Tere, väga kiiduväärt mõte. Pakun, et lepi iseendaga kokku, mis masinat sa saada lõpuks tahad ja eks siis sealt saab ka kõik vastused teemal millist osa/agregaati sobib kylge sättida, millist mitte.
Konkreetseid juppe - kvaliteedi osas ei tea küll kaasa rääkida - leiab ridamisi nii vene, saksa, ukraina kui muudest interneti-poodidest vm taastajatelt. Mis puutub kere taastamisse, siis võin aidata originaalsete tehniliste jooniste koopiatega (vt põhjalikumalt siinses foorumis 'Valmistet N.Liidus'-all eraldi Pobeda-teemas vestlust 'Pobeda suur vend Zim'), viimane aitaks kandevkere osas säilitada originaalilähedust. Kui vaadata viimaste aastate projekte, siis on näha, et G-12 on küllaltki palju võimalusi pakkuv masin, ja nii mõnigi omanik on läinud modifitseerimise (st kapoti all, ülekande osas ja ka salongis), mitte puhta taastamise teed. Eks see annab ka juppide osas rohkem mänguruumi.
Lisaks võid proovida praktilisemate nõuannete saamiseks pöörduda foormlaste 'väravamehaanik' ja 'eberhard' poole. Teadaolevalt on taastanud sellist masinat ise suured tehnikaspetsid H Jaanus ja M Leivategija (esimene Tartu-, teine Harjumaal). Eks selle info pealt saad juba ise edasi.
Jõudu ja edu, ja kui tööks läheb, tee kindlasti eraldi teema meie foorumisse ja riputa pildid ja jutt netti üles.
Hüva pühade jätku.
k
ps Mul üks täiesti korras tagatiib ka seisab niisama riiuli kõrval ja ootab rakendust, nii et kui huvi, võin seda näiteks pakkuda küll. Samuti sobib vahetus.
(24-12-2009, 22:48 PM)vanemuine Kirjutas: Esmalt soovin kõigile foorumi külastajaile -..
Vasakust tagumisest aga asja ei saa ka hea tahtmise juures.Sain kontakti Lätist-pakuvad CCCP aegset plastik poritiiba.Oskab keegi neist midagi arvata?