01-08-2006, 23:16 PM
Asi siis niimoodi, et sai kuurist välja lükatud unustusehõlma vajunud mopeedi millel nimeks mini. Plaan on liikur jälle käima peale saada.
Välimus tundus täitsa ok olema. mootor küljes ja rattad all, mis sa hing veel ihkad
Sai siis lähemalt uurima hakatud. St. peal istutud ja igast nuppe ning kange näpitud. Ka selle testi läbis mop ilusti.
Siis aga hakkas midagi kahtlast kõrva. Silindris klõbises midagi!
Silinder sai maha võetud ja viga leitud, keps pooleks ning kepsu purunemisega oli kolb ka viga saanud
Kuna selline jama kohe esines kakkusime kogu mootori juppideks. Muu tundus korras olevat õnneks.
Siia foorumisse sai abi otsima tuldud, sest tekkis hulk küsimusi
kas ainult kepsu saab vahetada või on mõtekas vahetada terve väntvõll koos kepsuga!?
kui ostan uue kolvi siis kas võin kasutada olemasolevaid kolvirõngaid?
Muide, kui kellegil juhtub neid juppe (kolb, keps, väntvõll) olema ja soovib neist lahti saada andku teada. Tasu eest ikka
Välimus tundus täitsa ok olema. mootor küljes ja rattad all, mis sa hing veel ihkad
Sai siis lähemalt uurima hakatud. St. peal istutud ja igast nuppe ning kange näpitud. Ka selle testi läbis mop ilusti.
Siis aga hakkas midagi kahtlast kõrva. Silindris klõbises midagi!
Silinder sai maha võetud ja viga leitud, keps pooleks ning kepsu purunemisega oli kolb ka viga saanud
Kuna selline jama kohe esines kakkusime kogu mootori juppideks. Muu tundus korras olevat õnneks.
Siia foorumisse sai abi otsima tuldud, sest tekkis hulk küsimusi
kas ainult kepsu saab vahetada või on mõtekas vahetada terve väntvõll koos kepsuga!?
kui ostan uue kolvi siis kas võin kasutada olemasolevaid kolvirõngaid?
Muide, kui kellegil juhtub neid juppe (kolb, keps, väntvõll) olema ja soovib neist lahti saada andku teada. Tasu eest ikka