Postitused: 17
Teemad: 15
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Selline küsimus kuidas karpat reguleerida,segu ja ültse karpa paika panna palju peab mingit kruvi keerama ,puhastasin ta ära aga peale seda akkas jebima..Milles viga
uaz 452d hea masin saarele
Postitused: 17
Teemad: 15
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
käima läheb hästi viskab kohe tuurid põhja ja siis sureb välja
uaz 452d hea masin saarele
Postitused: 565
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
1
karburaatori regull: segu saad reguleerida siibri nõela tõstes või langetades - tõstes rikkamaks, langetades lahjemaks. düüsid ja kanalid peavad puhtad olema(terastraadiga torkida ei tohi, suruõhuga puhastada). tühikäigu kruvi keera kinni(mitte jõuga) ja ca 2 täispööret. Kui gaas maha keeratud peaks olema väike lõtk, et gaasi tross pingesse ei jääks - tross ise peab liikuma vabalt ja aegajalt õlitada. Kui tuurid põhja lööb(ilma, et gaas täiesti peale keeratud oleks) ja välja sureb, siis mina kaldun arvama, et võtab lisaõhku kusagilt. Palu piibel jällegi kuluks marjaks ära.
Postitused: 17
Teemad: 15
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
selle palu raamaru ma lugesin 2korda läbi karburaatori reguleerimisest aga noh eks peab veel proovima..
uaz 452d hea masin saarele
Postitused: 565
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
1
tavaliselt segunõel keskmises asendis. vaatad küünalde värvust ja vastavalt kas tõstad või langetad - küünlad peavad olema kohvipruunid. võrdle ka paremat ja vasakut omavahel(tavaliselt kipub geneka poolne simmerlingi vahelt lisaõhku võtma, kuisimmer vahetamata või vigastada saanud).