Dnepri silindrid 95 bensiinile vs. klapivardad
#1

Plaanin MT-10 originaalsilindrid vahetada liikvele tulnud sama tüübi uuemate, 95 okt. bensiini nautivate silindritega. Surveastme tõstmisel on siin mindud seda teed, et tootja on "torusid" lühendatud peaaegu 1,5 mm. Küsimus oleks - ega vardaid ole sellepärast vaja samavõrra lühemaks teha, peaks reguleerimismaaga vast niipalju ikka mängida saama?
Vasta
#2

Endal on ka lihvitud silindrid peal ja ei ole olnud vajadust vardaid lühemaks teha. Annab ilusti mängida reguleerkruvigaSmile
Vasta
#3

Kui varraste sees on ölituseks mõeldud auk, siis vaadake, et see vale nurga alla olles ölitust ära ei nulli, Volgadel pannakse selle vastu nookurite kinnituse alla plaat, vastasel korra õlitus jama ja kõik sellega kaasnev.
Vasta
#4

Dnepril täitsa tavalised vardad.....vähemalt mina pole küll näinud seal mingeid õlitus kanaleid või õlitus avasi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne