29-01-2007, 23:44 PM
Wõib- olla loll küsimus aga mind isiklikult huvitaks kuidas pääses autoga saartele 30 aastatel ?Tol ajal vist praame ei olnud?Ja sama küsmus ka wahetult sõjajärgsete aegade kohta.
PETSS Kirjutas:Wõib- olla loll küsimus aga mind isiklikult huvitaks kuidas pääses autoga saartele 30 aastatel ?Tol ajal vist praame ei olnud?Ja sama küsmus ka wahetult sõjajärgsete aegade kohta.
Martin256 Kirjutas:Tookord oli kõik nagu tänapäeval. Kuivastust Kuressaarde sai Volvo ja Reo reisibussidega. 2 sellist põrkasid Muhu tammil 1940 kokkuEi tea täpselt asjaolusid aga kas ,mitte selle avarii pildid wähemalt 2 tükki,mitte Piiskoopilinnuses ülesse pole pandud?Ennesõjaaegsest perioodist mingine ettekujutus nüüd mingil määral olemas kuigi mitte eriti arussadav(ega ma muidu autojuht poleks) aga peale sõja järgne aeg.Neid Sõprus ja muid praame 60 mäletan küll (pildidki kuskil olemas)Aga misugused praamid olid käigus sõjajärgsetel aastatel?
PETSS Kirjutas:?SLK võiks selle ajaloo oma kodulekehele(kui selline asi üldse neil olemas) üles panna.
Mister X Kirjutas:Saaremaal sai esimest ja siiani viimast korda käidud 1996. aastal, olin siis alles päris väikene. Aga meelde on jäänud sellise nimega praam nagu Vohilaid(?), vist üks viimaseid nõukogudeaegsetest praamidest. Hiljem on aga paljud väitnud, et nemad sellist praami ei tea -kas seda üldse oligi? Äkki teab mõni targem inimene selle kohta midagi enamat.
mighty tonka Kirjutas:Näiteks Ruhnu veetakse siiamaani autosid nii ,et natuke on üle ääre