Postitused: 72
Teemad: 3
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
1961 aastal enne 18 kohalise bussi Zil 118 Junost seeriatootmise algust viidi läbi ulatuslikud katsesõidud üle N.Liidu,mille käigus sattus 3 bussi ka Eestisse sõitma.Need vedasid erinevatel liinidel inimesi,kuid bussi juhtis tehase katsesõitja ja ees paremal istus ka tehase insener kelle ees oli näidikute ja mõõteriistade paneel nagu juhilgi, ainult oma 2 korda suurem ja keerukam.Selline buss kurseeris Tallinn-Rakvere liinil. Sõitsin sellega 4 või 5 korda.Meelde on jäänud väga madal müratase ja mugav sõit selleaegsetes teeoludes,samuti hämmastas sõidukiirus:väljumisest saabumiseni kulus 42 minutit st et nii kui tee vähegi lubas,sõitis juht üle 160 kiirusega(ise vaatasin spidolt).Hiljem,liinibussijuhina ei saanud sellele ajale lähedalegi(kuigi teid oli parandatud ja üksjagu sirgemaks aetud).Aastaid hiljem kuulsin et Kuusalu tehas oli omale taolise muretsenud ja nende käes üle 2 mljn sõitnud.
Postitused: 5,845
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
Kuusalu kolhoosis oli ZIS-127, ega Sa sellega ometi segi aja?
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 72
Teemad: 3
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Ei.Jutt oli autoremonditehasest
Postitused: 772
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
BARROW Kirjutas:Meelde on jäänud väga madal müratase ja mugav sõit selleaegsetes teeoludes,samuti hämmastas sõidukiirus:väljumisest saabumiseni kulus 42 minutit st et nii kui tee vähegi lubas,sõitis juht üle 160 kiirusega(ise vaatasin spidolt).
Ja seda kõike aastal
1961 Teab ehk keegi praegu mõnd 18 kohalist bussi, mis sedasama suudaks?
Hea nali igatahes
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 772
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Jah ... see aparaat on oma ajast ikka kõvasti ees olnud siis. Seal piltidel tundub, et üks isend on Tartus? Teab ehk keegi midagi lähemalt?
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 72
Teemad: 3
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
to:Alts Mind huvitas juba siis mis mootor bussil oli see oli 7liitrine zil(silinder 108 mm)ja 170 hj. See ei olnud aga mitte nagu hiljem Ural 375 l vaid oli mingi sportmootori edasiarendus,mis aga sellisel kujul ei jõudnudki seeriatootmisesse.Mootori kohta rääkis see insener kes istus paremal. Ma ei osanud siis vene keelt ja palusin kaasasõitnud meest et see küsiks.Et mees oli Moskvas õppiv üliõpilane,polnud see talle raske.Ta vaid imestas,et miks see mind huvitab.