Postitused: 1,190
Teemad: 22
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Hetkel mul siis seisab Mosse maal garaažis ja ootab remonti. Aga mitte sellest ei tahtnud ma praegu rääkida. Pätid raisad tahtsid ühel ööl hoopis mu Žiguli maja eest pihta panna. Tänu pedaali- ja salalukule see ei õnnestunud. Politsei reaktsioon asjale oli üllatav: süüteluku alt lahti kisutud juhtmetelt võeti DNA proov. Roolilukku on ka puruks keerata proovitud, aga nagu näha ei käinud sellest jõud üle. Ja siit ka küsimus: oskab keegi hää inimene mulle seletada, kuidas selle süüteluku sealt oma pesast kätte saab? korra proovisin, võtme keerasin risti (0-asendisse), kruvid võtsin lahti, lukk liikus u. sentimeetri jagu edasi-tagasi aga kätte ei saanud. Küljepealt ka kusagilt (ilma relaka abita) ligi ei pääse. Ehk oskab keegi mind hädas aidata?
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 1,008
Teemad: 223
Liitus: Feb 2004
Maine:
8
Süüteluku kinnituses on pilu,sellest lükkad väikse kruvikaga . Vedruga kinnitus läheb süüteluku pessa ja saadki kätte. Ei mäleta ainult mis asendi pidi võti olema. Võta uus lukk ja tutvu asjaga1
vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Postitused: 109
Teemad: 1
Liitus: Feb 2007
Maine:
6
hmm. lukust ilma võtmeta käivitamiseks on teine moodus. lukukorpuse taga on traadist "peaaegutervering" mis on seal splindi kohustust täitmas. kui see ära võtta,tuleb luku sisu välja. luku sisu ehk see pistik kuhu külge juhtmed käivad,seda siis saab sõrmevahel keerata et autot käivitada.
kui roolilukk ka peale läheb siis ma ei oska aidata. puruks murda mina seda ei suutnud (kogemused tänu oma autoga juhtunud äpardusele) aga jah,korpus käib ära sealt kuidagi nii et kruvid lahti ja siis küljepeal auk kust tuleb kruvikas või midagi peenemat sisse suruda ja siis asja lähedalt vaadates ning igatpidi liigutades saab aru mismoodi asi käib (jälle omad kogemused).
aga selle pistikuvärgi vastu tuleb panna kuhugi ikka 1 salajane lülit !
Postitused: 767
Teemad: 563
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Ohh... Te oleksite võinud need õpetused kodanikule privasse saata. Kahjuks liigub foorumi lugejate hulgas ka ebaausat rahvast ning ma ei anna pead, et samasugused võtted ei toimi ka muude autode korral peale "kopikaliste" Žigulide. Aga kes teab, äkki on kellelgi kihk ka neid varastada...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Postitused: 609
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Jah,õigus küll,ka teistel autodel on samu pöhimõtteid kasutatud.Lada on nende kõrval üsna lihtne ja teemaalgataja saaks kindlasti selle info ka naabrimehelt.....
Muide,selleks et süütelukku kätte saada,tuli minu mäletamist mööda süüde sisse keerata või vähemasti roolilukk vabastada.
Postitused: 1,008
Teemad: 223
Liitus: Feb 2004
Maine:
8
valdo Kirjutas:Ohh... Te oleksite võinud need õpetused kodanikule privasse saata. Kahjuks liigub foorumi lugejate hulgas ka ebaausat rahvast ning ma ei anna pead, et samasugused võtted ei toimi ka muude autode korral peale "kopikaliste" Žigulide. Aga kes teab, äkki on kellelgi kihk ka neid varastada...
Pole siin ohkida midagi! Vargad ei kasuta nii algelisi nõkse. Minu õpetuse kasutamiseks peab olema süütevõti .Ja roolilukk läheb enamasti peale kui võtit pole.(Pätid kasutavad universaalvõtit.) Lolli jõuga ei keera roolilukku puruks ja kui see on ka mingil moel õnnestunud ,siis lähevad need tükid valel ajal ja valesse kohta vahele. Tulemuseks on mitteliikuv või vaevaliselt keeratav paranka.
vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....