Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
viimaste aegade hinna vaidlused tekitasid minus idee, et äkki keegi võtaks teha (mitte mina) vanasõidukite hinnatabeli, mis kajastaks foorumi külastajate reelaseid oste müüke, millega tegelikult vanatehnikat turustatakse. Ära hakkvad tüütama kuulutused kus M21 ja M401 eest küstakse 100k jne., lääne tehnikaga on meil veel raske ja nende hindu leiab netist aga just vene asju ja nende hindu pole eriti millegagi võrrelda. just alustav tehnikahuviline saaks enda rahakotti kiigata kui omaks mingit reaalset ülevaadet tehingu hindadest, mis võiksid muutuda iga kuu (a`la briti ajak põhimõttel),samas väheneksid ka temad- kas pobeda on seda hind väärt jne., saaks pildi millega reaalselt eestis vanatehnikat ostetakse ja müüakse ning äkki lõpeb ka ulme hindadega kuulutuste ajajärk
PS seda teemat ajendas mind kirjutama berlieti teema jm sarnased
Postitused: 338
Teemad: 64
Liitus: Sep 2004
Maine:
5
Ehk viitsid üles panna oma vene tehnika soetusaja, hinna mis maksid ja mida selle eest said.
Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
mul nimelt paar sellist kogemust, m21 plastiivaga sõitev pakuti,loodetav hind 10-20k, siis omanik suri ja pärijad (3)otsustasi et 100k oleks sobiv, auto ju vana (rõhk sõnal vana)igale 33k, teine täna, vana, eestis suht harv läänekas-omanik pidas nõu lastelastega ja leidis et EMEXI hind (vastu minu ootusi, eeldasin et tuleb jälle mingi 10k+,kuna seda masinat on talt ennegi osta tahetud aga keegi pole viitsind temaga vestelda) on sobilik kuna niikunii raha on raha, aga siiski keegi võiks teha muutuva tabeli venetehnika reaalsetest hindades millega toimub ost/müük, kes ikka kahju saab,ega kallilmalt keegi ei osta ja kes tahab müüb odavamalt, aga saaks lahti jubedatest hindadest,pole ju foorumi liikmetelt palju palutud
Postitused: 762
Teemad: 42
Liitus: Jun 2005
Maine:
8
kui müüakse lisaks metallile ka emotsiooni,siis on see ikkagi osapoolte vaheline asi ja vaevalt seda avalikustada soovitakse ja keda selline hinna teave ka aitaks?
pigem peaksin oluliseks juhendit,mingi mudeli haruldus tasemest ja väärtuslikemaist osadest.sellest oleks uutel-noortel tehnika huvilistel kasu,et pääseda vanatehnika spekulantide valedest.hinnad jäägu ostja ja müüa vahelisteks asjadeks.arvan mina.
Postitused: 382
Teemad: 42
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Kas püüad kedagi otseselt mõjutada selle teemaga? Mõnd sõidukit ostma minnes dikteerid müüjale tabelit näidates hinna? Las müüja määrab hinna, Sina tegele rahulikult enda asjadega. Aja näiteks pappi kokku või midagi
peace
kristo
Postitused: 222
Teemad: 24
Liitus: Apr 2006
Maine:
1
Tere.
Arvan, et masina väärtust tuleks arvestada tagurpidi.
Võtame ühe M21, no see ei ole nii suur haruldus esiteks.
Mis on ühe M21 väärtus turul taastatud kujul st. täielikult taastatud, särab kui
Kes ostaks sellise M21 60k, 80k, või miks mitte 100k uus masin ju, käsitöö, sõltub just kvaliteedist.
Nüüd et, teada saada alghinda võtame 100k maha taastamise kulud mis M21 puhul peaks olema 40-60k ringis ma oletan, keretööd, värvimine, varuosad, salongi tööd. heal juhul peaks sinna kanti jääma.
Seeda 30k auto alghinnaks peaks õiglane olema.
Ehk saite mõttest aru, masina väärtus lõppkujul loeb ja paneb paika ka kõik järgnevad elmendid, ka selle mis tasemel tasub taastada.
Ja on ju ka neid kes ei taha üldse, et asju värvitakse uuesti üle, nende silmis on väärtus kadunud, nemad puhastavad vana ja peab ütlema oskajad teevad seda kuradi hästi.
Postitused: 2,005
Teemad: 234
Liitus: Jan 2003
Maine:
3
Üks asi veel nö sihiks, nimelt on väga paljudel müüjatel müüdava objektiga emotsionaalne side ja see määrab väga palju hinna kujunemisel. Paljudel juhtudel on näteks mulle tehtud otsene pakkumine, kuivõrd "müüja" teab ja tunneb minu tegemisi (kollektsioneerimist, taastamist, ka seda kuidas taastatakse), siis TEHAKSE hind mulle "parajaks" ehk siis ükskõik kes teine tuleks seda tahtma, oleks temale hoopis teine hind, kui üldse müüaks. On olnud ka tehnikat, mis mulle nii väga ei meeldi, et ma selle eest nahast välja poeks aga "müüja" on tulnud seda ise pakkuma ja siis ka nii "paraja" hinnaga, et mul selle asja vastu huvi püsiks.
Dad.
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
ei natuke valesti minu mõttest aru saadud, pidasin silmas anonüümset hinnatabelit mis baseeruks reaalsetel tehingutel ja arvestades mudelite erinevaid seisukordi, näiteks liikmed viistsiksid kellegile privas teada anda tehingutes, see geegi omakorda teeks statistlist tabeliti a`la m21, restodud hind, sõitva hind ja mittekompl. hind,3 kvartalis teadaolevalt toimunud tehingute baasil
Postitused: 2,005
Teemad: 234
Liitus: Jan 2003
Maine:
3
Sellist tabelit ei saa kahjuks reaalsetel andmetel koostada, sest müügihinda ei pruugita avalikustada ja ka avalikustatud hind ei pruugi õige olla, kuna tulumaksu kohustust pole võib hinnaks ükskõik mida öelda. Paratamatult on kõige adekvaatsem Kuldnebörs oma arhiiviga ehk siis milline oli ühe või teise sõiduki viimane lehes avaldatud hind. Pole ju ka mingi ime kui omanik liiga madala hinna puhul loobub müügist.
Dad.
Postitused: 3,679
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
10-08-2007, 21:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-08-2007, 21:08 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
aga milleks hobiobjektidele hind? Kui meeldib, siis ostad. Kui ei meeldi või ei jaksa, ei osta. Kui aega on, aga raha napib, ostad kehvakese - odavalt. Kui raha on ning aega napib (või kui ei taha nt remonditud keret vaid tehase-oma), ostad hea - kalli(ma)lt. Kui pole ei raha ega aega (või tahtmist-huvi) - siis omad ainult hansaliisingu autot. Kui raha on, aga tahad enda lõbuks s*tast saia teha - siis on see kas hobi või lollus; nende kahe asja vahel on raske vahet teha
tabelist näen ma reaalset kasu vaid müüjatele. Aga jah - tehku ise kodutööd, kui tahavad "turuhinda" saada - selleks ei peaks küll keegi muu oma (kallist või odavat) aega kulutama.
terv,
Teet
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
siiski oleks selles statistikas kas, huvid mõlema poolsed, kuidagi arusaamatuna tunduvad kohati ülikõrged venetehnika hinnad, samas kui lääne kaup (paraku suuremalt jaolt USA oma on suht selgepiiriline), teisalt jälle küsitakse ka piisavalt/liiga vähe aga kuulutustes reeglina retsitud masinate eest siiski palju, loomulikult ära osta, kui ei taha, aga uuetulija võib selline hinnatase himutada,ei saa ju kedagi keelata osta ja müüa aga algaja kes vaatab näit. auto24 võib hirmununa oma harrastusest loobuda, ma ei soiu aga kuidagi väga imelikuks on läinud vene tehnika hinnad. Samas kui ise midagi müüa proovin siis keegi ei osta, oledakse kallis,aru ei saa, tahaks teada kas mingi 30-50k on mitte taastatud volgal näiteks turuhind või mitte (ei osta ega müü ise)
Postitused: 234
Teemad: 16
Liitus: May 2006
Maine:
3
10-08-2007, 23:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-08-2007, 23:36 PM ja muutjaks oli
Sm. Volgahuviline.)
No aga näiteks on võimalik meil müüdavatele vene masinatele, millede hind ehk põhjendamatult kõrge tundub, alternatiiv leida näiteks kas Lätis või Leedus pakutavate näol.
Või siis ekstreemturismi korras mõni masin ise Venemaalt tuua.
Kõik venelased ei ole muideks sellised, kelledele on eestlaste vihkamine/mahategemine emapiimaga või kodus/koolis õpetatud ajupesuga sisse istutatud.
Kui mõne pakutava sõiduki venelasest omanik on ise piisavalt haritud ja laia silmaringiga inimene, siis tema jaoks pole vahet, kes ta valduses oleva sõiduki ära ostab: kas eestlane, lätlane või sakslane.
Postitused: 29
Teemad: 2
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
"Müües ära ütle, et kaup on kallis, ostes ära ütle, et odav. Keda tavaar ei huvita, ei taheta seda muidu kah!" ütles üks vana täikakaupmees, hüüdnimega "Merikapten" Lellest, kui umbes 30 aastat tagasi temaga hinna teemal vestlust arendasin. Rahu tema hingele.