#1

http://leivo.ekstreem.ee/?ID=1419&s=com
Kas on mõttekam äkki saarele Järva-Jaani filiaal rajada, kui tehnikat sealt ära tarida Toungue
Kas tehnikapiltidest esimene on masin, mida "Metsapulliks" nimetati?
Vasta
#2

Mingi kohalik kuulujutt oli, et need tuletõrjeautod ja muu tehnika kõik on ka kuigivõrd töökorras ja kasutuses, võibolla keegi teab seda müüti kummutada või kinnitada?

M408-65, GAZ24-77, UAZ, RAF
http://www.garaaz.eu/
Vasta
#3

Mingis paari aasta taguses lehes oli Ruhnust üks artikel, kus oli pisike pilt juurde lisatud ning selle all oli kirjeldus: "Kohalik kraana vedamas käima kohalikku traktorit." Ja pildil oli see sama KRAZ. Kuigi praegust pilti vaadates võib öelda et see pole küll ammu liikunud.
Vasta
#4

seal peaks olema veel tehnikad, joss ja teehöövel. joss peaks seal tihnikus kindlasti olema. Saare EPT kunagi vedas sinna.

Vana tehnika ja veokite huviline
Vasta
#5

Ruhnus võib leida nii mõndagi huvitavat isendit.
Vasta
#6

Tervist. Veidi vast OT, aga siiski.
Kui keegi on käinud reisimas kaunites Eestimaa saartel, siis on kindlasti nähtud palju huvitavat. Näiteks on kinhu-ruhnu-prangli-naissaar pungil huvitavatest masinates/leiutistest. Viimane käik Pranglil viis mind kokku ühe toreda vanamehega, kellel oli ise aretatud iz 56. Leiutis sis lihtsalt seisnes selles, et kuna mehe jalad olid haiged, ei suutnud ta neid enam üle tsikli vinnata, et sellele kaksiratsa selga istuda. Seepärast "leiutas" ta tagaratta juurde pikema võlli, ning nüüd on tsiklil taga 4 ratast, ning ta saab sinna mõnusalt küljetsi peale istuda (nagu naised keskajal hobuse seljas). Eestimaa saared on tegelikult vanatehnika varaait, aga kas on mõtet seda kooslust rikkuda, ja nende oma töö/tehnika sellest huvitavast kooslusest ära kiskuda???

(14-07-2010, 21:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#7

Seda kraanat olen isegi oma silmaga liikumas näinud.
Vasta
#8

Tambets Kirjutas:Viimane käik Pranglil viis mind kokku ühe toreda vanamehega, kellel oli ise aretatud iz 56. Leiutis sis lihtsalt seisnes selles, et kuna mehe jalad olid haiged, ei suutnud ta neid enam üle tsikli vinnata, et sellele kaksiratsa selga istuda. Seepärast "leiutas" ta tagaratta juurde pikema võlli, ning nüüd on tsiklil taga 4 ratast, ning ta saab sinna mõnusalt küljetsi peale istuda (nagu naised keskajal hobuse seljas).
Tegu on siiski Minskiga, millele on kahele poole külge keevitatud 2 minski tagaotsa - põhimõtteliselt nagu abirattad. Taga on ka 3 sadulat.
Vasta
#9

Võibolla oli tõesti minsk, aga mulle oli millegi pärast meelde jäänud Izevski tehase toode...Rolleyes Aga põhimõtteliselt jään siiski om jutu juurde... Kas on vaja lõpetada meie saarte unikaalne tehnikakooslus...

(14-07-2010, 21:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#10

Tambets Kirjutas:Kas on vaja lõpetada meie saarte unikaalne tehnikakooslus...

Vägisi lõpetada poleks muidugi vaja aga saareelanikud võivad oma üleliigse "risu" lihtsalt talvel jää pääle vedada ja kui kevad tuleb siis "AHHOII"!!! Wink

loll on loll olla.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne