30-04-2006, 15:21 PM
Sain lõpuks Fordi mehaanika korda ja üritasin siis kohe ka käima panna. Kahjuks see ei õnnestunud. Kuna pihustid tiksuvad kenasti ning küünlad saavad märjaks, siis keskendusin süüte kontrollimisele:
1. Süütepooli takistused on kõik normi piires.
2. Küünlajuhtmete takistused on normi piires.
3. Kui paigaldada süütepooli madalpingejuhtmete vahele pooli asemel kontroll-lamp, siis hakkab see käivitades kenasti vilkuma, seega juhtelektroonika on ilmselt korras.
4. Üritasin kontrollida sädeme olemasolu: kruttisin küünla välja, panin juhtme külge ning asetasin küünla sisselaskekollektori peale (et läbi esiklaasi ilusti näha oleks). Käivitamisel mitte mingit sädet või midagi muud sarnast näha ei olnud. Kordasin sama protseduuri, asetades küünla hoopis otse süütepoolist tuleva juhtme otsa, tulemus oli sama. Lõpuks tirisin selle viimase juhtme otsast kummiluti natuke tagasi, nii et klemm nähtavale tuleb, ning asetasin selle nii, et klemm jäi umbes poole sentimeetri kaugusele kollektorist. Mingit sädet või muud efekti jällegi ei täheldanud.
Kas minu poolt kirjeldatud viis sädeme kontrollimiseks on adekvaatne? Oma peaga ma seda välja ei mõelnud, Autodatas oli kirjas Kui ei, siis kuidas sädeme olemasolu kontrollitakse?
Kas süütepool võib sellisel viisil katki olla, et takistused (nii madalpingeotste vahel kui mõlema madal- ja kõrgepingeotsa vahel) on käsiraamatus toodud normide piires, kuid pool hoolimata sellest sädet ei anna?
Mida veel kontrollida, kas ma olen midagi kahe silma vahele jätnud?
Mootoriks on Fordi sissepritsega 2.0 OHC "Pinto", mis on populaarne näiteks Sierrade kapottide all.
1. Süütepooli takistused on kõik normi piires.
2. Küünlajuhtmete takistused on normi piires.
3. Kui paigaldada süütepooli madalpingejuhtmete vahele pooli asemel kontroll-lamp, siis hakkab see käivitades kenasti vilkuma, seega juhtelektroonika on ilmselt korras.
4. Üritasin kontrollida sädeme olemasolu: kruttisin küünla välja, panin juhtme külge ning asetasin küünla sisselaskekollektori peale (et läbi esiklaasi ilusti näha oleks). Käivitamisel mitte mingit sädet või midagi muud sarnast näha ei olnud. Kordasin sama protseduuri, asetades küünla hoopis otse süütepoolist tuleva juhtme otsa, tulemus oli sama. Lõpuks tirisin selle viimase juhtme otsast kummiluti natuke tagasi, nii et klemm nähtavale tuleb, ning asetasin selle nii, et klemm jäi umbes poole sentimeetri kaugusele kollektorist. Mingit sädet või muud efekti jällegi ei täheldanud.
Kas minu poolt kirjeldatud viis sädeme kontrollimiseks on adekvaatne? Oma peaga ma seda välja ei mõelnud, Autodatas oli kirjas Kui ei, siis kuidas sädeme olemasolu kontrollitakse?
Kas süütepool võib sellisel viisil katki olla, et takistused (nii madalpingeotste vahel kui mõlema madal- ja kõrgepingeotsa vahel) on käsiraamatus toodud normide piires, kuid pool hoolimata sellest sädet ei anna?
Mida veel kontrollida, kas ma olen midagi kahe silma vahele jätnud?
Mootoriks on Fordi sissepritsega 2.0 OHC "Pinto", mis on populaarne näiteks Sierrade kapottide all.