Postitused: 126
Teemad: 14
Liitus: Nov 2003
Maine:
5
Aga minuteada see "põder" ehk siis hirv ei käinudki sellisel mudelil... kuid võin eksida.
Postitused: 2,397
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
30
Tegu peaks olema, kas endise takso või siis siseturu mudeliga. Hirv käis ainult eksportidel ja neil oli võrreldes tavalisega esikannel kroomitud, esiklaasi ümber kroomring(vb. alates 3. seeria) rohkem erinevusi ei tule kohe ette.
Postitused: 83
Teemad: 21
Liitus: Aug 2005
Maine:
0
10-06-2006, 12:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-06-2006, 12:21 PM ja muutjaks oli
inimloom.)
Miks olen näinud pildilt, tehtud umbes 1960, samasugust Volgat, millel oli kroomimata võre ja põder oli küljes? Kroomring aknal oli justkui nagu kõigil eksportidel. See on siseturumudel... vist. Taksot pole sõitnud, aga natuke kolhoosituuningut küll. Tehasest tuli sinisena, mulle tundub, hetkel alles teine värv. Ise värvin mustaks.
Aga see V täht märgil paneb mind ikka mõtlema. Kas märk tähendab eksporti või on omaaretis. Eelmine omanik rääkis midagi ekspordist, aga see tundub ikka tavaline olevat. Millegi pärast on passis väiksem kubatruur, mingi mudel oli isegi väiksema bensiinimootoriga, aga ei meenu milline. Kas ARKi viga?
Esisilla küsimus on ikka õhus
Täna käin sillakontrollis ära ja siis võin masina pulkadeks kiskuda.
Postitused: 1,157
Teemad: 245
Liitus: Jan 2003
Maine:
8
10-06-2006, 12:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-06-2006, 12:44 PM ja muutjaks oli
denis23.)
Põder oli kõigidel II seeria masinatel.
II seeria eksportvariandil oli akende piirkonnas kroomiring, tiibadel lisakrooni ei olnud.
Keskmäärimissüsteem oli kadunud kuskil 1959 aastal.
Teleskoopamordid tulid umbes1961 aastal
Taksol puudub katusel antenniauk.
Nii et sinul on suhteliselt tavaline II seeria M 21i
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.
Postitused: 83
Teemad: 21
Liitus: Aug 2005
Maine:
0
Esimene sõit linna peal oli õudne. Sillakontrolli ei saanudki: summuti oli liiga madalal. Üks tagumine ratas oli täiesti lahti. Ma ju ometi keerasin selle kinni. Küllap Volga näitas oma olemust.
Postitused: 13
Teemad: 14
Liitus: May 2006
Maine:
0
Iluliistud tiibadele tulid 1966, seega III seerial.
Kaks eraldi tooli ees võis olla lisaks taksole ka meditsiinilise teenistuse Volgas - GAZ 22.
Väidetavalt II seeria taksodel hirve asemel oli hoopiski kapoti piki iluliistu jätkuna nn tilgakujuline metallkaunistus.
Kuna Sinu Volgal on antenn katusel ja kõlar raadio kohaga (st ilma taksomeetrita), siis peaks olema tegemist tavalise II seeria masinaga.
Postitused: 1,157
Teemad: 245
Liitus: Jan 2003
Maine:
8
Mina eelmisel aastal sõitsin 5000 km oma autoga ilma ühtegi tõsise probleemita (ainukesed probleemid olid halvasti kinnitatud ampermeetri massijuhe ning katkine geneka pinguti)
Nii et enne kui autoga sõita tuleb seda ikka korda teha.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.
Postitused: 83
Teemad: 21
Liitus: Aug 2005
Maine:
0
23-08-2006, 10:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-08-2006, 10:26 AM ja muutjaks oli
inimloom.)
Ehitus töödes on olnud pikem paus, viimati külastasin garaaži umbes 2 kuud tagasi. Nüüd siis tekkis võimalus. Töödena võtsin ette g24 agregaatide vahetamine originaalide vastu, siduri töösilindri vahetus ja lekke kõrvaldamine mootorist. Mootoriks pole enam pildil nähtud g24 mootor, selle suutsin kokku jooksutada(väike turbo projekt oli). Kardaani, käigukasti, siduri ja sidurikoja(või korvi?) lahti monteerimine kulges probleemidetta, aega võttis umbes 1,5 tunni jagu. Esimene tagasilöök oli lekke põhjus- õlivannis üüratu pragu. Ok vanni saaks vahetatud: mootorile juurde pääs lihtsustatud. Siduri töösilindri vahetus möödus probleemidetta. Teine tagasilöök ilmnes sidurikoja(või korvi?) vahetusel- tõstsin juba tikkpoldid ühelt kojalt teisele, kui ühel hetkel märkasin, et koda(või korv?) ei taha kuidagi mootori külge minna. Mootor alt g24!!!!
Tolleks päevaks aitas.
Nõukogu võtis ühehäälselt vastu otsuse, et mootor tuleb jälle maha võtta. Ehk saan kolmest mootorist ühe kokku. Kui see rahapuuduse taha jääb, siis tuleb kere keevitus selle kõrvalt ära teha.
Olgu kuidas on, aga nüüd tuleb vist jälle ehituses üks pikem paus.
Postitused: 83
Teemad: 21
Liitus: Aug 2005
Maine:
0
Väga pikka pausi ehituses ei tekkinudki. Tekkis aga probleem. Rooli ei saa küljest. Pole selleks ettenähtud riista(keegi rääkis kunagi mingist abivahendist) ja üks murdund polt oli ühes poldiaugus.
Postitused: 502
Teemad: 25
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Rooli kõige parem eemaldamise abivahend oled sina ise.
1. keera lahti rooliratta kinnitusmutter. Lase ta pingest lahti ja keera paar pööret väljapoole, nii et rooli ja mutri vahele jääks vaba ruumi. Eemaldada mutrit ei tohi, kuna edukal eemaldumisel lendab rool näkku ja nii mõnigi mees on hammastest ilma jäänud.
2. Haara kae käega kinni roolist ja suru jalad pedaalide juures vastu autosalongi põhja või tulemüüri, kuidas mugavam on. Siis kogu kehaga tiri rooli ja kanguta vaheldumisi parema ja vasaku käega. Niiviisi tirid sa rooli nuudilt lahti loksutades.
Eks alguses tundub veidi veiger niiviisi vehkida seal rooli taga, aga süsteem toimib. Mina olen päris mitu rooli niimoodi ära tirinud.
Postitused: 83
Teemad: 21
Liitus: Aug 2005
Maine:
0
Ok. Seda jalad vasta põrandat ja loksutamist sai proovitud. Tookord ei õnnestunud, sellest tekkis kahtlus, et selles rooli keskel pesitsevas metall latakas asuval kahel augul on kah mingi tähendus... (ühes augus oli pooldunud polt)
Inimloom, viimane neandertaallane, keerab nüüd mutri igaks juhuks roolisamba otsa tagasi ja proovib uuesti...
Postitused: 83
Teemad: 21
Liitus: Aug 2005
Maine:
0
Täna sattusin jälle oma raudarmukese juurde.
Ilma probleemidetta vist läbi ei saa, täna ei tahtnud käima minna. Peale tunnikest nokitsemist, avastasin, et paak on tühi. No jah. Valasin paaki paar liitrit juurde, küte üles tuli, aga vaikus. Süütes viga ei olnud, kahtlustan, et jama on karburaatoris. Puhastasin ta küll ära ja bensiinifiltergi vahetatud, aga vaikus. Kallasin karburaatorist tilga kütet sisse, käivitus poolest pöördest. Töötas aga kuni tilk otas.
Mootorisse oli ka tekkinud mingi eriti vali kolks, mida eile ei olnud.
Rooli pole ikka kätte saanud...
Kisub ikka ropendama küll...
Postitused: 37
Teemad: 8
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Ära nüüd mu küsimuse peale pahanda, kuid kas sa oled endale mingi tööde järjekorra või muu süsteemi ka loonud, et mis ajaga mis tulemust saada loodad, mida selleks tegema pead jne. Olen juhtunud nägema inimesi, kes "putitavad" oma armsamaid, seda siis aegajalt käima pannes ja mõttetustega tegeledes.
Isiklikult arvan, et auto taastamine peaks olema väga süstemaatiline ja järjekindel protsess, kus sa võtad järgemööda valukohad ette ning liigud loogilises järjekorras ühelt probleemilt teisele. (ei ole ju mõtet mootorit muudkui peale ja maha tõsta, kui kere ja veermik on korralikult tegemata - see on asjatu energia ja aja kulu...)
See jutt ei olnud mõeldud targutamisena vaid pigem mõtteterana, mille järgimine peaks sul ilusa projekti valmimiseni viima. räägin seda puhtalt omast kogemusest - sai alustatud, korralikult kõik asjad järgemööda ära tehtud masin kokku pandud ja ennäe, ongi nagu uus auto (masinaks on vanakooli mini)
PS: poolpiduseid juppe ei ole mõtet tagasi panna. kui kunagi masina valmis saad ja siis neid veel vahetama pead hakkama, teeb see hinge väga täis. seega niipalju, kui kulujuppe võimalik saada on, tuleks need uutega asendada.
Postitused: 83
Teemad: 21
Liitus: Aug 2005
Maine:
0
Tööde järjekord on isegi olemas. Olenevalt võimalustest võib see muutuda. Ei tea kas ka loogiline järjekord...
Esmaselt
1) Mootor korralikult käima ja gaz 21 sidur, käigukast, kardaan. (liikuda vaja)
2) Esimene sild korda
3) Kere keevitus, millega kaasneb ka tagumise silla remont.
4) Ja palju väiksemaid tegemisi.
Kui need on tehtud, siis saab autot juba kasutada. Ülejäänud teen vastavalt finantsolukorrale.
*Korralik kap remonditud Gaz 21 mootor. See vist kõigepealt.
*Uus värv. Vana veel püsib, aga ei meeldi.
*Salongi taastamine. Uued polstrid, raadio, rool jne.
*Iludetailide taastamine ja hankimine. Originaal suunatuled, põder, kroomi taastamine või korralike juppide otsimine.
*Kõik pilud, vahed õieti paika...
*Katuseraam korda...
Postitused: 83
Teemad: 21
Liitus: Aug 2005
Maine:
0
09-12-2006, 15:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2006, 15:45 PM ja muutjaks oli
inimloom.)
Pea pool aastat on ehitamises pausi olnud... Aega ehitamiseks lihtsalt ei leidunud... korraks isegi tekkisid Volga müümise mõtted, kuid nüüd jälle aeg uue hooga alustada. Ehk hakkab tekkima mõne ajapärast ka pildimaterjali.
Hoog oli küll suur sees, aga üsna pea leidis see piduri mõne probleemi näol.
1) Kus on kõige mõistlikum lasta korda teha gaz 21 plokikaas? Palju maksab ja kas kuluained (puksid jms.) tuleb veel juurde soetada?
2) Milline gaz 21 baasil mootor omab õlifiltrit, mis on kinnitatud ploki küljele, sarnasesse kohta, kust tavaliselt mootorit filtriga ühendavad voolikud välja tulevad?
Selle talve plaan: Mootor, käigukast ja sidur korda, kui jõuab, siis keevitamisega pihta hakata.
Järgmise suve plaan: Keretööd
Järgmise talve plaan: Salongi elementide korrastamine, kroomi taastamine.
Järgmise kevade plaan: Uus värv ja masina lõplik komplekteerimine uute osadega.
Esimesed sõidud tahan läbi viia restaureeritud autoga 2008 aasta suvel. Elame näeme.