Postitused: 854
Teemad: 159
Liitus: Feb 2005
Maine:
2
Eestist saab ka osta ca.3000.- EEK eest 4-takt hiinlast, millisel silinder otse ette.
Postitused: 177
Teemad: 25
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
Muidu ka selle 2T hiina võrrimootori osad on kõik vene omast erinevad või saab midagi sealt vene mootorisse ka sobitada?
Postitused: 5,768
Teemad: 731
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Minu arusaamist mööda on ainus, mis sellel jõuallikal ühist vene D-seeria mootoritega, see, et tegu on sisepõlemismootoriga. Kust on pärit info, et tegu on vene mootori arendatud koopiaga?
Parimat,
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
19-06-2007, 15:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-06-2007, 15:51 PM ja muutjaks oli
oldmoped.)
2t hiina mootorid on tõepoolest algselt olnud koopiad D seeriast.
Osadel neist on siiani säilinud karteri kuju ja raamikinnitused, mootoriülekanne ja sidur. isegi süütemängu kaane kuju on säilinud osadel d5'ga sama.... kuigi seal sees on juba tänapäevane kontaktivaba cdi'süüde.
Läbi väntvõlli sisselaskest loobusid hiinlased kohe ja nende mootoritel on karburaator silindri taga ja sisselase kolivi seelikuga juhitav.
Selles teemas olev 4t mootor ei puutu loomulikult sellesse kõike mittekuidagi.
Postitused: 1,485
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Puutub ainult nii palju, et USA motoriseeritud jalgrataste ehitajad on rõõmust püksi laskmas - nüüd on müügil sarnane 4T komplekt varasemate 2T mootoritega - ketiratas, paak, summuti, gaasirutska jne. Summuti ongi põhimõtteliselt sama mis 2T komplektil.
Esimesed kasutajad küll juba kurdavad hääleka jõuülekande üle.
Postitused: 1,376
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Kas Dx sääreväristaja mootor on üldse nõukogude omalooming? Või nagu kõik kahetaktilised Minskist Tuulani Dkw125 koopiad?