Postitused: 774
Teemad: 19
Liitus: Oct 2006
Maine:
1
iga endast lugupidav autodega tegelev firma suudab paigaldada automakke. Kui tõesti pole enne paigaldanud oma autosse makki, siis ei soovita seda teha, kuna valesti/halvasti ühendamisel võib tõesti auto maha põleda eriti hullul juhul.
Postitused: 424
Teemad: 19
Liitus: Feb 2002
Maine:
3
mh, aga vali variant, kus juhtmeid ise ühendama ei pea. ehk siis marsid mõnda autoaudio poodi (topaudio rocca keskuses nt) ja nõuad omale pistikut/pistikuid vastavalt makile ja autole. Ma olen kokku puutunud kolme auto ja makiga ning KÕIGILE olen saanud poest hinnaklassis ~100.- pistiku või kaks, mille abil kahe klikiga makk autosse installitud. eeldus on muidugi see, et auto armatuuris on olemas mingil tasemel pistik ja maki taga on mingil teisel tasemel pistik.
teine võimalus, millega nüüd äsja kokku puutusin: sain ühe blaupunkti maki, millel taga tilbendasid juhtmed lahtiselt. võtsin ühest otsast lahtiste juhtmetega pistiku maki tagant ära, marssisin samasse topaudiosse, ütlesin, mis marki autosse minema peab, jätsin pistiku sinna ja 10 minuti pärast olid vanal pistikud omavahel ühendatud. minu ülesandeks jäi "klõpsuga" pistik maki taha lükata, teisest otsast autos olevasse pistikusse ja toimis - hind 200 eek.
muidugi probleemsem on siis, kui auto armatuurist turritab vastu pundar lahtiseid juhtmeid ja sama seksikas vaade avaneb maki tagant - siis on vaja testrit ja elektrikku. aga kõik teised variandid saad lahendatud lihtsalt.
Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Postitused: 1,705
Teemad: 154
Liitus: Feb 2003
Maine:
3
Seal ei ole midagi keerulist - plussi leiad kindlasti ilma suurema vaevata, kõlarite vastavust juhtmele saad testida AA või AAA patareiga (kuulad krõpsu kõlaris), antennijuhet on võimatu mitte ära tunda ja jäävadki järele maandus ja võibolla ka el. antenni juhtimise juhe. Kõlarite faase kontrollid neid kahe kaupa taha ühendades ja mingi suurema "mürtsuga" looga, viimast muidugi siis, kui kõlarijuhtmetel ei ole pluss ja miinus pealt eristatavad. Juhtmete mugavaks ühendamiseks on mõistlik kasutada näiteks kontaktliistu vms. Lisana võid maki autosse "lukustada" kinnitades näiteks keti ühe otsa armatuuri all auto kere ja teise otsa maki tagaosas asuva maanduse kinnitamise poldi otsa. Viimasest võib küll johtuda, et pätid lõhuvad armatuuri ära (ja makki ikka kätte ei saa), kuid suur võimalus on ka, et kui lihtsalt kätte ei saa, siis ei julge pätt ka kaua autos lõhkuda (iseäranis, kui signa röögib)
Postitused: 2,217
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
Mis selle tagumiste kõlarite ühendamise siis nii keeruliseks tegi?
Postitused: 1,485
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Üritasime ka sõbra Mersu W123 kõlaritele makki taha ühendada. Sellel masinal on armatuurlauas eraldi ette-taha regulaator, mis kogu asja raskeks teeb. Juhtmeotsad olid sees puntras, + ja massijuhtme leidsime kiiresti üles, aga kõlarite printsiibile ei saanudki pihta - tulemuseks oli, et armatuurlaual oleva nupu keeramisel kadus osadest kõlaritest heli sootuks. Ühes äärmises asendis siiski esimesed kõlarid töötasid ja nii ta meist jäigi.