Postitused: 54
	Teemad: 14
	Liitus: Feb 2006
	
Maine: 
0
	 
	
	
		pikemat aega juba piinab selline mõte et ostaks naabrite juurest t-54 ää.tahaks teist vähe putitada aga kapotialune päris puhas ja linte pole samuti. kas ДТ-75 lindid ei sobi?ja mis mootori sinna kannaks pookida?originaali vist pole mõtet otsidagi...ja äkki oskab keegi selle riistapuu kohta mõne targa raamatu nime öelda? 
	
	
	
i´m the fucking piledriver...
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 328
	Teemad: 13
	Liitus: Feb 2006
	
Maine: 
3
	 
	
	
		
Oranzid olid reeglina DT-75-d (need uuemad ümara kabiiniga asjad). Selle eellane T-74 (mitte DT-74!) on kantis kabiiniga ja tehasest väljusid nad reeglina hallina. T-74le eelnes omakorda T-54, selle tunneb ära iseloomuliku ribilise esiosa ja teise kabiini poolest. Ning T-54le omakorda eelnes nn petrooli-natt, kantis kabiiniga ja petrooliga käiva mootoriga (see isend oli levinud üsna kohe peale Teist Ilmasõda).
Kuna pertooli-nati ametlik margi nimetus oli NATI, siis sai kogu see pere kuni DT-75ni välja endale hellitusnimeks natt. Roomikuosa, muide, oli neil minumeelest kõigil praktiliselt sama.
Omist kogemusist tean, et väga \"mõnus\" on T-54 ja T-74 -dega manööverdada kangidega Smile olen mõlemad masinad omal ajal ära proovinud.
niiet roomikuosa on vist lahendatud
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 482
	Teemad: 2
	Liitus: Sep 2004
	
Maine: 
2
	 
	
		
		
		
		02-05-2006, 22:17 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 02-05-2006, 22:26 PM ja muutjaks oli 
kolz.)
 
	
		T-54 ei ole kohe kindlasti T-74 eellane. T-54 on Mtz baasil kitsas roomiktrktor. Meil vähe levinud. Küll aga olid nn. natid DT-54 ja DT-55, DT-75 ja T-74.
Roomikosa on neil küll sarnane, aga ehituselt küllaltki erinev.
Loe veel://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=7655&page=1
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 54
	Teemad: 14
	Liitus: Feb 2006
	
Maine: 
0
	 
	
	
		hääkene küll,roomikud kannatab siis vist kombineerida.a mis mootor sinna peale pookida?ei leia kuskilt mittemingisuguseid andmeid mootori kohta.vaja just teada kas mootori kannatab kuidagi käigukastiga kokku viia.mootori kinnitused sidurikojaga jne
	
	
	
i´m the fucking piledriver...
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 420
	Teemad: 4
	Liitus: Jul 2007
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Arvatavasti oli DT-54 veel tollimõõdustikus ja lülide samm viidi-ümardati T74-DT-75 ajastul üle meetermõõdustikku.
Soovariandil DT-55 ja hilisemate mudelite soovariantidel jäeti vana samm...
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 420
	Teemad: 4
	Liitus: Jul 2007
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Vaatasin, et CXATZ-NATI-l ja TD-54-l antakse roomikulüli sammuks 172mm, DT-54-l aga sammuks 174mm.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 604
	Teemad: 23
	Liitus: Apr 2007
	
Maine: 
21
	 
	
	
		Vabandust vana teema ülesäratamise pärast, aga juhtusin seda lugema..ES 95, sellist marki nagu TD-54 pole olemas. Äkki mõtlesid DT-54 vs T-74/DT-55?
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 420
	Teemad: 4
	Liitus: Jul 2007
	
Maine: 
0
	 
	
	
		TD-54 on esindatud Rozanovi raamatus: Traktor CXATZ-HATI, Eesti riiklik kirjastus 1951.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,235
	Teemad: 80
	Liitus: May 2007
	
Maine: 
20
	 
	
	
		Saadaval näiteks Voorimehe tänava Tehnilises Antikvariaadis. Eile nagu jäi silma nimetatud raamat. Oli ka eraldi Dt-54 manuaal.
OT: Mismoodi see pidurdades üleviskamine välja näeb?