No nii
Näiteks Izi manuaalis pakutakse segamiseks kahte õli: Avtool, mida segatakse 1-25 ja siis veel mingit spetsiaalsemat õli-MGD-14M TU, mida segada 1-50-le.
Seega väited, et vene mootorratastele ei tohi nii lahjat segu teha, on valed. Seda kokku võttes võib öelda, et see sitane avtool ongi peamine põhjus miks tuleb nii õline segu segada. 1-50-le segada aga vist ikkagi ei saa, see peaks olenema põhiliselt ikka mootorist ja selle ehitusest.
Kuskil isegi mainiti, et uutematel (lääne omadel) on näiteks väntvõlli laagrid eraldi õlitusega ning need õlitust ei vaja, seega üks õlituskoht vähem.
vene serveris on üleval paljud venekeelsed ajakirjad -
http://www.mc-trade.ru/library/
Seal oli juttu ka sellest ülalpool mainitud õlist, kus seda võrreldi lääne analoogidega ja kui ma õigesti mäletan, siis selle kvaliteet oli väga hea, rääkimata hinnast.
Kui rääkida õli segamisest, siis sõltub vahekord ka sõiduviisist ja sõiduolukordadest. Kui sa kuskil krossitad, siis pole mõtet sul segada 1-50-le, hoopis näiteks 1-25 või midagi sellist. Maanteel liikudes rahulikult 60 km/h lühikesi otsi, siis sega 1-50-le.
PS: pange mootor kõigepealt korralikult kokku- õigesti ja õigete mõõtudega kolvid jne, siis saate pärast õli süüdistada
Ise vuristan erinevate mootorratastega seguga ~ 1-35-le
Minu väike arvamus
Siin teemasid küll,[/color] kus seda arutatud, nendest 17-st postist midagi targemaks küll ei saanud