Postitused: 2,309
Teemad: 113
Liitus: May 2004
Maine:
17
Meil siin kohalikus metallikokkuostus on terve hunnik neid vanu niidukirappeid.
Kui vana mootori kaalule viid siis võid küsida, ehk võid sealt omale asenduseks mõne teise maha kruttida.
Tavaliselt on neil rattad viltu all ja kere maadligi vajunud, mootoritega probleeme ei kipu olema.
Võlli materjal iseenesest on pehmevõitu, kannatab õigumist ilusti.
Postitused: 335
Teemad: 1
Liitus: Feb 2013
Maine:
10
Jah,saab toruga,kuvaldaga,millega iganes.Mul spesal abivahend selleks,ühesõnaga poldiga keeran õigeks.Seier ka küljes mu riistapuul,ajan jalle ringi ja niikaua keeran peale kui seier paigale jääb.Mul muidugi rohkem neid väntasi vaja õgvendada kui üks.Muidugi peab mainima,et viimaste aastate niidukitel ei kannata kõigil karter välja seda operatsiooni.Kerge menetluse peale viskab karterile prao sisse,ei tea kas alumiinium rabedam või vändad kõvemaks läinud.Kui karter katki on läinud olen vända välja võtnud ja hüdropressiga lähenenud, nagunii vaja mootor lahti võtta,et karterit vahetada.
Postitused: 203
Teemad: 0
Liitus: May 2016
Maine:
1
Ma olen päris mitmel lihtsalt haamriga sirgeks peksnud. Loncin mootoriga niidukitel seda probleemi vähemalt pole..
Postitused: 599
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
12
Muruniiduk Viking , ei suuda käima tõmmata ehk siis käivitusnöörist tõmmates "lööb tagasi" , seda ka kuidas tal tuju on , võid vedada nöörist ja ei midagi , järgmisel hetkel poole tõmbamise pealt on kinni , mootorit tööle pole saanud .
Postitused: 1,783
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
15
Kui lööb tagasi siis tavaliselt süüde liiga varajane - vaata ega seal magneeto pool miskit lahti pole. Kas see on B&S mootor?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 446
Teemad: 3
Liitus: Nov 2012
Maine:
20
Vanaisal oli sama jama - käima lüües lõi tagasi ja vahel käivitus, vahel mitte.
Hiljem tuli välja, et ikka oli kivis käinud teraga ja hooratta kiil oli pooleks läinud. Hooratas liikus võlli otsas. Põlve otsas uus kiil ja käib nagu kell.
Postitused: 599
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
12
Mootor on jah BS , aga tänud nõuannete eest .
Postitused: 336
Teemad: 17
Liitus: Jul 2012
Maine:
7
Oli ka selline teema, et vahepeal tahtis kinni tõmmata.
Igatahes tegin hoolduse ja see mure lahenes.
- niidukitera oli korras ja liikus vabalt.
- Võtsin lahti nöörist käimatõmbamise süsteemi - seal oli üks "laba" vedru oma pesast lahkunud, sai kogu süsteem puhastatud ja määridud ning tagasi pandud.
- uus küünal, vana oli juba seal 4 aastat vedelenud.
- uus õli
- uus õhufilter
pärast seda masin käivitus ilusti ja töötas täitsa ilusti

lisaks polnud enam seda poole pöörde pealt kinni kiilumist.
Ahjaa, niiduk on siis Alko isevedav, 3-1, mootor kah vist Al-Ko kirjadega... mitte BS
Ostan Minsk M103 (1963a) ja Kovrovets K58 -le ning '73a Jawa 360 + velorex korras osasid
Postitused: 2,309
Teemad: 113
Liitus: May 2004
Maine:
17
Mul tekkis "tagasi löömine" peale tera teritamist.
Tera on tegelikult oluline osa hootatta massist.
Kui tera ei ole korralikult kinni keeratud siis käivitumine on raskendatud.
Piisab ka sellest kui natukene libiseb läbi.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 784
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
14
Kodukootud ketta ja lendteradega oli samuti käivitumine hoopis raskem.