jawalgi oli ka sel tsiklil nn avarii asend mis lubas lükates masinat käivitada ka ilma akuta.Aku ühendamisel tuleb aga pidada silmas,et massis käib + mitte -
Tervitades,Flanagan
Vasta
#12

Ma ei kujuta ette. Paagi peal on igatahes suurelt märk Z.
Võib - olla on seal midagi kokku aretatud, ega ma ei tea.
Vasta
#13

Siis on see pigem CZ-175, mudel 450. Näeb ta välja selline?
http://vmx.livewire.gen.nz/images/NewsImages/CZ450.jpg

Põhimõttelise elektriskeemi leiad siit:
http://www.mz-b.de/electric/wiredias/CZ--450.gif

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#14

Nii, vaatasin selle skeemi üle ja joonistasin paberile ja tuli välja, et mul on absoluutselt kõik juhtmed vastupidi. Võib olla on see tingitud sellest, et ta praegu ilma akuta töötab? Tekkis veel üks küsimus et kas süütemängu peal olevad kollektorid on orginaalis või on need sinna ise aretatud?
Vasta
#15

Viga on 'kki selles ,et süütepool on niiskust saanud ja sellisel juhul sädet ei saagi olla. soovitan osta uue süütepooli.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne