Postitused: 95
Teemad: 3
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Ehk küsimus selles, et mitu pidurivõimu sellel autol on?
Kui enda oma ostsin, siis olid kratid osa vasktorusi ära viinud ja pole millegi järgi taastada. Ühes 66´e kataloogis näitab 2 võimu, üks õhupaagi juures ja teine teisel pool raami veits tagapool. Aga minu autol pole poldiaukegi seal ega mingit jälge sellest!
Kõige loogilisem oleks üks võim ja väljuvast torust jagamine ette-taha. Sellisel juhul on mõlema silla pidurdusjõud ühesugused ja ei usu, et see edukalt sõites toimiks, st pidurdades tagasild plokkis.
Äkki on keegi seda lahanud ja oskab õpetada?
Sõidame suurtega...
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Vaata
www.gaz66.ru. Seal seda teemat lahatud.
Kas peasilindrit pole alles,sellest peaks aru saama kas ühe või kahe kontuuriga masinaga tegu.
Ise olen näinud nii ühe kui kahe võimuga varianti...
Emakeele õpetaja saaks krambid... Pidurikontuur ja -võimendi ei ole üks ja sama asi. Ma tahaks näha sellist GAZ 66-te, millel on tehaseseades ühekontuurne pidurisüsteem.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
To:Corrado
Ära pane tähele, ma niisama veidi nokin. Kontekstis lugedes jääb mulje, et peaks olema kahekontuuriga, aga ise olen näinud nii ühe kui kahe võimuga..
Vaakumvõimendi koha pealt ma pead ei anna, 53-l on neid igatahes kaks tükki. Aga pidurikontuure peaks ikka kaks olema, pea igal autol juba iidamast ajast.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 65
Teemad: 10
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
66-l on ikka kaks vaakumvõimendit, üks esisillale ja teine tagumisele. Mõlemad on 53-e omad.
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
No pidurikontuure on igal juhul kaks, eks ole?
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 764
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
hulgus Kirjutas:Vaidleks vastu. Ei ole kõigil. ja kui on kaks kontuuri, siis pidurdavad alati diagonaalis.
NA autodel oli üleminek 80alguse masinatel. Vanematel (kontaktidega süüde, valge klaasiga, ilma suundadeta, esimesed gabariidid jms) oli üks vaakumvõim, millest edasi jagunes kaks kontuuri. Uuematel (kontaktivaba süüde, el. karburaator, ohutuled, ees kaheosalised suunad gabariidid) on raamivahel juba kaks võimendit. Pidurid olid vähemalt uutel autode elajalikud.
Jutt õige, kunagi ammustel aegadel töötanud mõlema variandi peal ja nii oligi.
Kuidas need torud seal täpselt jooksid, seda muidugi enam peast öelda ei oska, liig palju aega sellest möödas.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 65
Teemad: 10
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Võin vajadusel 66 kataloogist piduritorudest lehe koopia saata.
Postitused: 2
Teemad: 3
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Vanematel Gaz_66 on üks pidurivõim aga uuematel on tõesti kas võimu...viimastel...nagu gaz-53 viiamsed mis on kahe võimuga
Postitused: 375
Teemad: 16
Liitus: Dec 2002
Maine:
0
Isegi tegelikult vastata ei viitsi.Üks kontuur-kõik rattad ühises süsteemis.Kas võimendi on või mitte,pole vahet.Kui kaks kontuuri siis süsteem lahutatud,siis variante mitu.Vanematel 53-del ja 66del tegelikult sama süsteem ja mõlemil võimendiga..Kahekontuurililne süsteem märgib lihtsalt erinevt ajamit erinevatale ratastele.Ja siin lahenduste paljusus.
Flanagan
Postitused: 65
Teemad: 10
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Jõdu 66-e piduritega!
Mul oli kaks töökaaslast abiks ning õpetajaid telefoni teel veel lisaks. Aega läks kahe nädala jagu vabal ajal, kui kõik klotsid-silindrid üle käis ning siis veel õhutamine. Järjekord on tähtis. Aga asja sai.
Saada oma postiaadress mulle privasse ja ma saadan sulle postis 66-e pidurite torustiku varuosalehe, kahe võimuga, aga kül aru saad, käru pidurid võid välja visata, ka paagi.