Postitused: 36
Teemad: 3
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Arvatavasti peaks olema Eesti üks ajalooline automark Zaz, sest enamus, kes vanematest põlvedest oma sõitmist alustasid, omasid just sellist sõiduriista.
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Parandaks paar pisikest sisse lipsanud näpuviga: sa vist mõtlesid Marko Asmerit, kes tegi Williamsiga paar tiiru. Ja rallisõitja Märtini eesnimi kirjutatakse kahe k-ga ehk Markko.
Ma siis parandaks tagasi. Markko Märtin testis F-1 vormelit enne, kui seda tegi Marko Asmer.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 1,012
Teemad: 15
Liitus: Jan 2007
Maine:
7
Aga Valdo mille järgi tehti neid Mudeleid mis kaupluses müügis oli, kust vöeti need andmed, et just selline nägi see Russo-Baltia masinad välja? Ma isiklikult olen näinud kolme erinevat automudelit.Palju erinevaid masinaid suuteti kokku toota?
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Vot see on vähemalt minu jaoks juba midagi uut. Sellisel juhul vabandan eksimuse pärast. Aga huvitav, et selline sündmus mul siis kahe silma vahele on jäänud...
See käis kodumaisest telekast ka läbi - proovis vormelit ja siis juhendas vist? Fisichellat, kuidas wrc käitub.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 98
Teemad: 18
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
Et mina selle segaduse esimesest eestlasest F1-s tekitasin, siis proovin nüüd ka õiged andmed paika saada.
Esimese eestlasena testis F1 autot ikkagi Marko Asmer. See juhtus 6. mail 2003 Itaalias ning tema sõiduvahendiks oli BMW-Williams. 2003. aasta Williamsi mudeli tähiseks oli FW25 ning mootoriks BMW V10 P83.
2003. aastal sõitis F1 autoga ilmselt ka Markko Märtin ja seda 27.-29. juunini toimunud Euroopa GP-l Nürnburgringil. Vähemalt pidas Ford RS direktor Jost Capito Eddie Jordaniga läbirääkimisi, et "Markko saaks Jordani rooli istuda". Ning korra juba rooli saanud, Markko ilmselt mingi tiiru autoga ka tegi. Sõidukiks oli tal Jordan-Ford EJ13 ning üritus sai teoks tänu sellele, et tol ajal oli Ford ainus tootja, kes osales nii F1-s kui WRC-s ning Märtin hetkel Fordi esipiloot. Tõele vastab ka fakt, et mõned päevad varem sõitsid samas Nürnburgringi lähedal Märtini Ford WRC-ga tolleaegsed Jordani piloodid Giancarlo Fisichella ja Ralph Firman, kusjuures Märtin oli nii piloodi kui kaardilugeja rollis.
Need peaksid olema senini kaks ainukest eestlast, kes F1-ga sõitnud. Kindlasti on märksa rohkem neid, kes F-1 autos istunud. On meil ju mõnel Motorexil ilma mootorita "Ferrarid", "McLarenid", "Renault'd" ja võib olla veel mõned autod rahvale vaadata-katsuda olnud.