Postitused: 213
Teemad: 31
Liitus: Jul 2006
Maine:
4
Tere
Eile õnnestus saada rattale õige esituli. See on asi mille leidmise suhtes olin juba täiesti lootuse kaotanud. Esimest korda kahe aasta jooksul nägin sellist tuld oksjonil ja rabasin kohe ära. Mõned illustratiivsed pildid ka lisaks:
Samuti sain kätte veel portsu asju värvimisest, nüüd veel jäänud viimased asjad - küljepaneelid ja nende imeväikesed kinnitused. Homme lähen järgi klaaskuulipritsist läbi käinud mootorile ning pärast seda saab ometi mootorit kokku laduma hakata.
Värvitud detailid vol2 näha aadressil:
http://pannonia.planet.ee/TLB/Vrvitudvol2/
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Postitused: 213
Teemad: 31
Liitus: Jul 2006
Maine:
4
Tere
Asjad on klaaskuulipritsist käes. Tegin jällegi väikese fotoseeria ja panin ülesse aadressile
http://pannonia.planet.ee/TLB/Klaaskuuliprits/
Lähipäevil hakkab peale mootori kokkupanek.
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Postitused: 213
Teemad: 31
Liitus: Jul 2006
Maine:
4
18-03-2008, 02:03 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2008, 02:06 AM ja muutjaks oli
siimlane.)
Tere
Täna jälle suurpäev projekti arengus, nimelt sain kätte esimese portsu asju kroomimisest + kohale jõudis suur varuosalaadung. Järgmised pildid siin kirjeldavad siis neid vidinaid. Sain siis kogu kummiosade portsu. lisaks 2 ketti, kolvisõrm, pronkspuks, tihendid pluss kinnitusribad.
Kroomitud detailidest on üleval pildiseeria aadressil:
http://pannonia.planet.ee/TLB/Kroomiminevol1/
Nädala pärast saan soome triibumehe juures löögile ja saab lõpuks kiige ratta külge tagasi panna. Kahjuks ei ole siiani kohale jõudnud rattad, kuid loodan sellest probleemist varsti üle saada.
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Postitused: 215
Teemad: 17
Liitus: May 2006
Maine:
2
kas neid varuosi tehakse nüüd uusi või on mingid 60-ndate tagavarad?
Postitused: 213
Teemad: 31
Liitus: Jul 2006
Maine:
4
Tere
Ega väga täpselt ei tea. Trossid on igaljuhul vanadest aegadest pärit. Laagrid ja kummidetailid on uued, sidurikettad on uue kattega, kas metall seal all ka uus on ei tea.
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Postitused: 213
Teemad: 31
Liitus: Jul 2006
Maine:
4
Tere
Alustasin ratta kokkupanemist. Praeguseks on esikahvel omal kohal ja tasapisi lisandub raamile tükke iga päev. Kahjuks pole veel triipe paagile ja kiigele peale saanud niiet praegu veel rattaid alla ei saa.
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Postitused: 213
Teemad: 31
Liitus: Jul 2006
Maine:
4
Tere
Siin siis üks pilt ratta praegusest seisukorrast.
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Postitused: 213
Teemad: 31
Liitus: Jul 2006
Maine:
4
Tere
Mul on õnnestunud projekti jaoks saada jälle olulisi lisadetaile. Nimelt sain kätte doonormootori ja samuti uhiuue tagumise hammasratta. Esimene ketihammasratas on olemas eelmise ratta tegemise ajast. Mootorit ei hakka enne kokku panema kui raam on rattad alla saanud. Seoses sellega panin täna elus esimest korda kodarvelje kokku. Ei olnud üldse nii hull kui arvasin
Täiesti tegemise vaev. Siin ka nüüd mõned illustratiivsed pildid:
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Postitused: 215
Teemad: 17
Liitus: May 2006
Maine:
2
kuidas nende rummude külgedega on? reklaambroshüüridel on osadel TLB-del kõrgläikeni poleeritud. või on see optiline effekt?
