t-54 kohta küsimused
#1

pikemat aega juba piinab selline mõte et ostaks naabrite juurest t-54 ää.tahaks teist vähe putitada aga kapotialune päris puhas ja linte pole samuti. kas ДТ-75 lindid ei sobi?ja mis mootori sinna kannaks pookida?originaali vist pole mõtet otsidagi...ja äkki oskab keegi selle riistapuu kohta mõne targa raamatu nime öelda?

i´m the fucking piledriver...
Vasta
#2

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=7655&page=1
Vasta
#3


Oranzid olid reeglina DT-75-d (need uuemad ümara kabiiniga asjad). Selle eellane T-74 (mitte DT-74!) on kantis kabiiniga ja tehasest väljusid nad reeglina hallina. T-74le eelnes omakorda T-54, selle tunneb ära iseloomuliku ribilise esiosa ja teise kabiini poolest. Ning T-54le omakorda eelnes nn petrooli-natt, kantis kabiiniga ja petrooliga käiva mootoriga (see isend oli levinud üsna kohe peale Teist Ilmasõda).

Kuna pertooli-nati ametlik margi nimetus oli NATI, siis sai kogu see pere kuni DT-75ni välja endale hellitusnimeks natt. Roomikuosa, muide, oli neil minumeelest kõigil praktiliselt sama.

Omist kogemusist tean, et väga \"mõnus\" on T-54 ja T-74 -dega manööverdada kangidega Smile olen mõlemad masinad omal ajal ära proovinud.

niiet roomikuosa on vist lahendatud
Vasta
#4

Tractorist01 Kirjutas:Roomikuosa, muide, oli neil minumeelest kõigil praktiliselt sama.

Olen vanade traktoristide käest kuulnud, et täpselt sama (sorry, kui eksin, siis parandage). Ehk siis petrooli-NATI'st (mis filmis "Tants Aurukatla Ümber" sõjajärgses episoodis peksumasinat vedas) kuni praegugi masslevinute 75'teni välja.


Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#5

T-54 ei ole kohe kindlasti T-74 eellane. T-54 on Mtz baasil kitsas roomiktrktor. Meil vähe levinud. Küll aga olid nn. natid DT-54 ja DT-55, DT-75 ja T-74.
Roomikosa on neil küll sarnane, aga ehituselt küllaltki erinev.
Loe veel://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=7655&page=1
Vasta
#6

tglt tegin kopipeist sellest teisest lintraktori teemat Smileärge mind süüdistageBig Grin
Vasta
#7

hääkene küll,roomikud kannatab siis vist kombineerida.a mis mootor sinna peale pookida?ei leia kuskilt mittemingisuguseid andmeid mootori kohta.vaja just teada kas mootori kannatab kuidagi käigukastiga kokku viia.mootori kinnitused sidurikojaga jne

i´m the fucking piledriver...
Vasta
#8

Tractorist01 Kirjutas:Kuna pertooli-nati ametlik margi nimetus oli NATI, siis sai kogu see pere kuni DT-75ni välja endale hellitusnimeks natt. Roomikuosa, muide, oli neil minumeelest kõigil praktiliselt sama.



niiet roomikuosa on vist lahendatud

DT-54- oli esimene juhtratas kahe pöiaga, järglastel ühe pöiaga...nii et ka roomikulülid vist tiba teised...
Vasta
#9

via Kirjutas:DT-54- oli esimene juhtratas kahe pöiaga, järglastel ühe pöiaga...nii et ka roomikulülid vist tiba teised...
Miks nii arvad? Lindid on ühed ja omavahel vahetatavad. Muideks laialindiga DT-75 -el on ka juhtratas kaherõngaga.
Vasta
#10

Timm Kirjutas:Pmst on T-54 meil väga haruldane, seega kui masinat enam vaja ei lähe, võid ta ju Varjupaigale andaSmile Aga see on tuleviku asi. Ka KD-35-st pole juttu olnud enam..aga see on juba OTRolleyes

aga .. võiksid pilte üles riputada, kui masina otsustad osta.

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=21828
Vasta
#11

kolz Kirjutas:
via Kirjutas:DT-54- oli esimene juhtratas kahe pöiaga, järglastel ühe pöiaga...nii et ka roomikulülid vist tiba teised...
Miks nii arvad? Lindid on ühed ja omavahel vahetatavad. Muideks laialindiga DT-75 -el on ka juhtratas kaherõngaga.

Täislaial on tõesti kaherõngaga ja lülide samm on kah teine.Kunagi sai proovitud täislaia asemele panna kitsas aga hakkas pidurdamisel üle viskama.Põhjus miks kitsast sai proovitud oli see et talvel lumega on täislai jube libe.Mõned pildid samast masinast ca 12 aastat tagasi
   
       
Vasta
#12

Arvatavasti oli DT-54 veel tollimõõdustikus ja lülide samm viidi-ümardati T74-DT-75 ajastul üle meetermõõdustikku.
Soovariandil DT-55 ja hilisemate mudelite soovariantidel jäeti vana samm...
Vasta
#13

Vaatasin, et CXATZ-NATI-l ja TD-54-l antakse roomikulüli sammuks 172mm, DT-54-l aga sammuks 174mm.
Vasta
#14

Vabandust vana teema ülesäratamise pärast, aga juhtusin seda lugema..ES 95, sellist marki nagu TD-54 pole olemas. Äkki mõtlesid DT-54 vs T-74/DT-55?
Vasta
#15

TD-54 on esindatud Rozanovi raamatus: Traktor CXATZ-HATI, Eesti riiklik kirjastus 1951.
Vasta
#16

Saadaval näiteks Voorimehe tänava Tehnilises Antikvariaadis. Eile nagu jäi silma nimetatud raamat. Oli ka eraldi Dt-54 manuaal.

OT: Mismoodi see pidurdades üleviskamine välja näeb?
Vasta
#17

Tähiku hammas läheb kilbi peale mitte kilpide vahesseToungue

Lõtk ei ole loks!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne