Tulekustutid autos
#41

Tulekustutite kasutamise juures on oluline ka eelnev praktika. Kuna oma sõidukit maha põletada keegi ei kavatse, ohverdage üks odavam kustusti ja proovige näiteks mahakallatud bensiini kustutada (muidugi ohutu koha peal). Ise olen tuletõrjeõppuse käigus saanud kustutada ca ruutmeetrist bensiinileeki (6kg. kustutiga), see annab enesekindlust oluliselt juurde.
Kommentaariks: üks kolleeg suutis oma sõiduvahendi 6kg. tulekustuti käepideme katki väänata (sahinad teadjamate poolt: splint tuleb ka välja tõmmata), et masin enne tuletõrje kohalejõudmist päris maha ei põlenud, oli eriline õnn.
Vasta
#42

Alates 21.11.2011 tuleb müügile tulekustutus-spray, väga efektiivne ja mugav kasutada.

http://nanoroc.eu/kasi-spray-tulekustuti

Vasta
#43

(17-11-2011, 15:51 PM)Nanoroc Kirjutas:  Alates 21.11.2011 tuleb müügile tulekustutus-spray, väga efektiivne ja mugav kasutada.

http://nanoroc.bla-bla

Ega jah ... aborigeenid pole ju enne sellist asja näinud ... miskil ime põhjusel on see hind AS EW ca 8-10 korda kõrgem kui mujal EU maades, viimati ostin sellsied 2€/4tk pakendis.

Dad.
Vasta
#44

Tegelikult väga hea teema ning väga hästi sobib vanade autode foorumisse.

Kui vaadata Bildelar Osby, ehk siis EU suurima usakate lammutuse kodulehe, siis tundub, et põleng on põhjus nr.1 miks ilus, sirge, läikiv, väärtuslik vana auto läheb romulasse, on just põleng, olgu see siis kapoti või armatuuri all.

Üldiselt, mitte diskuteerides selle kohta, kas ja millist tulekustutit on vaja autosse (ilmselt on siin teemas juba palju selle kohta räägitud), mainin, et kindlasti oleks vana auto puhul suureks abiks ka massilüliti, soovitavalt ikka salongis.

Võib olla "musta numbri" komisjon vaatab sellele viltu, kuid praktilisuse ning mõistuse poolest on sellest vahest ka rohkem kasu, kui tulekustutist.

Kui juba on kuskil asi lühises siis sa võid seda korra kustutada, mõne sekundiga läheb see tossama uuesti ning süttib jälle.

Teine asi, millest võiks rääkida on paksud kindad, ning selline asi nagu tulekustutusekk või tulekustutuskatte.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#45

Kui tulekustuti juba olemas on siis nooleke rohelisel ja kehtiv pitsat ei taga veel seda,et see kustuti ka töötab.Mullu läksin oma 2 kg kustutiga kontrolli pisut varem kui pitsat nõudis ja üllatus oli suur kui selgus,et sellega võib lutsu visata.Väliselt oli kõik ok aga pulber sees kivistunud,isegi mitu korda täie jõuga vastu maad viskamist ei äratanud seda ellu.Oleks auto põlema läinud siis oleksin lihtsalt pealt vaadanud ilusat tuleleeki.Mõni kuu hiljem ülevaatusel papi nõuab templit,kuid see kas pulber sees liigub teda ei loksuta.Korra on juhtmed armatuuri all kärssama läinud ja halvimast päästis käigukangi kõrval olev massilüliti.Tossu näed juba varakult ja mõne sekundiga on mass maas ja oht nii endale kui kaasliiklejatele likvideeritud..Maantekiirusel mõne sekundiga ei leia isegi kustutit üles.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne