Paljud VW (võimalik ka Vento) omavad küttefiltrit, mis omab ka nn. väikest ringi ehk filtri külge kinnitub splindiga selline tagasijooksu jublakas, millest osa kütet tõmmatakse uuesti filtrisse, osa aga jookseb paaki tagasi. Nii kui selle jublaka alune tihendrõngas on väsinud, on eelnevalt kirjeldatud jama kaelas.
kaubandusvõrgus on müügil ka erinevate mõõtudega torustiku (voolikute) vahele paigaldatavaid ühepoolse toimega klappe, need on väga tõhusad ärahoidmaks kütte tagasivoolu. Võib panna nii pealevoolu poolele, kui ka tagasivoolu trassi. Veel parem mõlemale poole. Tagasivoolul tuleks klapp paigaldada nii, et pihustite ülevoolutoru, mis on samuti ühendatud tagasivoolu torustikuga kokku, jääks kindlasti peale klappi ühendatuna tagasivooluga. Vajadusel teostada väikest ümberehitust.
Mina oma VW caravellel sain igasugustest pumbajamadest priiks, kui muretsesin Nissani käsipumbaga filtrihoidja ja ühendasin selle tehasefiltri asemele, tagasijooks aga kõik otse paaki (seal on võtutoru ja tagasivool nagunii kõrvuti). Kuna nissani filter on suht kallis, sai otsitud ka alternatiivi ja ka leitud. See on originaalist poole odavam ja 1,5 korda suurem "jäme põis". Juba 3 a. peal, ikka veel vahetamata, siiani probleemivaba
Käsipumba eelis on ka aku säästmine juhuslikul paagi kuivaks sõitmisel. Piisab kütte käsipumbaga korralikust ettelöömisest, ei mingit õhutamist, masin käivitub koheselt, kui pihustitorud on täitunud.