Postitused: 213
Teemad: 31
Liitus: Jul 2006
Maine:
4
Tere
Rummde küljed on poleeritud(mitte peegliks) aga kahjuks ei tule see piltidelt välja. Küllap seotud fotoka välguga.
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Postitused: 469
Teemad: 4
Liitus: Feb 2008
Maine:
10
Küsimus, õigemini küll abipalve. Kust sa kodarad said?
Mul tuleks veljed ära vahetada, suht palju on roostekahjustusi, aga ma küll ei usu, et vanad kodarad koos niplitega tervelt kätte saan, et saaks tagasi panna. Kust sa muidu veljed ostsid? Kas Kloostrimetsast?
Postitused: 213
Teemad: 31
Liitus: Jul 2006
Maine:
4
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Postitused: 130
Teemad: 137
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Olen ise praegult mootori remonti tegemas ning see oleks just see asi, mida vajaksin. Nüüd on eeskuju olemas ja eks katsub ka midagi valmis meisterdada.
Postitused: 502
Teemad: 120
Liitus: Jul 2004
Maine:
0
Väga huvitav jalg on tõesti! Aga ei kujuta ette, et sellist tegelikult vaja oleks. Mootori kaal on nii väike, et annab laual igati keerata ja pöörata. Aga tubli töö!
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
Erik Kirjutas:Väga huvitav jalg on tõesti! Aga ei kujuta ette, et sellist tegelikult vaja oleks. Mootori kaal on nii väike, et annab laual igati keerata ja pöörata. Aga tubli töö!
Kui su mootor on alles puhtaks nühitud, paremal juhul ka lakitud poleeritud, siis sa ei taha mitte mingil juhul, et ta õliseks või muu ollusega kokku saaks. Näita ühte töölauda, mis oleks piisavalt puhas. (ma mõtlen ikka metallist asja ja see võiks ka olla ikka kasutuses olnud;D) Teisalt lakiga see mure et kriime tekib. Seetõttu ongi selline rakis väga mugav. Oman ise ka sarnast;D kuid väikse erinevusega, et mul on kinnivõtmine vaid ühest otsast ja tehtud ta lada tagumise silla konstruktsioone kasutades.
Samas ma veidi imestan et ta sul nii madal on. Jalg võiks all ikka suurem olla. Et väga küürutama ei peaks. Lauapeale pannes jääb ta jälle kõrgele;S
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 200
Teemad: 13
Liitus: Feb 2008
Maine:
4
19-06-2008, 23:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-06-2008, 23:22 PM ja muutjaks oli
vilukas.)
Vennas Unicman on viimased 3-4 aastat oma Jawa mootoreid sellise rakisega kokku ja lahku monteerinud, ega see mingi taasavastatud vana asi küll ei ole. Autoremondis sellised mootori ja käigukasti rakised igapäevased. Muidu aga täitsa hea abivahend.
Samas ma veidi imestan et ta sul nii madal on. Jalg võiks all ikka suurem olla. Et väga küürutama ei peaks. Lauapeale pannes jääb ta jälle kõrgele;S
vennasel tehtud tagurpidi pööratud Jawa raamist, madalal toolil istudes sobiv kõrgus. Pildil olev sobib madalale lauale kinnitades.
IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Postitused: 213
Teemad: 31
Liitus: Jul 2006
Maine:
4
Tere
See jalg ei ole väga kõrge, umbes 40-50cm. Laua peale kinnitatuna on väga ok seda tarbida. Jalga ei teinud kõrgemat kuna üritasin võimalikult originaalilähedaselt seda teha.
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Postitused: 215
Teemad: 17
Liitus: May 2006
Maine:
2
Kaugel siis TLB kokkuladumine on? Tahaks juba piiluma tulla imelooma.
Postitused: 213
Teemad: 31
Liitus: Jul 2006
Maine:
4
Tere
Kahjuks pole ratas niikaugel kui ma tahaks, et see oleks. Praeguseks on paigaldatud elekter, külge on pandud tagaamordid ja lisaks veel väiksemaid asju. Siiani ei ole veel saanud kätte tagakiiget triibutamisest, et saaks rattad alla.
Mootor on kokku pandud va. silinder mis veel ootab hoonimist.
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967