Citroen CX25 GTi elustamine.
#1

Kuigi mul Liikmete Autode alajaotuse all olevas teemas oli sama jutt kirjas, tundub siia tõsta olevat ka tark tegu, rohkem nägijaid vist.

Teen kopipeisti vanast teemast ning räägin uut juttu.

Kopipeist:
Plärisen siin oma mure ära, ehk saab mingeid ideid, kust alustada. Ma ise ei ole nii tark, et kõikjale mõelda oskaks.

Mure järgmine: seisma jäi selle tõttu, et hakkas lihtsalt üks hetk linnast välja sõites jukerdama. St suri poole sõidu pealt välja. Selline tunne nagu kaoks lihtsalt jõud ära ja gaasi vajutades ei toimu midagi. Käivitades ei läinud tööle ning aku tühjenes. Krokodillide abiga lõpuks sai uuesti käima. No ja nii ta suri ikkagi uuesti välja, nii et, taas krokodillide abiga käima saades õnnestus mul temaga kuidagi ära sõita sinna, kus ta praegu seisab.
Nüüd siin paar nädalat tagasi läksin proovisin. Ühendasin krokodillid külge ning käivitasin.....aga käima minna ei luba. Ei ainsatki turtsu.

Teine mure tal oli eelmine aasta veel see ka, et soojast peast ei tahtnud käima minna, pidi jahtuma natukene.

Niisiis.
Käisin nüüd täna ja proovisin kas kütusepump töötab. Tegin seda nii, et kruttisin vooliku kapoti alt lahti ning käivitasin, et näha, kas siis midagi on tulnud voolikust.
Kõigepealt tuli vooliku mahatulles muidugi paras ports bensiini sealt nö "kütuserennist" (ei tea õiget nimetust, see jurakas, kust siis kütus silindritesse läheb) välja.
Sel ajal, kui voolik ei olnud ühendatud ja ma käivitasin, siis läls mootor korraks käima ja käis selle hetke, mis tal kütust a la sisse jäänud oli.
Siinkohal tuleb märkida nüüd, et paar nädalat tagasi proovides käima panna, ei juhtunud midagi, ei lubanud ka. Ning nüüd, kui ühendasin kütusevooliku tagasi, ei juhtunud ka enam midagi.
Ahjaa, kütusepump töötab, selle sai ka teada.

Nii et....kas ehk jälle mingeid ideid, milles võib olla asi?

Edit: ununes siin teemas mainida, et tegemist siis ´84 aastast pärineva masinaga, 2.5 R4, 100kW.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#2

Süütesüsteemi kontrollimine ei teeks kah vist paha?
Vasta
#3

chopper Kirjutas:Mure järgmine: seisma jäi selle tõttu, et hakkas lihtsalt üks hetk linnast välja sõites jukerdama. St suri poole sõidu pealt välja. Selline tunne nagu kaoks lihtsalt jõud ära ja gaasi vajutades ei toimu midagi. Käivitades ei läinud tööle ning aku tühjenes. Krokodillide abiga lõpuks sai uuesti käima.
mul karbuss-kadett nüüd soojade ilmadega foorist foorini liikudes kaks korda sarnast jama teinud (sureb ning käivitades isegi ei "luba"). Mina olen selle suutnud vaid kuuma kapotialusega seostada - pärast väikest jahtumist on kõik jälle ok.

enda masinal usun süüte nõrgaks jäävat (kui mitte suisa ära kaduvat - pole probleemi ilmutamisel olnud abikäsi, kellega kontrollida ning kuumade küünaldega nad märjaks ju ei jää). Kaks võimalikku varianti: süütepool või "kommutaator". Viimast on mul uus tükk kaasas - et prooviks ta jama ilmnendes kiirkorras ää vahetada.

teet,
kes ei salli "täiskuu ajal ilmuvaid ning pärast kaduvaid" anomaaliaid Toungue

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#4

pppp Kirjutas:Süütesüsteemi kontrollimine ei teeks kah vist paha?

Ajan kangekaelselt jonni ja siiski kordan end, et vooliku lahti olles läks käima auto korraks, nii nagu peab.

Edit: aga et mida siiski kontrollida seal? Säde ju peaks olema, kui korra käivitus.
Et valesti aru ei saadaks, siis lisan, et ajan oma jauru muudkui selle pärast sellest voolikust, kuna see ei tundu lihtsalt üldse selle süütega seotud olevat. Et kinni olles ei käivitu ja lahti olles käivitub.

Lähen nüüd parem magama, jutt muutub veidraks.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#5

13piisab Kirjutas:Mina olen selle suutnud vaid kuuma kapotialusega seostada - pärast väikest jahtumist on kõik jälle ok.

Mjah, see kuumalugu on teine asi täitsa. Praegu ei lähe külmast peastki käima, v.a. siis kui kütusevoolik lahti oli. Äkki ei saa muidu õhku, mida oleks vaja või kuratteabmis? Ajan vist päris soodat juba....
Kuumast peast ei tahtnud ta ka käima minna. Tekkis idee, et ehk mingi "heatshield" teha starterile......Kuid kui, siis millest ja kuidas see olla võiks?

Ning veel üks asi tuli meelde.
Nimelt tahtsin üks päev ka küünlaid maha keerata, kuid see tegu jäi tegemata, kuna mul ei ole sellist võtit, millega neid lahti saaks.
Nimelt asuvad tal küünlad sügaval nagu BMW-ridakuutel, AGA see hmm..."vars", mis küünlast väljub ning mille külge juhe kinnitub, on teiste küünaldega võrreldes ikka väga pikk.
Ma ei kujuta ettegi, mis riista selle jaoks vaja on....

Vaatan, et ma ei oska viimasel ajal asjadele õigeid nimesid kuidagi leida, "vars" täna ja mingi pärl oli siin veel hiljuti...

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#6

chopper Kirjutas:Nimelt asuvad tal küünlad sügaval nagu BMW-ridakuutel, AGA see hmm..."vars", mis küünlast väljub ning mille külge juhe kinnitub, on teiste küünaldega võrreldes ikka väga pikk.
Ma ei kujuta ettegi, mis riista selle jaoks vaja on....
kui on 19mm peaga küünal, siis vene ("plekist") küünlavõti ehk abiks. Kuigi kas ikka on tõesti nii erilised küünlad - ehk tahavad väiksemat võtit hoopis? Minu DOHC küünlad oma 16mm otsaga ei käinud maha seni, kuni "sõbrakäsi" mängu tuli. Smile

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#7

Kas küünla peal mingit lisapistikut pole? Mingil sidrunil oli küünla peal veel raadiohäirete summutustakisti, mis oli küll seamoodi pikk ja esimesel korral oli kah emotsioon: "mis krdi imevõtmega seda keeratakse??". Aga kübara äratõmbamise järel oli allpool tavaline, 16 mm võtmega keeratav küünal. Sama mõõduga on näiteks eskroti vana mootori küünal...

Sina ajad oma joont, mina küsin ikka: kas säde on?

Kui starter mootorit ringi ajab, siis võib selle esialgu vigade nimekirjast maha tõmmata. Kuid välistada muidugi ei saa...

Kas see vooliku mahavõtmine aitab iga kord mootori käima?

Autodata näitab pritseks Boschi L-Jetronicu. Süütesüsteem on miskine AEI Map-DIS. Kütusesüsteem MFI-i.

Jetronicuid peaks nii HIteh kui Bakt suutma Tallinnas diagnoosida. Samuti guugeldamisega peaks üht-teist leidma.

Veel väidab AD, et tegemist on turbomootoriga. Kas ongi nii?


Vasta
#8

v6sa Kirjutas:Kas küünla peal mingit lisapistikut pole? Mingil sidrunil oli küünla peal veel raadiohäirete summutustakisti, mis oli küll seamoodi pikk ja esimesel korral oli kah emotsioon: "mis krdi imevõtmega seda keeratakse??". Aga kübara äratõmbamise järel oli allpool tavaline, 16 mm võtmega keeratav küünal. Sama mõõduga on näiteks eskroti vana mootori küünal...

Mul olnd Citröen VISA GT, sel olid küünla otsa miskid pikad kuuskantpulgad keeratud. Nood sai nr 10 võtmega maha kruvitud ja siis sai küünla ülal kirjeldatud moel lihtsalt 16mm võtmega kätte.

loll on loll olla.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne